Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς η εξαγορά της Wolt από την DoorDash δημιουργεί έναν παγκόσμιο παίκτη στις υπηρεσίες delivery

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠώς η εξαγορά της Wolt από την DoorDash δημιουργεί έναν παγκόσμιο παίκτη στις υπηρεσίες delivery
spot_img

Του Νικόλα Εμμανουήλ

Την εξαγορά της φινλανδικής Wolt Enterprises OY ανακοίνωσε η DoorDash Inc σε μια συμφωνία – από τις μεγαλύτερες του χώρου – συνολικής αξίας περίπου 7 δισεκατομμυρίων ευρώ (περίπου 8,1 δισεκατομμύρια δολάρια) και έτσι, η μεγαλύτερη εταιρεία διανομής τροφίμων στις ΗΠΑ επεκτείνεται στην Ευρώπη.

«Στη Wolt θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε όπως μέχρι τώρα, κάνοντας αυτό που κάνουμε καλύτερα. Φτάσαμε ως εδώ χάρη στους τρόπους με τον οποίο χτίσαμε την εταιρεία και αν μη τι άλλο, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιμείνουμε σε αυτούς, να είμαστε εμμονικοί με τους πελάτες, να εξισορροπούμε την ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα, να είμαστε φειδωλοί και προσγειωμένοι, ενώ φιλοδοξούμε να φτιάξουμε κάτι που είναι πραγματικά καλύτερο στον κόσμο.

Το όνομα, το χρώμα, η επωνυμία, το προϊόν, η τεχνολογία, η ομάδα, οι κεντρικές λειτουργίες και οι αγορές της Wolt θα συνεχίσουν ως έχουν. Θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας προς τα εμπρός τόσο ως Wolt όσο και ως μέρος του DoorDash. Από πολλές απόψεις θα είμαστε ίδιοι, αλλά και κάτι ακόμα παραπάνω. Αυτή είναι μόνο η αρχή», ανέφερε σε μήνυμά του στο επίσημο blog της Wolt, ο Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Miki Kuusi, λίγο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς, δίνοντας τον παλμό του τι θα ακολουθήσει τους επόμενους μήνες.

Η έκρηξη της ζήτησης – λόγω πανδημίας – για υπηρεσίες που προσφέρονται από τη DoorDash και τους ανταγωνιστές της αναμένεται να μειωθεί τους επόμενους μήνες. Έτσι,  οι εταιρείες, οι περισσότερες εκ των οποίων παρουσιάζουν απώλειες χρημάτων, αναζητούν τρόπους να ελιχθούν στο νέο τοπίο, όπως αυτό δείχνει να διαμορφώνεται.

Οι μετοχές της DoorDash αυξήθηκαν σχεδόν κατά 19% μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς, η οποία βοηθά την εταιρεία να εισέλθει σε 22 πρόσθετες αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Σερβίας, της Κροατίας, της Δανίας και της Σουηδίας. Να σημειωθεί ότι η DoorDash ήθελε να εισχωρήσει στην αγορά της Γερμανίας και του Μεξικό εδώ και αρκετό καιρό. Επίσης, η εξαγορά αναμένεται να φέρει άνοδο στα έσοδα του τρίτου τριμήνου.

Από την ίδρυσή της το 2015 η Wolt κατόρθωσε να επεκταθεί σε Ευρώπη και Ασία, μετρώντας πάνω από 30.000 συνεργάτες εστιατορίων και λιανικής πώλησης. Στις 30 Σεπτεμβρίου η εταιρεία είχε περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ενώ το κλείσιμο του τρίτου τριμήνου βρήκε τη DoorDash να αριθμεί περισσότερα από 9 εκατομμύρια μέλη.

«Η ένωση δυνάμεων με τη Wolt θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε τη διεθνή ανάπτυξή μας, ενώ παράλληλα θα εστιάσουμε στις ΗΠΑ. Η συμφωνία θα επιτρέψει στην DoorDash να παίξει για ένα μεγαλύτερο έπαθλο σε μια ακόμη μεγαλύτερη παγκόσμια σκηνή», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της DoorDash, Tony Xu.

Η συμφωνία Wolt – DoorDash αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 με τις δύο εταιρείες να αναμένουν τα συνδυασμένα προσαρμοσμένα κέρδη να φτάσουν τα 500 εκατομμύρια δολάρια την επόμενη χρονιά.

«Αποφασίσαμε να ενωθούμε με την DoorDash για να δημιουργήσουμε μια εταιρεία που πιστεύουμε ότι θα έχει την ευκαιρία να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο μας.

Ως μέρος αυτής της συμφωνίας, συνολικής αξίας περίπου 7 δισεκατομμυρίων ευρώ, η DoorDash θα εξαγοράσει τη Wolt, πράγμα που σημαίνει ότι όλοι οι μέτοχοί μας – είτε επενδυτές είτε εργαζόμενοι – θα συνεχίσουν να είναι μέτοχοι της DoorDash. Για εμάς, αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας τόσο ως Wolt όσο και ως μέρος της DoorDash, με εμένα να αναλαμβάνω τις από κοινού διεθνείς μας δραστηριότητες.

Με τον Tony Xu, συνιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της DoorDash, γνωριζόμαστε εδώ και χρόνια, αν και όχι τόσο στενά, καθώς δραστηριοποιούμαστε, κυρίως, σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, συνειδητοποιήσαμε τι μπορούμε να χτίσουμε μαζί. Η DoorDash έχει δημιουργήσει μια καταπληκτική επιχείρηση σε προσεκτικά επιλεγμένες χώρες.

Από το προϊόν έως τον τρόπο λειτουργίας, οι υπεύθυνοι έχουν εμβαθύνει τρομερά στο πώς να διευθύνουν την επιχείρησή τους σε απίστευτη κλίμακα. Εν τω μεταξύ, εμείς, προερχόμενοι από τη μικρή χώρα της Φινλανδίας, έπρεπε να κατακτήσουμε την τέχνη της επέκτασης. Γνωστοί για την αποδοτικότητα του κεφαλαίου μας, έχουμε επεκταθεί σε 23 χώρες και παρέχουμε μια πραγματικά τοπική μεν, παγκόσμιας κλάσης δε υπηρεσία για τους πελάτες μας σε κάθε αγορά μας.

Μαζί μπορούμε να οικοδομήσουμε έναν από τους πιο σημαντικούς παγκόσμιους παίκτες στο χώρο μας. Και ενώ ήμουν πάντα ενθουσιασμένος με την ιδέα του να μετατρέψουμε τη Wolt σε παγκόσμιο ηγέτη μόνοι μας, μαζί μπορούμε να πετύχουμε ακόμα περισσότερο», ανέφερε ακόμα στο μήνυμά του στο επίσημο blog της Wolt, ο Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Wolt, Miki Kuusi.

Τέλος, δεσμεύτηκε πως μετά την εξαγορά, το βλέμμα των DoorDash – Wolt είναι στραμμένο αποκλειστικά και μόνο προς την επιτυχία.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο