Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024
20.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Διάκριση της Lidl Ελλάς στα Hellenic Responsible Business Awards

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΔιάκριση της Lidl Ελλάς στα Hellenic Responsible Business Awards
spot_img

Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και βιώσιμη περιβαλλοντική και κοινωνική ανάπτυξη

Με τρία νέα βραβεία διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των Hellenic Responsible Business Awards 2022, τον θεσμό που βραβεύει τις εταιρείες που προωθούν τις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και επενδύουν στη βιώσιμη περιβαλλοντική και κοινωνική ανάπτυξη.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την έβδομη κατά σειρά χρονιά που η εταιρεία βραβεύεται στα Hellenic Responsible Business Awards, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία που αποδίδει στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, αλλά και τη συνέπεια που επιδεικνύει στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών «υπεύθυνου επιχειρείν».

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

– Gold Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνία /Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων» για την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία και τον σχεδιασμό των δράσεων υποστήριξης της ισότητας των φύλων, της γυναικείας ενδυνάμωσης, της αποδοχής, της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης

– Gold Βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογία & Περιβάλλον» για τις δράσεις «SUP Free hackathon & Sustainability hackathon», οι οποίες αναπτύχθηκαν από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Αφορούν σε δράσεις ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και στοχεύουν στην ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια βιώσιμη καθημερινότητα

– Bronze Βραβείο στην κατηγορία Μακροπρόθεσμη Επένδυση (Τοπικής/ Περιφερειακής ή Εθνικής Εμβέλειας) για τη δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Greece», που αναπτύχθηκε από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης».

Η δράση αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών σε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η νέα εγκύκλιος του Υπ. Υγείας για τους ελέγχους ενόψει Πάσχα – Αυστηροί έλεγχοι και στους delivery

Το Υπουργείο Υγείας ζητά από τους επιθεωρητές αυστηρότητα ως προς την τήρηση των προβλεπόμενων υγειονομικών όρων και προϋποθέσεων.

Γιατί οι καταναλωτές προτιμούν το εμφιαλωμένο από το νερό βρύσης;

Οι προσπάθειες της ΕΕ για στροφή των Ευρωπαίων στο νερό βρύσης και η λόγοι της προσήλωσης των καταναλωτών στο εμφιαλωμένο.

Καταναλωτής: Οι υψηλές τιμές οδηγούν σε επικίνδυνες πρακτικές ασφάλειας τροφίμων

Έρευνα έδειξε πως οι αυξανόμενες τιμές ωθούν τους ανθρώπους να αναλαμβάνουν περισσότερους κινδύνους για την ασφάλεια των τροφίμων προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα