Αυξημένες πωλήσεις για το ενεργειακό ποτό.
Καθώς η Red Bull Racing στη Formula 1 συνεχίζει να επικρατεί, αυτό σημαίνει και υψηλότερες πωλήσεις για το ενεργειακό ποτό δήλωσε στο CNBC ο διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, Christian Horner. Η ομάδα της Red Bull, έχει καταρρίψει το grid αυτή τη σεζόν, κερδίζοντας 19 από τα 20 Grand Prix μέχρι στιγμής, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Max Verstappen, να κερδίζει καρό σημαία σε 17 από αυτές τις νίκες, με τον συμπαίκτη του Sergio Perez να συγκεντρώνει νίκες στη Σαουδική Αραβία και το Αζερμπαϊτζάν.
Ο Verstappen κέρδισε ήδη τον τίτλο καλύτερου οδηγού του 2023, το τρίτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, στις αρχές Οκτωβρίου κατά τη διάρκεια του 17ου Σαββατοκύριακου Grand Prix της σεζόν, στο Κατάρ. Η ομάδα της Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, στην Ιαπωνία.
Η Red Bull αρνήθηκε να μοιραστεί στοιχεία των πωλήσεων, αλλά ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επανέλαβε την «ανύψωση» της F1 και είπε ότι είναι ιδιαίτερα αισθητή στις αντίστοιχες αγορές αγώνων.«Το βλέπουν, μπορούν να το μετρήσουν. Είναι απίστευτο η ποσότητα κατανάλωσης Red Bull που συμβαίνει», είπε ο Horner στο CNBC.
“Υπάρχει μια παλιά παροιμία “Κερδίστε την Κυριακή και πούλατε τη Δευτέρα”. Λοιπόν, αυτό που κάνουμε για τη μάρκα Red Bull, για το ενεργειακό ποτό στη διαφήμιση του προϊόντος παγκοσμίως για 23 αγωνιστικά Σαββατοκύριακα το χρόνο, είμαστε το μεγαλύτερο κομμάτι του μάρκετινγκ που διαθέτει η εταιρεία ποτών», είπε ο Χόρνερ στη Sara Eisen του CNBC στο ντοκιμαντέρ «The Inside Track: The Business of Formula 1».
Η Red Bull είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα ενεργειακών ποτών στον κόσμο, με μερίδιο αγοράς 13%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor International. Ακολουθεί η Monster Beverage το ομώνυμο εμπορικό σήμα του οποίου κατέχει το 16,4% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς. Αλλά η αγορά για ενεργειακά ποτά έχει διευρυνθεί, ασκώντας πίεση στη Red Bull. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε από 13,5% το 2021 σε 13% φέτος λόγω των νέων παικτών στην κατηγορία όπως η PepsiCo.
Τα τελευταία χρόνια, οι γίγαντες των ποτών Coca-Cola και η Pepsi έχουν στρέψει και οι δύο το βλέμμα τους στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία ενεργειακών ποτών, με διάφορους βαθμούς επιτυχίας. Η πρώτη κυκλοφόρησε το δικό της ενεργειακό ποτό στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2019. Αλλά η Coke Energy δεν κατάφερε να κερδίσει έδαφος στους καταναλωτές των ΗΠΑ, έτσι η εταιρεία διέκοψε το ποτό στη Βόρεια Αμερική το 2021, περίπου ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του.
Η Pepsi από την άλλη, έχει απολαύσει μεγαλύτερη επιτυχία μέσω της σύναψης συμφωνιών, όπως αυτή με την Rockstar Energy για 3,85 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, αποκτώντας την κυριότητα τόσο του ομώνυμου ενεργειακού ποτού της εταιρείας όσο και της ταχέως αναπτυσσόμενης Sting Energy. Πέρυσι, η Pepsi πήρε μερίδιο 550 εκατομμυρίων δολαρίων στον celsius, το οποίο διαφημίζεται ως ένα πιο υγιεινό ενεργειακό ποτό που ενισχύει τις προπονήσεις.