Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
16.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι επιλογές των καταναλωτών διαμορφώνουν τις επόμενες κινήσεις της βιομηχανίας τροφίμων

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΟι επιλογές των καταναλωτών διαμορφώνουν τις επόμενες κινήσεις της βιομηχανίας τροφίμων
spot_img

Όλο και περισσότερο αυτές τις μέρες, οι σκέψεις και οι τάσεις των καταναλωτών στρέφονται στο αγρόκτημα καθώς περπατούν στους διαδρόμους ενός σουπερμάρκετ. Τα στοιχεία ερευνών και δημοσκοπήσεων είναι αποκαλυπτικά για το τι θέλουν οι καταναλωτές και ενδεικτικά για την τεράστια πλέον αύξηση της ζήτησης για βιολογικά, vegan, προϊόντα που σέβονται το περιβάλλον και τα ζώα, μη ΓΤΟ, εγχώρια, που προάγουν την υγεία, καινοτόμα ή εξωτικά και ψάρια ιχθυοκαλλιέργειας.

Τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων για τις τάσεις των καταναλωτών

  • Τα τρία τέταρτα των καταναλωτών αναζητούν τρόφιμα και ποτά που παράγονται τοπικά—αύξηση 5% από το 2019, ( έρευνα Health + Wellness 2021). 
  • Τα δύο τρίτα θέλουν προϊόντα που παράγονται χωρίς τη χρήση αντιβιοτικών (+6% από το 2019) και το ίδιο ποσοστό αναζητά προϊόντα χωρίς ορμόνες (+3%).
  • Σύμφωνα με την ίδια έρευνα περίπου οι μισοί ενήλικες ενδιαφέρονται για ζωικά προϊόντα από ζώα που τρέφονται με χόρτο, σημειώνοντας αύξηση 8% από το 2019. Οι πωλήσεις κρέατος και πουλερικών βιολογικών, χωρίς αντιβιοτικά/ορμόνες αντιπροσώπευαν το 11,4% του συνόλου του κρέατος. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,1% στα 9,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, (έκθεση Power of Meat για το 2021 από την FMI—The Food Industry Association).
  • Οι καταναλωτές ανησυχούν όλο και περισσότερο για θέματα καλής διαβίωσης των ζώων. Οι πωλήσεις τροφίμων που διαφημίζουν την ανθρώπινη μεταχείριση των ζώων αυξήθηκαν κατά 21% για το 2020, (IRI) ενώ οι πωλήσεις αυγών από κοτόπουλα ελευθέρας βοσκής αυξήθηκαν κατά 15% το πρώτο εξάμηνο του 2021.
  • Επίσης προϊόντα με ισχυρισμούς προέλευσης (π.χ. “χειροποίητα”, “τοπικά”) σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων σε αξία μεταξύ των τροφίμων/ποτών που φέρουν μια περιγραφή οφέλους για το 2020, αύξηση 18%
  • Οι πωλήσεις βιολογικών τροφίμων έφθασαν στο ιστορικό υψηλό όλων των εποχών των 56,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2020, (Organic Trade Association). Το ένα τρίτο όσων αγοράζουν βιολογικά προϊόντα το κάνουν για να αποφύγουν τους ΓΤΟ.
  • Οι πωλήσεις τροφίμων που τοποθετήθηκαν ως μη ΓΤΟ αυξήθηκαν κατά 12% για το 2020,(IRI). Το να γνωρίζουν εάν ένα τρόφιμο/συστατικό είναι βιομηχανικό είναι σημαντικό για τέσσερις στους 10 καταναλωτές, (έρευνα Food & Health 2021, International Food Information Council ).
  • Νέες ποικιλίες και υβρίδια, καθώς και εξωτικά προϊόντα, σπόροι και σπόροι, συνεχίζουν να τραβούν την προσοχή των καταναλωτών. Οι πωλήσεις ειδικών φρούτων αυξήθηκαν κατά 22% μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2021, (IRI). Το Yuzu, τα αστεράκια, τα φρούτα του πάθους, η κόκκινη γκουάβα, το λίτσι, το rambutan, τα πορτοκάλια αίματος και τα φρούτα του δράκου γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
  • Σχεδόν τέσσερις στους 10 καταναλωτές θέλουν να δοκιμάσουν τον «ροζ» ανανά της Del Monte’s Pinkglow, το 33% θέλει να δοκιμάσει σταφύλια Cotton Candy και το 30% ενδιαφέρεται για τις μπανάνες Blue Java, σύμφωνα (Datassential). Το Ube είναι trend στα επιδόρπια και το τσάι.
  • Τα «σιτηρά που αποδίδουν» υποστηρίζοντας την υγεία του εδάφους και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, όπως ο πολυετής κόκκος Kernza, συγκαταλέγονται στις 10 κορυφαίες τάσεις για το 2022 που προσδιορίζονται από τους παρατηρητές της Whole Foods Market.
  • Σύμφωνα με στοιχεία από το Oldways Whole Grain Council, η κινόα, το κεχρί, το σόργο, ο αμάρανθος και το teff είναι τα αρχαία δημητριακά που περιλαμβάνονται όλο και περισσότερο στα συσκευασμένα τρόφιμα. Το Durum, το teff, η κινόα και το πλιγούρι κερδίζουν έλξη στα μενού, ανά Datassential.
  • Σήμερα, περισσότεροι καταναλωτές θαλασσινών προτιμούν τα θαλασσινά που εκτρέφονται στη φάρμα από το 2019 (29% έναντι 19%), (Power of Seafood 2021 της FMI). Η λιγότερη έκθεση σε ρύπους, η υψηλότερη περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 και ο έλεγχος του τρόπου εκτροφής των ψαριών είναι μεταξύ των παραγόντων που οδηγούν στην ανάπτυξη.
  • Η «υπεραστική καλλιέργεια σε εσωτερικούς χώρους» είναι η κορυφαία τάση τροφίμων της Whole Food Market για το 2022. Ένας στους πέντε καταναλωτές προτιμά πλέον προϊόντα υδροπονικής καλλιέργειας και το ένα τρίτο των αγοραστών της Gen Z θέλει περισσότερα από αυτά, σύμφωνα με στοιχεία της FMI. 

Πηγή: IFT.org

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα