Η δύναμη της πρωτεΐνης στη στρατηγική της Lidl.
Η Lidl κάνει το επόμενο βήμα στην ψηφιακή της παρουσία, συνεργαζόμενη με το TikTok Shop για την πώληση μιας περιορισμένης σειράς πρωτεϊνούχων προϊόντων. Πρόκειται για 3.000 πακέτα που περιλαμβάνουν σκόνη πρωτεΐνης, τηγανίτες και μπάρες δημητριακών, τα οποία διατίθενται στην εντυπωσιακή τιμή των 5 λιρών, ενώ η προτεινόμενη λιανική τους αξία είναι 30 λίρες.
Η εταιρεία ισχυρίζεται πως είναι το πρώτο σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο που αξιοποιεί την πλατφόρμα του TikTok για πωλήσεις, σε μια κίνηση που αποσκοπεί τόσο στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της σειράς υψηλής πρωτεΐνης όσο και στη φιλανθρωπία. Όλα τα έσοδα από την πώληση των πακέτων θα διατεθούν στη φιλανθρωπική οργάνωση για παιδιά NSPCC.
Η Lidl χαρακτηρίζει την πρωτοβουλία ως ένα «pop-up εγχείρημα», δηλώνοντας πως δεν πρόκειται για μια μόνιμη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου. Η αλυσίδα, άλλωστε, δεν προσφέρει ακόμη online παράδοση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι πελάτες που θα προμηθευτούν τα πρωτεϊνούχα πακέτα από το TikTok Shop, θα λάβουν επίσης ένα κουπόνι 25% έκπτωσης για αγορές σχετικών προϊόντων στα φυσικά καταστήματα της Lidl. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιχειρεί να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στην ψηφιακή και τη φυσική εμπειρία αγορών, ενισχύοντας την παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το κοινωνικό εμπόριο (social commerce) γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για διπλασιασμό της αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Σύμφωνα με τη Retail Economics, οι πωλήσεις μέσω κοινωνικών πλατφορμών αναμένεται να αυξηθούν από 7,4 δισ. λίρες το 2023 σε σχεδόν 16 δισ. λίρες έως το 2028.
Η Lidl, αναγνωρίζοντας αυτή την τάση, δοκιμάζει τη δυναμική της στο TikTok, μια πλατφόρμα που δεν χρησιμοποιείται πλέον μόνο για διασκέδαση, αλλά εξελίσσεται σε σημαντικό κανάλι αγορών για τους νεότερους καταναλωτές.
Η Joanna Gomer, διευθύντρια μάρκετινγκ της Lidl GB, αναφέρει ότι η ζήτηση για πρωτεϊνούχα προϊόντα είναι ιδιαίτερα αυξημένη. «Πουλάμε πάνω από 150 προϊόντα υψηλής πρωτεΐνης κάθε λεπτό στα καταστήματά μας, με τους πελάτες μας να μοιράζονται συχνά τα αγαπημένα τους προϊόντα στα social media», δηλώνει.
https://www.retailsector.co.uk/665502-lidl-to-become-first-supermarket-to-sell-on-tiktok-shop