Στόχος ομοφοβικής επίθεσης και οι οδηγοί φορτηγών Bud Light – Απέχει από τις αναρτήσεις στο Twitter η εταιρεία!
Αντικείμενο του ομοφοβικού πανζουρλισμού που επικρατεί τους τελευταίους μήνες, έχουν γίνει και οι οδηγοί φορτηγών Bud Light, ο οποίοι ισχυρίζονται πως βιώνουν ομοφοβική κακοποίηση. Οι οδηγοί αντιμετωπίζονται με περιπαικτικές χειρονομίες μεσαίου δακτύλου από τους περαστικούς, οι οποίοι τους αποκαλούν «gay πωλητές μπύρας», ενώ οι διανομείς έχουν δει πτώση στις πωλήσεις, είπαν στελέχη της Anheuser-Busch στο ABC News.
Το κύμα των ομοφοβικών αντιδράσεων κατά της Budweiser και της μητρικής της εταιρεία Anheuser-Busch, ξεκίνησε στις αρχές Απριλίου, λόγω της συνεργασίας της Bud Light με την διεμφυλική influencer Dylan Mulvaney. Και ενώ η εταιρία αρχικά φάνηκε να υπερασπίζεται τις επιλογές της, αφού είδε τις πωλήσεις της να κατρακυλούν, στην προσπάθεια της να “επανορθώσει” το έριξε σε πιο “αρρενωπές” πρακτικές.
Ένας διανομέας της μπύρας είπε στο πρακτορείο ειδήσεων ότι η κατάσταση είναι «απογοητευτική», προσθέτοντας: «Νιώθω ότι ο κύριος προμηθευτής μου έχει βάλει τους χονδρεμπόρους και τους υπαλλήλους τους σε πολύ άσχημη θέση». «Είναι απογοητευτικό» Ένας άλλος διανομέας, με έδρα στο Βορειοδυτικό Ειρηνικό, επανέλαβε αυτό το συναίσθημα: «Είναι λυπηρό που [οι καταναλωτές που μποϊκοτάρουν] δεν μπορούν να κάνουν αυτή την αποσύνδεση μεταξύ της ανεξάρτητης χονδρικής και μιας μεγάλης εταιρείας – είναι απογοητευτικό». Η High Plains Budweiser, ένας διανομέας με έδρα τη Νεμπράσκα, είπε: «Στο τέλος, οι άνθρωποι που πλήττονται περισσότερο είναι οι τοπικοί μικροπωλητές και χονδρέμποροι στην κοινότητά σας».
Η Pestinger Distribution Company, η οποία εξυπηρετεί 23 αγροτικές κομητείες στο Κάνσας, δήλωσε ότι έχει υποστεί σχεδόν 30% πτώση στις πωλήσεις της Bud Light λόγω των εκκλήσεων της δεξιάς για μποϊκοτάρισμα της εταιρείας. Ο Matt Pestinger, ιδιοκτήτης του διανομέα με έδρα το Κάνσας, είπε ότι η εταιρεία του γνώρισε πτώση 2% στα έσοδα μετά την εύθραυστη αντίδραση κατά των τρανς στη θέση της Mulvaney. Σε μια προσπάθεια να αναπληρώσει το έλλειμμα, ο Pestinger έχει ξοδέψει περισσότερα σε χορηγίες τοπικών φεστιβάλ και φιλανθρωπικών οργανώσεων, αλλά είπε ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι οι επιχειρήσεις ανακάμπτουν ξανά. Ο διανομέας με έδρα το Βορειοδυτικό Ειρηνικό συμφώνησε, λέγοντας: «Νομίζω ότι οι κακές στιγμές είναι πίσω μας. Έχουμε ένα πλάνο παιχνιδιού αν φτάσει σε αυτό το επίπεδο σοβαρότητας». Το πρώην στέλεχος της Anheuser-Busch InBev, Anson Frericks, δήλωσε: «Οι μεγαλύτεροι χαμένοι εδώ, είναι οι 500 ανεξάρτητες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ που διανέμουν προϊόντα Anheuser-Busch. «Αυτοί είναι οι άνθρωποι που πραγματικά πονάνε».
Στο μεταξύ οι θυγατρικές της Anheuser-Busch απέχουν από το tweeter για περισσότερο από έναν μήνα. Η εταιρεία έκανε τελευταίο tweet στις 14 Απριλίου με μια εικόνα ενός κουτιού Bud Light, με λεζάντα “TGIF;” , το οποίο πυροδότησε 32.000 απαντήσεις, εκ τον οποίων οι περισσότερες επικριτικές.