H πλέον παραγωγική γενιά θεωρεί ότι ένα καφές στο χέρι είναι ένα μικρό καθημερινό δώρο στον εαυτό τους
Νέα έρευνα της αλυσίδας φαστ φουντ McDonald’s ανέλυσε το ποσό που ξοδεύουν οι Millennials, (αναφέρεται σε άτομα που γεννήθηκαν από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 έως τα τέλη της δεκαετίας του ’90) και η Gen Z (αφορά τους γεννηθέντες από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 έως τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 2010) κάθε χρόνο για καφέ στο χέρι.
Με βάση τις απαντήσεις των 2.000 κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου που ρωτήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι τα άτομα μεταξύ 28-43 ετών ξοδεύουν κατά μέσο όρο 728 £ ετησίως για καφέ σε πακέτο, ενώ η Gen Z δεν υστερεί πολύ, αφού ξοδεύει περίπου 676 £ για τον ίδιο λόγο.
Οι Boomers, δηλαδή τα άτομα ηλικίας μεταξύ 60 και 69 ετών βρίσκονται στο άλλο άκρο, ξοδεύοντας πολύ μικρότερο ποσό ετησίως για καφέ σε πακέτο, και συγκεκριμένα, κατά μέσο όρο 260 £ ετησίως.
Η μελέτη του McDonald’s UK αποκάλυψε επίσης ότι ο μέσος καταναλωτής καφέ θα ξοδέψει πάνω από 29.000 £ για καφέ σε πακέτο κατά τη διάρκεια της ζωής του. Το 35% των ανθρώπων εξήγησε ότι ενώ πολλοί χώροι εργασίας τους προσφέρουν δωρεάν στιγμιαίο καφέ, προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα για έναν καφέ take away από μια καφετέρια ή ένα φαστ φουντ, καθώς θεωρούν ότι έτσι κάνουν ένα μικρό καθημερινό δώρο στον εαυτό τους.
Οι κάτοικοι που συμμετείχαν στη μελέτη επέλεξαν και τον αγαπημένο τους καφέ, με τον latte να εξασφαλίζει την πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας το 23% των ψήφων. Ο καπουτσίνο ήρθε δεύτερος με 21% των ψήφων και o flat white (espresso με ελάχιστα διογκωμένο γάλα (microfoam), το οποίο έχει πιο λεία και βελούδινη υφή από το κλασικό αφρόγαλα, όπως το συναντάμε στον cappuccino) συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα, με 11% των ψήφων.