Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Carrefour Γαλλίας ζητά να μην εφαρμοστεί πλαφόν στις προωθητικές ενέργειες

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΗ Carrefour Γαλλίας ζητά να μην εφαρμοστεί πλαφόν στις προωθητικές ενέργειες
spot_img

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής αλυσίδας Carrefour, θα ζητήσει «μορατόριουμ ενός έτους στην εφαρμογή του νόμου Ντεκροζάιγ» που περιορίζει τις εκπτώσεις.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής αλυσίδας Carrefour προέτρεψε σήμερα την κυβέρνηση να αναβάλει την εφαρμογή ενός νόμου με τον οποίο τίθεται πλαφόν στις προωθητικές ενέργειες που επιτρέπεται να κάνουν τα καταστήματα λιανικής, προειδοποιώντας ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη περικόψει δραστικά τα χρήματα που δαπανούν για είδη πρώτης ανάγκης, λόγω των υψηλών τιμών.

Ο Αλεξάντρ Μπομπάρ είναι μεταξύ των επιχειρηματιών που θα συναντηθούν αύριο Τετάρτη με τον υπουργό Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ προκειμένου να συζητήσουν θέματα σχετικά με το κόστος διαβίωσης. Σήμερα είπε ότι θα ζητήσει «μορατόριουμ ενός έτους στην εφαρμογή του νόμου Ντεκροζάιγ» που περιορίζει τις εκπτώσεις στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς.

«Παρατηρούμε ένα τσουνάμι αποφυγής των καταναλωτικών δαπανών στη Γαλλία. Όταν τα βασικά είδη δεν είναι πλέον προσβάσιμα, όταν ο κόσμος μένει χωρίς βασικά αγαθά, πρέπει να δράσουμε», είπε ο Μπομπάρ στον ραδιοφωνικό σταθμό Franceinfo.

Ο νόμος Ντεκροζάιγ, που θα τεθεί σε εφαρμογή τον επόμενο Μάρτιο, θέτει ως ανώτατο όριο το 34% στις εκπτώσεις που μπορούν να προσφέρουν τα καταστήματα λιανικής στα προϊόντα ομορφιάς, προσωπικής υγιεινής και φροντίδας. Σήμερα, το Carrefour έχει το δικαίωμα να πουλάει σκόνη πλυντηρίου ρούχων με έκπτωση 60%, εξήγησε ο Μπομπάρ.

Ο νόμος είχε ως αρχικό στόχο να παράσχει μια πιο ισορροπημένη σχέση μεταξύ των παραγωγών και των πωλητών όταν διαπραγματεύονται τις τιμές. Οι έμποροι όμως λένε ότι το πλαφόν του 34% στις προωθητικές ενέργειες τους περιορίζει τις δυνατότητες διαπραγμάτευσης της τιμής με τους μεγάλους προμηθευτές τους.

Από τον νόμο επωφελούνται μόνο τρεις μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες, είπε ο Μπομπάρ, αναφέροντας τις Procter & Gamble, Henkel και Unilever.

Τον Μάρτιο ο Λεμέρ έλαβε υποσχέσεις από 75 παραγωγούς τροφίμων ότι θα μειώσουν τις τιμές τους σε εκατοντάδες προϊόντα. Όμως τον περασμένο μήνα ένας υφυπουργός είπε ότι μόνο περίπου 40 από αυτές τις εταιρείες τήρησαν τη δέσμευσή.

Νωρίτερα σήμερα ο υπουργός είπε ότι θα συνεχίσει να ασκεί πιέσεις στα καταστήματα λιανικής και στους παραγωγούς ώστε να επιταχυνθούν οι μειώσεις τιμών. «Είμαστε στη σωστή πορεία», είπε. «Τώρα, οι τιμές πέφτουν επειδή παρεμβαίνουμε, επειδή πιέζουμε τα καταστήματα και τους παραγωγούς και επειδή θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Θα συναντήσω τους εμπόρους αύριο και τους παραγωγούς μεθαύριο (…) με έναν μόνο στόχο: να επιταχύνουμε τη μείωση των τιμών», είπε ο Λεμέρ. Πρόσθεσε ότι θα τους ζητήσει να διευρύνουν την γκάμα των προϊόντων στα οποία θα προσπαθήσουν να μειώσουν τις τιμές και ότι επιδιώκει τη συνεργασία περισσότερων παραγωγών. «Σήμερα είναι 35. Πιστεύω ότι μπορούν περισσότεροι παραγωγοί να ενωθούν μαζί μας σε αυτή τη μάχη κατά του υψηλού κόστους διαβίωσης», κατέληξε.

ΑΠΕ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο