Η Tesco μετατρέπει τον υψηλότερο αριθμό επισκεπτών της ιστοσελίδας της σε πελάτες, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το SimilarWeb και δημοσιεύτηκε από το περιοδικό The Grocer.
Κατά την χρονική περίοδο Ιανουάριος – Νοέμβριος, το 28% των ατόμων που επισκέφθηκαν το ηλεκτρονικό κατάστημα της Tesco κατέληξαν να αγοράσουν ένα προϊόν, σημειώνοντας το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από όλα τα σούπερ μάρκετ που περιλαμβάνονται στη μελέτη.
Η Sainsbury’s είχε το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από επισκέπτες σε πελάτες, ενώ ήταν τρίτη με 27,4% ήρθε η Ocado, ακολουθούμενη από τη Waitrose (25,5%) και τη Morrisons (25%). Με ποσοστό σχεδόν 21% ο ιστότοπος της Asda έρχεται ένατος στην κατάταξη πίσω από την Iceland και την Co-op.
Η μελέτη, η οποία εξέτασε μόνο τους επισκέπτες που είχαν πρόσβαση στον ιστότοπο από τον υπολογιστή τους, έλαβε υπόψη τον αριθμό των επισκεπτών που ήρθαν στους ιστότοπους απευθείας, καθώς επίσης, από διαφημίσεις, email links, organic και επί πληρωμή αναζητήσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Tesco είχε επίσης τη μεγαλύτερη συνολική επισκεψιμότητα μέσω του ιστότοπου, έχοντας 136,2 εκατομμύρια επισκέψεις κατά την εν λόγω χρονική περίοδο, 50 εκατομμύρια περισσότερες από αυτές του Sainsbury.
Αιτίες για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που υπολείπονται στη μετατροπή «Θα μπορούσαν να είναι έλλειψη επιλογών εκπλήρωσης: το κόστος παράδοσης, οι υψηλότερες χρεώσεις που μειώνουν τη μετατροπή του απλού επισκέπτη σε πελάτη, η διαθεσιμότητα προϊόντων και η έλλειψη επιλογών πληρωμής. Όσο περισσότερες οι ψηφιακές επιλογές πληρωμής, τόσο υψηλότερη είναι και η μετατροπή από απλό web- επισκέπτη σε πελάτη», δήλωσε στο The Grocer η Seema Shah, ανώτερη διευθύντρια έρευνας και ανάλυσης του Similarweb.