Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου, 2025
11.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Food label: Οι καταναλωτές δεν ενημερώνονται για το εάν μία συσκευασία είναι βιώσιμη!

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαFood label: Οι καταναλωτές δεν ενημερώνονται για το εάν μία συσκευασία είναι βιώσιμη!
spot_img

Η διαπίστωσή ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά συσκευασίας δεν κοινοποιούνται στους καταναλωτές υπογραμμίζει την επιτακτική ανάγκη για καλύτερες στρατηγικές επικοινωνίας.

Σε μελέτη που διεξήχθη από επιστήμονες από Ουγγαρία, Αυστρία και Γερμανία και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Foods του mdpi, αναλύθηκε το κατά πόσο επικοινωνείται από τους παραγωγούς τροφίμων στους καταναλωτές, η βιώσιμη συσκευασία.

Σύμφωνα με την μελέτη ενώ η κατανόηση και οι προτιμήσεις των καταναλωτών για τις φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές συσκευασίας έχουν διερευνηθεί καλά, λίγα είναι γνωστά για τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά συσκευασίας που κοινοποιούνται στους καταναλωτές από τους προμηθευτές μέσω ενδείξεων συσκευασίας. 

Η έρευνα ανέλυσε την αγορά γκοφρετών του 2021 σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, αναλύοντας τα στοιχεία που σηματοδοτούν φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά συσκευασίας. Ενώ η βιβλιογραφία υποδηλώνει ότι οι φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τους κατασκευαστές, η ανάλυσή σε 164 συσκευασίες γκοφρέτας δείχνει ότι η επικοινωνία είναι πολύ περιορισμένη εκτός από πληροφορίες που σχετίζονται με την ανακυκλωσιμότητα και την απόρριψη. Αυτό κοινοποιείται συχνά μέσω ετικετών (π.χ. κωδικοί ανακύκλωσης, Green Dot) και δομικές ενδείξεις που υποδηλώνουν σιωπηρά μειωμένη χρήση υλικού.

 Ο πίνακας χαρακτηριστικών της μελέτης δίνει τη δυνατότητα σε ερευνητές, εταιρείες και υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να αναλύουν και να βελτιώνουν λύσεις συσκευασίας σε χώρες και κατηγορίες προϊόντων. Η διαπίστωσή ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά συσκευασίας δεν κοινοποιούνται στους καταναλωτές υπογραμμίζει την επιτακτική ανάγκη για καλύτερες στρατηγικές επικοινωνίας. Τόσο η άμεση επί της συσκευασίας όσο και η σιωπηρή επικοινωνία θα βοηθήσουν τους καταναλωτές να επιλέξουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες. Οι κυβερνήσεις ενθαρρύνονται να εφαρμόσουν το εργαλείο της έρευνας, για να εντοπίσουν τα κενά επικοινωνίας και να εγκρίνουν κανονισμούς επισήμανσης όπου χρειάζεται. 

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ο νέος Ευρωπαϊκός “Aναδυόμενος Κίνδυνος” – Χρησιμοποιείται σε 5.000 μονάδες επεξεργασίας

Στην κατηγορία "Αναδυόμενων Κινδύνων" ένα νανοϋλικό που χρησιμοποιείται σε μονάδες επεξεργασίας λυμάτων και εισχωρεί στην τροφική αλυσίδα.

Το νέο ποτό που χαρακτηρίστηκε ως “αναδυόμενος κίνδυνος” από τις Ευρωπαϊκές Αρχές

Τι αναφέρει η ετήσια έκθεση της EFSA για το νέο ποτό χωρίς αλκοόλ που στοχεύει όμως, να έχει τις ίδιες επιδράσεις με τα αλκοολούχα ποτά.

Ελληνικό τυρί με καρκινογόνες ουσίες προκάλεσε ευρωπαϊκό συναγερμό – Eξάγεται σε 6 χώρες (φωτο)

Συστατικά ορυκτελαίων (MOAH) που ταξινομούνται από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ως δυνητικά καρκινογόνα, σε φέτες vegan τυριού που παράγεται στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο