Κυριακή, 30 Μαρτίου, 2025
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Lidl γίνεται το πρώτο σούπερ μάρκετ που πουλάει στο TikTok Shop

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΗ Lidl γίνεται το πρώτο σούπερ μάρκετ που πουλάει στο TikTok Shop
spot_img

Η δύναμη της πρωτεΐνης στη στρατηγική της Lidl.

Η Lidl κάνει το επόμενο βήμα στην ψηφιακή της παρουσία, συνεργαζόμενη με το TikTok Shop για την πώληση μιας περιορισμένης σειράς πρωτεϊνούχων προϊόντων. Πρόκειται για 3.000 πακέτα που περιλαμβάνουν σκόνη πρωτεΐνης, τηγανίτες και μπάρες δημητριακών, τα οποία διατίθενται στην εντυπωσιακή τιμή των 5 λιρών, ενώ η προτεινόμενη λιανική τους αξία είναι 30 λίρες.

- Advertisement -

Η εταιρεία ισχυρίζεται πως είναι το πρώτο σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο που αξιοποιεί την πλατφόρμα του TikTok για πωλήσεις, σε μια κίνηση που αποσκοπεί τόσο στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της σειράς υψηλής πρωτεΐνης όσο και στη φιλανθρωπία. Όλα τα έσοδα από την πώληση των πακέτων θα διατεθούν στη φιλανθρωπική οργάνωση για παιδιά NSPCC.

Η Lidl χαρακτηρίζει την πρωτοβουλία ως ένα «pop-up εγχείρημα», δηλώνοντας πως δεν πρόκειται για μια μόνιμη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου. Η αλυσίδα, άλλωστε, δεν προσφέρει ακόμη online παράδοση στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι πελάτες που θα προμηθευτούν τα πρωτεϊνούχα πακέτα από το TikTok Shop, θα λάβουν επίσης ένα κουπόνι 25% έκπτωσης για αγορές σχετικών προϊόντων στα φυσικά καταστήματα της Lidl. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιχειρεί να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στην ψηφιακή και τη φυσική εμπειρία αγορών, ενισχύοντας την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το κοινωνικό εμπόριο (social commerce) γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για διπλασιασμό της αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με τη Retail Economics, οι πωλήσεις μέσω κοινωνικών πλατφορμών αναμένεται να αυξηθούν από 7,4 δισ. λίρες το 2023 σε σχεδόν 16 δισ. λίρες έως το 2028.

Η Lidl, αναγνωρίζοντας αυτή την τάση, δοκιμάζει τη δυναμική της στο TikTok, μια πλατφόρμα που δεν χρησιμοποιείται πλέον μόνο για διασκέδαση, αλλά εξελίσσεται σε σημαντικό κανάλι αγορών για τους νεότερους καταναλωτές.

Η Joanna Gomer, διευθύντρια μάρκετινγκ της Lidl GB, αναφέρει ότι η ζήτηση για πρωτεϊνούχα προϊόντα είναι ιδιαίτερα αυξημένη. «Πουλάμε πάνω από 150 προϊόντα υψηλής πρωτεΐνης κάθε λεπτό στα καταστήματά μας, με τους πελάτες μας να μοιράζονται συχνά τα αγαπημένα τους προϊόντα στα social media», δηλώνει.

https://www.retailsector.co.uk/665502-lidl-to-become-first-supermarket-to-sell-on-tiktok-shop

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τι γίνεται με τα πατατάκια; Νέα ανάκληση δημοφιλούς μάρκας

Γιατί συμβαίνουν τόσες πολλές ανακλήσεις σε πατατάκια τους τελευταίους μήνες;

Νέα αποκάλυψη για το πιο δημοφιλές γλυκαντικό – Οδηγεί και σε αθηροσκλήρωση!

Το αμφιλεγόμενο γλυκαντικό εκτός από τις κατηγορίες για πρόκληση καρκίνου αντιμετωπίζεται και ως αιτία καρδιαγγειακής νόσου σύμφωνα με νέα μελέτη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα