Ορισμένες πολιτείες οδεύουν προς κοινή κατεύθυνση.
Σχέδια για την απαγόρευση κρέατος εργαστηρίου, εξετάζουν ήδη επτά πολιτείες της Αμερικής, με τους Ρεπουμπλικάνος να πρωτοστατούν, σύμφωνα με τους Financial Times. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η Φλόριντα, όπου ο κυβερνήτης Ron DeSantis έχει εκφράσει την αντίθεσή του για το κρέας εργαστηρίου, ώσπου τελικά ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση της παραγωγής, πώλησης και διανομής κρέατος κυτταροκαλλιέργειας, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ τον ερχόμενο Ιούλιο. Μάλιστα η παραβίαση του θα θεωρείται πλημμέλημα δεύτερου βαθμού και μεταξύ άλλων, θα επισύρει πρόστιμο ύψους 1.000 $.
Άλλες πολιτείες, όπως η Αριζόνα και το Τενεσί, εξετάζουν παρόμοια νομοσχέδια, ενώ ορισμένοι υποστηρίζουν πως το κρέας εργαστηρίου, απειλεί τις τρέχουσες γεωργικές οικονομίες των κρατών. «Η παραγωγή και η πώληση ζωικών προϊόντων κυτταροκαλλιεργημένης στο εργαστήριο απειλεί να βλάψει τους δικαιούχους γης καταπιστευμάτων της Αριζόνα» αναφέρει η πρόταση νομοσχεδίου στην Αριζόνα η οποία εάν εγκριθεί, θα επισύρει αστική ποινή έως και 25.000 $ για την πώληση ή την παραγωγή κρέατος που καλλιεργείται στο εργαστήριο.
Άλλοι νομοθέτες έχουν κάνει πιο έμμεσες επιθέσεις στο κρέας εργαστηρίου, με τον εκπρόσωπο της πολιτείας του Τενεσί, Μπαντ Χάλσεϊ, να λέει σε ακρόαση τον Μάρτιο ότι οι υποστηρικτές του κρέατος που καλλιεργείται στο εργαστήριο «θα ήθελαν πιθανώς να φάνε ζωύφια με τον Μπιλ Γκέιτς», σύμφωνα με τους Times.
Για χρόνια, οι νεοφυείς επιχειρήσεις κρέατος εργαστηρίου υπόσχονται κρέας χωρίς να χρειάζεται σφαγή ζώων. Στις ΗΠΑ, δύο σημαντικοί ανταγωνιστές στον τομέα είναι η Upside Foods και η Good Meat, το εργαστηριακό τμήμα κρέατος της Eat Just, της εταιρείας που είναι γνωστή για το μείγμα ομελέτας με βάση το φασόλι mung.
Όμως, παρά τη χρηματοδότηση εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, μεταξύ άλλων από μεγάλα ονόματα όπως ο Γκέιτς και ο Τζεφ Μπέζος, οι νεοφυείς επιχειρήσεις κρέατος εργαστηρίου δεν φαίνεται να είναι έτοιμες να ξεκινήσουν μαζικές πωλήσεις των προϊόντων τους. Πέρυσι, για παράδειγμα, η Upside Foods συνεργάστηκε με ένα μόνο εστιατόριο στο Σαν Φρανσίσκο για να σερβίρει το κοτόπουλο που καλλιεργείται στο εργαστήριο.