Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
22.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Στο “στόχαστρο” των αρχών δύο Οργανισμοί καθώς και Infuensers για πληρωμένη προώθηση ασπαρτάμης

ΑρχικήΝέαmarketingΣτο "στόχαστρο" των αρχών δύο Οργανισμοί καθώς και Infuensers για πληρωμένη προώθηση ασπαρτάμης
spot_img

Έρευνα της Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ σε παράγοντες επιρροής που προωθούν την ασπαρτάμη χωρίς να αποκαλύπτουν πως πρόκειται για περιεχόμενο επί πληρωμή.

Προειδοποιητικές επιστολές έστειλε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ σε 2 Οργανισμούς και 12 εγγεγραμμένους διαιτολόγους και influensers γιατί δεν γνωστοποίησαν στο κοινό πως προωθούσαν την κατανάλωση ασπαρτάμης επί πληρωμή. Οι έλλειψη επαρκών γνωστοποιήσεων στις αναρτήσεις τους στο Instagram και στο TikTok που προωθούν την ασφάλεια του τεχνητού γλυκαντικού ασπαρτάμη ή την κατανάλωση προϊόντων με ζάχαρη, μπορεί να επιφέρουν αστικές κυρώσεις ύψους 46.000 ευρώ περίπου.

    Οι επιστολές προς τους εμπορικούς ομίλους, την American Beverage Association (AmeriBev) και το Canadian Sugar Institute, εκφράζουν ανησυχίες ότι οι οργανισμοί μπορεί να παραβίασαν τον νόμο FTC αποτυγχάνοντας να αποκαλύψουν επαρκώς ότι οι παράγοντες επιρροής είχαν προφανώς προσληφθεί για να προωθήσουν την ασφάλεια της ασπαρτάμης ή της κατανάλωση προϊόντων που περιέχουν ζάχαρη, αντίστοιχα. 

    Αυτή η ενέργεια ακολουθεί την πρόσφατη αναθεώρηση των Οδηγών της Επιτροπής για Εγκρίσεις και Μαρτυρίες από την FTC και αποτελεί μέρος της συνεχούς παρακολούθησης του μάρκετινγκ επηρεασμού της εταιρείας. «Είναι ανεύθυνο για οποιονδήποτε εμπορικό όμιλο να προσλαμβάνει παράγοντες επιρροής για να διαφημίζουν τα προϊόντα των μελών του και να αποτυγχάνει να διασφαλίσει ότι οι παράγοντες επιρροής έχουν κάνει ξεκάθαρη αυτή τη σχέση», δήλωσε ο Samuel Levine, Διευθυντής του Γραφείου Προστασίας Καταναλωτών της FTC.

    Η επιστολή προς το AmeriBev αναφέρεται λεπτομερώς σε αναρτήσεις στο Instagram και στο TikTok των Valerie Agyeman, Nichole Andrews, Leslie Bonci, Keri Gans, Stephanie Grasso, Cara Harbstreet, Andrea Miller, Idrees Mughal, Adam Pecoraro και Mary Ellen Phipps, καθεμία από τις οποίες έλαβε επίσης ατομική προειδοποιητική επιστολή. Η επιστολή προς το Canadian Sugar Institute εκφράζει ανησυχίες για τις αναρτήσεις στο Instagram από την Jenn Messina και τη Lindsay Pleskot, καθεμία από τις οποίες έλαβε επίσης μια ατομική προειδοποιητική επιστολή.

Όπως συζητείται στους Οδηγούς της Επιτροπής για Εγκρίσεις και Μαρτυρίες, οι εγκρίσεις επί πληρωμή θα πρέπει να αποκαλύπτουν ξεκάθαρα και ευδιάκριτα τυχόν απροσδόκητες ουσιαστικές συνδέσεις για να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές έχουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.

Καθεμία από τις προειδοποιητικές επιστολές προσδιόριζε ποιες φαίνονταν ως πληρωμένες αναρτήσεις που είτε δεν αποκάλυπταν ουσιώδη σύνδεση είτε περιείχαν αποκαλύψεις που μπορεί να είναι ανεπαρκείς. Κάθε επιστολή εξηγούσε τις ανησυχίες του προσωπικού σχετικά με συγκεκριμένες αποκαλύψεις, συμπεριλαμβανομένης της δυσδιάκριτης τοποθέτησης, της διφορούμενης γλώσσας ή της αποτυχίας σαφούς αναγνώρισης του χορηγού των αναρτήσεων.

Κάθε επιστολή περιλάμβανε επίσης την ειδοποίηση της FTC για ποινικά αδικήματα σχετικά με παραπλανητικές εγκρίσεις και σημείωνε ότι ο παραλήπτης θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αστικές κυρώσεις έως και 45.750 ευρώ ανά παράβαση για μελλοντικές αποτυχίες να αποκαλύψει απροσδόκητες υλικές συνδέσεις. Τέλος, κάθε επιστολή ζητούσε από τον παραλήπτη να επικοινωνήσει με το προσωπικό της υπηρεσίας εντός 15 ημερών και να αναφέρει λεπτομερώς τυχόν ενέργειες που έγιναν ή που θα ληφθούν για την αντιμετώπιση των ανησυχιών του προσωπικού.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.

Δηλητηριάσεις μαθητών στη Λαμία: Ξεκίνησε ο έλεγχος στην εταιρεία των σχολικών γευμάτων

Δείγματα του φαγητού που κατανάλωσαν τα παιδιά βρίσκονται ήδη στα εργαστήρια αναλύσεων για να εντοπιστεί η αιτία.

Γλυκιά εξαπάτηση: Οι γίγαντες τροφίμων ξεγελούν τα παιδιά μέσω των συσκευασιών τους

Μια συντονισμένη δράση ενάντια στις παραπλανητικές συσκευασίες για παιδιά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα