Δεν βρέθηκε κανένα στοιχείο για αναντιστοιχία μεγέθους των προϊόντων.
Τα McDonald’s και η Wendy’s κέρδισαν μια αγωγή σχετικά με το παραπλανητικό marketing και το μέγεθος των μπέργκερ τους. Σύμφωνα με τη DailyMail, ο περιφερειακός δικαστής των ΗΠΑ Έκτορ Γκονζάλες στο Μπρούκλιν δεν βρήκε καμία απόδειξη ότι οι αλυσίδες φαστ φουντ παρέδιδαν μικρότερα μπέργκερ από αυτά που διαφημίζονταν. Αποφάνθηκε επίσης ότι δεν υπήρχε καμία απόδειξη ότι ο ενάγων Justin Chimienti είχε δει τις διαφημίσεις του McDonald’s Big Mac και του Cheeseburger Bourbon Bacon Wendy’s που αγόρασε. Οι δυο αλυσίδες, περίπου ένα χρόνο πριν αντιμετώπισαν ομαδικές αγωγές από καταναλωτές οι οποίοι κατέθεσαν πως το μέγεθος των burger στις διαφημίσεις τους δεν ανταποκρινόταν στο πραγματικό προϊόν.
Ο Chimienti, κάτοικος της κομητείας Suffolk του Λονγκ Άιλαντ, είπε ότι οι διαφημίσεις των McDonald’s και Wendy’s απεικόνιζαν μισοψημένα μπιφτέκια μοσχαρίσιου κρέατος επειδή το κρέας συρρικνώνεται κατά 25% όταν μαγειρεύεται. Η καταγγελία ανέφερε μια στυλίστρια φαγητού που είπε ότι είχε δουλέψει για τα McDonald’s και τη Wendy’s και προτιμούσε άψογα μπιφτέκια επειδή τα πλήρως μαγειρεμένα μπιφτέκια φαίνονταν «λιγότερο ορεκτικά». Ισχυρίστηκε επίσης ότι η Wendy’s φούσκωσε την ποσότητα των επιχρισμάτων που χρησιμοποιεί.
Σε μια απόφαση 19 σελίδων, ο Gonzalez είπε ότι οι προσπάθειες των αλυσίδων να κάνουν τα μπιφτέκια τους να φαίνονται ορεκτικά «δεν διαφέρει από τη χρήση οπτικά ελκυστικών εικόνων από άλλες εταιρείες για την προώθηση θετικών συσχετισμών με τα προϊόντα τους». Είπε ότι τα McDonald’s και Wendy’s δεν ήταν νομικά υποχρεωμένα να πουλήσουν χάμπουργκερ διαφημίζοντάς τα και ότι οι ιστοσελίδες τους παρείχαν «εξέχουσες, αντικειμενικές πληροφορίες» σχετικά με το βάρος και το θερμιδικό περιεχόμενο των μπέργκερ. Ο Gonzalez είπε επίσης ότι δεν είναι παραπλανητικό να απεικονίζονται λιγότερα toppings από το «προσωπικά προτιμώμενο ποσό» του ενάγοντα.
Η μήνυση ήταν μία από τις πολλές αγωγές ψευδών διαφημίσεων που κατατέθηκαν πρόσφατα κατά εταιρειών γρήγορου φαγητού από τον δικηγόρο της Νέας Υόρκης Τζέιμς Κέλι. Στις 29 Αυγούστου, ένας ομοσπονδιακός δικαστής στο Μαϊάμι είπε ότι η Burger King πρέπει να υπερασπιστεί ενάντια σε μια παρόμοια αγωγή σχετικά με το πώς απεικονίζει τα σάντουιτς Whopper σε πίνακες μενού στο κατάστημα. Απέρριψε αξιώσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις. Η Taco Bell αντιμετωπίζει επίσης μια αγωγή στο δικαστήριο του Μπρούκλιν που ισχυρίζεται ότι πούλησε Crunchwraps και μεξικάνικές πίτσες που περιείχαν τη μισή ποσότητα γέμισης από αυτή που διαφημίζονταν.
Ο Μπεν Μάικλ, δικηγόρος στο Ώστιν του Τέξας, είπε ότι το πρόσφατο κύμα πληθωρισμού μπορεί να έχει δελεάσει τις εταιρείες να μειώσουν τα μεγέθη των μερίδων. «Δυστυχώς, πολλές επιχειρήσεις κάνουν αυτές τις αλλαγές χωρίς να συμβουλευτούν το τμήμα μάρκετινγκ ή να ενημερώσουν τα μενού τους για να αντιπροσωπεύουν νέα μεγέθη μερίδων και υλικά», είπε στο CBS. «Αυτό τους αφήνει ανοιχτούς για τα είδη των αγωγών που έχουμε δει περισσότερο».