Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
22.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μεταφορές: Η ΕΕ αίρει τους περιορισμούς στη διασυνοριακή ενοικίαση φορτηγών χωρίς τους οδηγούς τους

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΜεταφορές: Η ΕΕ αίρει τους περιορισμούς στη διασυνοριακή ενοικίαση φορτηγών χωρίς τους οδηγούς τους
spot_img

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες που εγκρίθηκαν χθες Τρίτη, θα υπάρχουν λιγότεροι περιορισμοί στη χρήση μισθωμένων βαν ή φορτηγών χωρίς οδηγούς από άλλη χώρα της ΕΕ.

Το Κοινοβούλιο έδωσε το πράσινο φως σε συμφωνία με τις κυβερνήσεις της ΕΕ σχετικά με την επικαιροποίηση των κανόνων της ΕΕ που ορίζουν ένα υποχρεωτικό ελάχιστο επίπεδο ανοικτής αγοράς για τη χρήση εμπορευματικών οχημάτων (φορτηγών ή φορτηγών) που μισθώνονται χωρίς τους οδηγούς τους.

Περισσότερες επιλογές για την κάλυψη των εποχικών αναγκών

Ο νέος νόμος θα χαλαρώσει τους ισχύοντες περιορισμούς για την ενοικίαση αυτών των οχημάτων από άλλες χώρες της ΕΕ, επιτρέποντας στους μεταφορείς, τις εταιρείες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης να ανταποκρίνονται σε βραχυπρόθεσμες, εποχιακές ή προσωρινές αιχμές ζήτησης ή να αντικαθιστούν ελαττωματικά ή κατεστραμμένα οχήματα. Θα συμβάλει επίσης στους κλιματικούς στόχους της ΕΕ, καθώς τα ενοικιαζόμενα οχήματα τείνουν να είναι νεότερα, ασφαλέστερα και λιγότερο ρυπογόνα από τον μέσο όρο του στόλου.

Περιορισμένος χρόνος και αριθμός

Οι ευρωβουλευτές εξασφάλισαν στις διαπραγματεύσεις ότι οι εταιρείες μεταφορών μπορούν να χρησιμοποιούν ενοικιαζόμενα οχήματα που φέρουν άδεια άλλης χώρας της ΕΕ για τουλάχιστον δύο μήνες το χρόνο (οι ισχύοντες κανόνες επιτρέπουν μόνο τη χρήση ενοικιαζόμενων οχημάτων που είναι ταξινομημένα στο ίδιο κράτος μέλος με την εταιρεία ενοικίασης). Ωστόσο, οι κυβερνήσεις της ΕΕ μπορούν επίσης να επιλέξουν να απαιτήσουν την ταξινόμηση αυτών των οχημάτων σύμφωνα με τους εθνικούς τους κανόνες μετά από 30 ημέρες χρήσης.

Οι εταιρείες θα πρέπει να αναφέρουν στις εθνικές τους αρχές τη χρήση μισθωμένων οχημάτων, προκειμένου να παρακολουθούν και να ελέγχουν τη νομιμότητα των μεταφορέων. Οι χώρες της ΕΕ θα μπορούν επίσης να περιορίσουν τον αριθμό των μισθωμένων οχημάτων που μπορούν να χρησιμοποιούν οι εταιρείες, αλλά χάρη στους ευρωβουλευτές, αυτό το όριο δεν μπορεί να είναι χαμηλότερο από το 25 τοις εκατό του συνολικού στόλου οχημάτων εμπορευμάτων που χρησιμοποιεί μια εταιρεία.

Η εισηγήτρια του ΕΚ Cláudia Monteiro de Aguiar (EPP, PT) δήλωσε: «Οι νέοι κανόνες θα επιτρέψουν στις εταιρείες να νοικιάζουν επιπλέον φορτηγά πιο εύκολα, αντί να τα αγοράζουν, για να καλύψουν τις εποχιακές ανάγκες. Δίνει επίσης στις εταιρείες περισσότερες επιλογές, την ελευθερία της επιχειρηματικότητας και την ευκαιρία να κατανείμουν τους πόρους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, οδηγώντας σε περιβαλλοντικά οφέλη και βελτιωμένη οδική ασφάλεια».

Επόμενα βήματα

Οι κανόνες θα τεθούν σε ισχύ 20 ημέρες μετά τη δημοσίευσή τους στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ. Τα κράτη μέλη θα έχουν στη διάθεσή τους 14 μήνες για να προετοιμαστούν για την εφαρμογή νέων κανόνων.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα