Για άλλη μία φορά κατάστημα της μεγαλύτερης Ελληνικής αλυσίδας σουπερμάρκετ εντοπίζεται να απαιτεί υψηλότερη τιμή από αυτήν για την οποία πληροφορείται ο καταναλωτής.
Η Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, ανακοίνωσε σήμερα την επιβολή προστίμου ύψους 3.000 ευρώ στην εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.».
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τσικνοπέμπτη: Πώς θα ψήσεις πιο υγιεινά στα κάρβουνα
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Νέο καμπανάκι κινδύνου για τις γρανίτες
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ιδιοκτήτης Ιταλικής εταιρείας αλλαντικών αντιμετωπίζει κατηγορία για ανθρωποκτονία μετά τον θάνατο γυναίκας από λιστερίωση
Σε έλεγχο που διενήργησε κλιμάκιο επιθεωρητών της Περιφέρειας στις 06-02-2025 σε υποκατάστημα επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου 35 στο Μαρούσι (Mall), διαπιστώθηκε απαίτηση είσπραξης υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή. Το πρόστιμο είναι 1000 ευρώ για κάθε προϊόν που εντοπίζεται να έχει διαφορετική τιμή στο ράφι από αυτή στο ταμείο, ωστόσο στου σουπερμάρκετ επιβλήθηκε πρόστιμο €3.000 λόγω υποτροπής εντός τριετίας, δηλαδή η ιδια παράβαση εντοπίστηκε και σε προηγούμενο έλεγχο.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μητέρα παλεύει για δικαιοσύνη αφού έχασε το μωρό της από προϊόν της Fisher-Price που συνδέεται με 100 θανάτους
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Κολλούσε τα ροκανισμένα τρόφιμα από αρουραίους με ταινία και τα έβαζε ξανά στα ράφια προς πώληση – Απίστευτες εικόνες
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Είναι τα φύλλα δάφνης ασφαλή για κατανάλωση;
Πριν από λίγες ημέρες επιβλήθηκε πρόστιμο για τον ίδιο λόγο και σε σουπερμάρκετ ΚΡΗΤΙΚΟΣ στη Θεσσαλονίκη όπως και σε ΑΒ Βασιλόπουλος. Στις 13 Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί πρόστιμο σε κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτη στη Νέα Σμύρνη ενώ επίσης πρόσφατα σε Σκλαβενίτη στα Πετράλωνα στα Καμίνια και στην Καλλιθέα επιβλήθηκε πρόστιμο για απαίτηση υψηλότερης τιμής.
Η νομοθεσία λέει ότι «Απαγορεύεται η απαίτηση ή η είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή». Είτε οφείλεται σε καθυστέρηση στην ενημέρωση για την αύξηση μίας τιμής στο ράφι, είτε σε αμέλεια είτε και εσκεμμένα όπως υποστηρίζουν κάποιοι, το αποτέλεσμα επιβαρύνει την τσέπη του καταναλωτή ο οποίος άλλα έχει υπολογίσει και άλλα καλείται να πληρώσει.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αυτή είναι η σοκολάτα που θέλει να εκτοπίσει τη Dubai Chocolate από τον θρόνο της (βίντεο)
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τρώτε από πλαστικά πιάτα και δοχεία; Νέα μελέτη δείχνει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία
Οι καταναλωτές δεν παρατηρούν γρήγορα τη διαφορά στις τιμές και λόγω των σχετικά των μικρών ποσών ανά γύρο αγορών, δεν θα σκεφτούν ν’ αξιώσουν αποζημίωση. Όλα μαζί όμως ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Γι αυτό συνίσταται πάντα οι καταναλωτές να ελέγχουν την απόδειξη για να δουν εάν οι τιμές με τις οποίες χρεώθηκαν συμβαδίζουν με τις τιμές για τις οποίες ενημερώθηκαν.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Γιατί οι πράσινες μπανάνες είναι η υπερτροφή που αδυνατίζει;
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πώς να επιλέξετε τον σωστό φορτιστή