Έρευνα της Morning Consult σε καταναλωτές στις ΗΠΑ.
Τα Cheerios δημητριακά με βάση τη βρώμη της General Mills, εξακολουθούν να κατατάσσονται στο Νο. 6 στις 10 πιο αξιόπιστες μάρκες της Morning Consult στη λίστα των Ηνωμένων Πολιτειών.
Η Cheerios ξεπέρασε τις Kellogg’s, Campbell’s και Oreos ως Νο. 1 στη λίστα με τις 10 πιο αξιόπιστες μάρκες τροφίμων και ποτών του Morning Consult.
Η Morning Consult κατατάσσει τις επωνυμίες με βάση τη μέση καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης τους, η οποία είναι το μερίδιο των καταναλωτών που λένε ότι εμπιστεύονται μια επωνυμία μείον το μερίδιο που δεν εμπιστεύονται τη συγκεκριμένη επωνυμία. Στην περίπτωση της Cheerios, η καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης της μάρκας ήταν 53,42. Σύμφωνα με την έκθεση, το 56% των Gen Zers και το 63% όλων των ενηλίκων εμπιστεύονται την Cheerios. Η Kellogg’s κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία τροφίμων και ποτών με 51,90, ακολουθούμενη από την Campbell’s με 51,63, την Oreo με 50,34 και την M&M’s με 49,42. Οι Heinz, Lipton, Ritz, Lay’s και Pillsbury ολοκλήρωσαν το top 10 της κατηγορίας, σύμφωνα με το Morning Consult.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι baby boomers και η Gen Xers είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται αυτές τις μάρκες οικιακών τροφίμων, ενώ οι νεότερες γενιές όπως οι millennials και οι Gen Zers είναι λιγότερο πιθανό να εμπιστεύονται αυτές τις μάρκες.
Η Morning Consult στάθμισε επίσης τις πιο αξιόπιστες μάρκες εστιατορίων περιορισμένων υπηρεσιών. Η Dairy Queen κατέκτησε την πρώτη θέση με καθαρή βαθμολογία εμπιστοσύνης 47,23. Την πρώτη πεντάδα ολοκλήρωσαν η Pizza Hut, 46,16 – Dunkin’ 45,32 – Wendy’s, 45,27 – και Domino’s, 43,28.
Πληροφορίες από Baikingbusieness