Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
12.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Παγκόσμια Αγορά Γιαουρτιού: Αναμένεται μεγάλη αύξηση λόγω της προσθήκης “σούπερ” φρούτων

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠαγκόσμια Αγορά Γιαουρτιού: Αναμένεται μεγάλη αύξηση λόγω της προσθήκης "σούπερ" φρούτων
spot_img

 Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς γιαουρτιού αναμένεται να αυξηθεί κατά 32,29 δισεκατομμύρια δολάρια μεταξύ 2020 και 2025. Η αγορά παρατήρησε ετήσια ανάπτυξη 3,97% το 2021 και η δυναμική ανάπτυξης αναμένεται να επιταχυνθεί σε CAGR 5,41% κατά την περίοδο πρόβλεψης. Έκθεση της Technavio προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση των πρόσφατων εξελίξεων στην αγορά, της κυκλοφορίας νέων προϊόντων από προμηθευτές, των μεγάλων τμημάτων που δημιουργούν έσοδα και της συμπεριφοράς της αγοράς σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές.

Η αγορά φαίνεται να καθοδηγείται από την αυξανόμενη χρήση των σούπερ φρούτων στα γιαούρτια η οποία και θα τονώσει την ανάπτυξη της αγοράς γιαουρτιού.

Ο αυξανόμενος αριθμός θεμάτων υγείας όπως ο διαβήτης, η παχυσαρκία και οι αλλεργίες έχουν αυξήσει την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με την υγιεινή διατροφή. Αυτό αυξάνει την κατανάλωση τροφίμων που είναι υγιεινά και αποτρέπουν την εμφάνιση ασθενειών και ασθενειών. Οι καταναλωτές αλλάζουν από την κατανάλωση τροφίμων από τεχνητά συστατικά σε αυτά που περιέχουν περισσότερα φυσικά συστατικά όπως το acai, το goji berry, το noni, το ρόδι και τα σταφύλια. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στην παρουσία υψηλών αντιοξειδωτικών και στις θεραπευτικές ιδιότητες αυτών των φρούτων. Η αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για τέτοια τρόφιμα οδηγεί τους πωλητές στην αγορά να προσφέρουν μια σειρά προϊόντων που περιέχουν υπερφρούτα. Όλοι αυτοί οι παράγοντες αναμένεται να οδηγήσουν την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς γιαουρτιού κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Η παγκόσμια αγορά γιαουρτιού είναι κατακερματισμένη και χαρακτηρίζεται από την παρουσία αρκετών διεθνών και εγχώριων παραγόντων. Οι πωλητές στην αγορά ανταγωνίζονται με βάση διάφορους παράγοντες όπως η ποιότητα, η τιμή, η υπηρεσία, η εικόνα της επωνυμίας, η διανομή και το μάρκετινγκ. Οι μεγάλοι πωλητές επικεντρώνονται στην απόκτηση άλλων μικρότερων εμπορικών σημάτων για να αυξήσουν την παρουσία τους στην αγορά. 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την πρόβλεψη της αγοράς γιαουρτιού από την Technavio  πατήστε ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο