Στο στόχαστρο ο πρόεδρος Nicola Bertinelli.
Tη στιγμή που η Κοινοπραξία Parmigiano Reggiano ξεκίνησε μια τριετή ολοκληρωμένη εκστρατεία που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προώθηση του προϊόντος, ο πρόεδρος Nicola Bertinelli δέχεται επίθεση από τα μέλη του ΔΣ.
Σύμφωνα με το Reggio Report, σε συνεδρίαση της κοινοπραξία που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο, αμφισβητήθηκαν δύο στενοί του συνεργάτες: ο διευθυντής μάρκετινγκ και ο επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης της κοινοπραξίας. Για τα δύο στελέχη υπήρξε ομοφωνία για την μη ανανέωση των συμβολαίων τους, ενώ κάποιοι ζήτησαν και την παραίτηση του ίδιου του προέδρου. Λίγες ημέρες μετά τη συνεδρίαση, και παρά τις προσπάθειες του Bertinelli, εκδόθηκε δελτίο τύπου με την είδηση της απόλυσης των δύο στελεχών. «Υπάρχει αναδιοργάνωση της εταιρείας που αφορά το γραφείο μάρκετινγκ…. Στόχος της αναδιοργάνωσης είναι η καλύτερη διαχείριση της επιχειρησιακής δομής για την αντιμετώπιση μελλοντικών προκλήσεων».
Μάλιστα το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε να εξετάσει προσεκτικά όλα τα έξοδα μάρκετινγκ που διατέθηκαν την τελευταία περίοδο και τα οποία ανέρχονται σε περίπου 34 εκατ. ευρώ.
Ποιοι όμως μπορεί να είναι οι λόγοι αυτής της κρίσης; Το πρώτο αφορά τις συγκρούσεις συμφερόντων γύρω από τη φιγούρα του Μπερτινέλι ο οποίος, εκτός από τη θέση του προέδρου της Κοινοπραξίας, διαχειρίζεται και μια γεωργική εταιρεία στο Μεντεσάνο, στην επαρχία της Πάρμας. Ο δεύτερος λόγος, εξηγεί η Reggio Report, αφορά την κατάρρευση των τιμών του Parmigiano Reggiano. Παρά την αύξηση του κόστους διαφήμισης που χρηματοδοτήθηκε από την αύξηση της εισφοράς για κάθε τροχό που παράγεται, η χονδρική τιμή της ΠΟΠ έπεσε στα 9 ευρώ/κιλό.
Από το 2023 έως το 2026, η καμπάνια μάρκετινγκ του Parmigiano Reggiano (ΠΟΠ) στοχεύει στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου για την εκπαίδευση και έμπνευση τόσο του εμπορικού όσο και του καταναλωτικού κοινού για ένα από τα πιο αγαπημένα τυριά πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης.