Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

PepsiCo: Αναδιαμόρφωση των σνακ με νέες υγιεινές ποικιλίες ρεβιθιών με χαμηλά λιπαρά

ΑρχικήΝέαmarketingPepsiCo: Αναδιαμόρφωση των σνακ με νέες υγιεινές ποικιλίες ρεβιθιών με χαμηλά λιπαρά
spot_img

Η εταιρεία εμπλουτίζει την ποικιλία διατηρώντας την ποιότητα.

  Μια νέα σειρά από δημοφιλή σνακ για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου με τα εμπορικά σήματα Wotsits και Monster Munch, αποκάλυψε η Walkers που ανήκει στην PepsiCo. Τα σνακ παρασκευάζονται με ρεβίθια και ταξινομούνται ως non-HFSS (με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι). Η σειρά σνακ με ρεβίθια Walkers είναι λιγότερο από 100 θερμίδες, 25% χαμηλότερη σε αλάτι από το μέσο προϊόν και παρέχει μια πηγή φυτικών ινών, προσφέροντας στους καταναλωτές «πιο έξυπνες επιλογές σνακ χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση», σημειώνει η μάρκα.

   Σύμφωνα με την PepsiCo, η νέα σειρά ακολουθεί χρόνια δοκιμών και τελειοποίησης της συνταγής για τη δημιουργία ελαφριών και αέρινων φουσκωτών σνακ από ρεβίθια που χρησιμεύουν ως «ιδανική βάση» για τις γεύσεις και τα καρυκεύματα των Walkers.

   Η ανάπτυξη κατέστη δυνατή χάρη στην επένδυση 58 εκατομμυρίων λιρών της μητρικής εταιρείας PepsiCo στο εργοστάσιό της Walkers στο Λέστερ πέρυσι. Η επένδυση δημιούργησε μια νέα γραμμή παραγωγής και αναβάθμισε τις εγκαταστάσεις στην τοποθεσία για να αυξήσει την παραγωγή σνακ. Ακολούθησε μια επένδυση 8 εκατομμυρίων λιρών (10,1 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ) στο εργοστάσιο παραγωγής Pipers Crisps που βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο για να ενισχύσει την παραγωγή του δημοφιλούς σνακ κατά σχεδόν 80%.

   Σύμφωνα με την Karen Scott, επικεφαλής του Portfolio Transformation στην PepsiCo, η εταιρεία αναζητά πάντα νέους τρόπους για να προσφέρει στους ανθρώπους μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων που περιλαμβάνουν διαφορετικά συστατικά, διατηρώντας παράλληλα τη γεύση και την ποιότητα που είναι γνωστή η Walkers.

   Με καινοτομίες όπως η νέα σειρά ρεβιθιών, η PepsiCo στοχεύει να επιτύχει τον στόχο της να έχει το 50% των πωλήσεων σνακ να προέρχεται από προϊόντα που δεν είναι HFSS ή πωλούνται σε μερίδες 100 θερμίδων ή λιγότερο μέχρι το επόμενο έτος. Αυτή η δέσμευση αποτελεί μέρος του PepsiCo Positive, του σχεδίου υγείας και βιωσιμότητας της εταιρείας. Συμβάλλει επίσης στην παγκόσμια στρατηγική της PepsiCo να επεκτείνει τη χρήση διαφορετικών συστατικών, όπως τα ρεβίθια, σε όλο το χαρτοφυλάκιό της.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο