Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Παγκόσμια Mελέτη: Τα social media σημαντικό «εργαλείο» για την στρατηγική επικοινωνία περί βιωσιμότητας

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠαγκόσμια Mελέτη: Τα social media σημαντικό «εργαλείο» για την στρατηγική επικοινωνία περί βιωσιμότητας
spot_img

Παγκόσμια ανάλυση της επικοινωνίας Twitter στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: “βιωσιμότητα, κλιματική αλλαγή και διαχείριση απορριμμάτων“.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο για τις εταιρείες να επικοινωνούν τις προσπάθειές τους για την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) σύμφωνα με μελέτη ερευνητών από την Τσεχία, που δημοσιεύτηκε στο PeerJ Computer Science με τίτλο «Παγκόσμια ανάλυση της επικοινωνίας Twitter στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: βιωσιμότητα, κλιματική αλλαγή και διαχείριση απορριμμάτων».

Η μελέτη ανέλυσε πάνω από μισό εκατομμύριο tweets από το 2017 έως το 2022 και εντόπισε τα βασικά θέματα και τις τάσεις που ανακοινώθηκαν σε σχέση με την ΕΚΕ στο Twitter. 

Διαπίστωσε ότι τα πιο συχνά αναφερόμενα θέματα στο Twitter σε σχέση με την ΕΚΕ ήταν η βιωσιμότητα, η κλιματική αλλαγή και η διαχείριση απορριμμάτων, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία των περιβαλλοντικών θεμάτων για τις εταιρείες και τους ενδιαφερόμενους φορείς τους. Ωστόσο, η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η φιλανθρωπία παρέμεινε το μεγαλύτερο μεμονωμένο θέμα, υποδεικνύοντας ότι ο κοινωνικός αντίκτυπος εξακολουθεί να είναι βασικός τομέας εστίασης για τις εταιρείες. 

Η ανάλυση εντόπισε επίσης τομείς ανάπτυξης και μείωσης της επικοινωνίας ΕΚΕ στο Twitter. Οι τομείς της ESG (περιβαλλοντική, κοινωνική και διακυβέρνηση), ο κοινωνικός αντίκτυπος και η φιλανθρωπία προσδιορίστηκαν ως τομείς ανάπτυξης, ενώ το πράσινο και η φιλανθρωπία προσδιορίστηκαν ως φθίνουσας σημασίας. Τα ευρήματα της μελέτης έχουν σημαντικές επιπτώσεις για τις εταιρείες που θέλουν να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους για την ΕΚΕ και να εμπλακούν με τους ενδιαφερόμενους φορείς τους. 

«Τα αποτελέσματά μας βοηθούν τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στρατηγικές επικοινωνίας που υποστηρίζουν την ύπαρξη της εταιρείας ως κοινωνικά υπεύθυνο θέμα και προάγουν τη διαχείριση της φήμης της εταιρείας σύμφωνα με τη φιλοσοφία της ΕΚΕ», γράφουν οι συγγραφείς. «Η μελέτη ανοίγει επίσης δυνατότητες για περαιτέρω έρευνα για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram ή το LinkedIn».  

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κινδύνους για την υγεία από δημοφιλές γλυκαντικό που υπάρχει σε κέικ, τσίχλες και παγωτά

Μια κοινή τεχνητή γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε ανθρακούχα ποτά, τσίχλες και παγωτά μπορεί να βλάψει το έντερο, όπως έδειξε έρευνα.

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα