Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
20 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Συνεχίζεται η κυριαρχία της Red Bull στη Formula 1

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΣυνεχίζεται η κυριαρχία της Red Bull στη Formula 1
spot_img

Αυξημένες πωλήσεις για το ενεργειακό ποτό.

     Καθώς η Red Bull Racing στη Formula 1 συνεχίζει να επικρατεί, αυτό σημαίνει και υψηλότερες πωλήσεις για το ενεργειακό ποτό δήλωσε στο CNBC ο διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, Christian Horner. Η ομάδα της Red Bull, έχει καταρρίψει το grid αυτή τη σεζόν, κερδίζοντας 19 από τα 20 Grand Prix μέχρι στιγμής, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Max Verstappen, να κερδίζει καρό σημαία σε 17 από αυτές τις νίκες, με τον συμπαίκτη του Sergio Perez να συγκεντρώνει νίκες στη Σαουδική Αραβία και το Αζερμπαϊτζάν.

    Ο Verstappen κέρδισε ήδη τον τίτλο καλύτερου οδηγού του 2023, το τρίτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, στις αρχές Οκτωβρίου κατά τη διάρκεια του 17ου Σαββατοκύριακου Grand Prix της σεζόν, στο Κατάρ. Η ομάδα της Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, στην Ιαπωνία.

   Η Red Bull αρνήθηκε να μοιραστεί στοιχεία των πωλήσεων, αλλά ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επανέλαβε την «ανύψωση» της F1 και είπε ότι είναι ιδιαίτερα αισθητή στις αντίστοιχες αγορές αγώνων.«Το βλέπουν, μπορούν να το μετρήσουν. Είναι απίστευτο η ποσότητα κατανάλωσης Red Bull που συμβαίνει», είπε ο Horner στο CNBC.

   “Υπάρχει μια παλιά παροιμία “Κερδίστε την Κυριακή και πούλατε τη Δευτέρα”. Λοιπόν, αυτό που κάνουμε για τη μάρκα Red Bull, για το ενεργειακό ποτό στη διαφήμιση του προϊόντος παγκοσμίως για 23 αγωνιστικά Σαββατοκύριακα το χρόνο, είμαστε το μεγαλύτερο κομμάτι του μάρκετινγκ που διαθέτει η εταιρεία ποτών», είπε ο Χόρνερ στη Sara Eisen του CNBC στο ντοκιμαντέρ «The Inside Track: The Business of Formula 1».

    Η Red Bull είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα ενεργειακών ποτών στον κόσμο, με μερίδιο αγοράς 13%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor International. Ακολουθεί η Monster Beverage το ομώνυμο εμπορικό σήμα του οποίου κατέχει το 16,4% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς. Αλλά η αγορά για ενεργειακά ποτά έχει διευρυνθεί, ασκώντας πίεση στη Red Bull. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε από 13,5% το 2021 σε 13% φέτος λόγω των νέων παικτών στην κατηγορία όπως η PepsiCo.

    Τα τελευταία χρόνια, οι γίγαντες των ποτών Coca-Cola και η Pepsi έχουν στρέψει και οι δύο το βλέμμα τους στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία ενεργειακών ποτών, με διάφορους βαθμούς επιτυχίας. Η πρώτη κυκλοφόρησε το δικό της ενεργειακό ποτό στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2019. Αλλά η Coke Energy δεν κατάφερε να κερδίσει έδαφος στους καταναλωτές των ΗΠΑ, έτσι η εταιρεία διέκοψε το ποτό στη Βόρεια Αμερική το 2021, περίπου ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του.

Η Pepsi από την άλλη, έχει απολαύσει μεγαλύτερη επιτυχία μέσω της σύναψης συμφωνιών, όπως αυτή με την Rockstar Energy για 3,85 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, αποκτώντας την κυριότητα τόσο του ομώνυμου ενεργειακού ποτού της εταιρείας όσο και της ταχέως αναπτυσσόμενης Sting Energy. Πέρυσι, η Pepsi πήρε μερίδιο 550 εκατομμυρίων δολαρίων στον celsius, το οποίο διαφημίζεται ως ένα πιο υγιεινό ενεργειακό ποτό που ενισχύει τις προπονήσεις.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Οι πρώτες εικόνες από την τελετή απονομής των βραβείων FEA – Φωτο

Πλήθος κόσμου αυτή την ώρα στην τελετή απονομής των βραβείων FoodExperts’ Awards του Cibum.

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο