Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
18.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ομαδικές αγωγές από καταναλωτές σε μεγάλες αλυσίδες fast food για το… μέγεθος στα burger!

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΟμαδικές αγωγές από καταναλωτές σε μεγάλες αλυσίδες fast food για το... μέγεθος στα burger!
spot_img

 Wendy’s, McDonald’s και Burger King, οδηγούνται στa αμερικανικά δικαστήρια με την κατηγορία ότι παραπλανούν τους καταναλωτές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι στις διαφημίσεις τα μπιφτέκια φαίνονται μεγαλύτερα!

Οι δύο παγκόσμιας φήμης εταιρείες fast food McDonald’s και Wendy’s θα αντιμετωπίσουν τη δικαιοσύνη, εξαιτίας  των παραπλανητικών μεγεθών τους στις διαφημίσεις. Η ομαδικές αγωγές έρχονται από καταναλωτές, οι οποίοι βρίσκουν τα μεγέθη στις διαφημίσεις  αναντίστοιχα με αυτά που σερβίρονται στα καταστήματα, σε μια καταγγελία 35 σελίδων, η οποία έρχεται 50 ημέρες μετά από παρόμοιους ισχυρισμούς εναντίον του Burger King, σύμφωνα με το FOX business.

Οι Anthony J. Russo και James C. Kelly, δικηγόροι των δύο καταναλωτών που κατέφυγαν σε αγωγές, υπέβαλαν το φάκελο  στο Επαρχιακό Δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών για την Ανατολική Περιφέρεια της Νέας Υόρκης, την Τρίτη, 17 Μαΐου. Η καταγγελία απαιτεί δίκη ενόρκων. Η καταγγελία κατά των Wendy’s και McDonald’s αναφέρει, μεταξύ άλλων, διάφορες κριτικές τροφίμων στο YouTube και εκδόσεις lifestyle που σημειώνουν ασυνέπειες στα μεγέθη των στοιχείων μενού και τις διαφημίσεις, καθώς και μια λίστα διαμαρτυριών που δημοσιοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στην καταγγελία αναφέρεται και μια συνέντευξη βίντεο του 2014 στον ιστότοπο προσωπικών οικονομικών ειδήσεων Money Talks News, όπου μια στυλίστρια τροφίμων αποκάλυψε ότι προτιμά να χρησιμοποιεί μη καλοψημένα μπιφτέκια, για να έχει μια πιο γεμάτη εμφάνιση. Στο βίντεο, η στυλίστας χρησιμοποιεί «ένα απλό μπιφτέκι που αγοράστηκε από ένα παντοπωλείο», σύμφωνα με τον αφηγητή, ο οποίος είναι και ο ιδρυτής του ειδησεογραφικού ιστότοπου. Η στυλίστρια έχει συνεργαστεί με Wendy’s και McDonald’s, σύμφωνα με το διαδικτυακό της βιογραφικό. 

Η καταγγελία ισχυρίζεται ότι «το κρέας συρρικνώνεται κατά 25% όταν μαγειρεύεται», αλλά τα μπιφτέκια Wendy’s και McDonald’s εμφανίζονται «περίπου 15-20% μεγαλύτερα» στις διαφημίσεις σε σύγκριση με αυτά που σερβίρονται στους πελάτες στα καταστήματα. Μάλιστα, στην καταγγελία κατονομάζονται και συγκεκριμένα μπέργκερ που φαίνονται μεγαλύτερα στις διαφημίσεις, όπως Bourbon Bacon Cheeseburger των Wendy’s και άλλα 18 μπιφτέκια που αναπαριστώνται ως υπερβολικά. Όσο για τα McDonald’s,  αναφέρονται ως «υπερβολικά» τα Big Mac, το Quarter Pounder, το McDouble, το Cheeseburger, το Double Cheeseburger και το Hamburger, αλλά και συγκεκριμένες ενδείξεις για να στηρίξουν αυτούς τους ισχυρισμούς, όπως η θέση του μπιφτεκιού σε σχέση με το ψωμάκι.

Σύμφωνα με τους ενάγοντες, είναι σημαντικό να προστατεύονται οι καταναλωτές από ουσιαστικά ψευδείς διαφημίσεις, ώστε να μην αισθάνονται εξαπατημένοι ή να βλάπτονται οικονομικά. Ελπίζουν, ότι μέσα από αυτές τις ομαδικές ενέργειες, αυτές οι εταιρείες θα προχωρήσουν σε θετικές αλλαγές. Ζητούν, επίσης, χρηματική αποζημίωση, ασφαλιστικά μέτρα που διορθώνουν τις υπερεκτιμημένες διαφημίσεις και οποιαδήποτε άλλη ελάφρυνση που το δικαστήριο κρίνει «απαραίτητη και κατάλληλη».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα