Μετάβαση στο περιεχόμενο
Κυριακή, 16 Μαρτίου, 2025
16.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς να μετατρέψετε τους απλούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πελάτες – Το παράδειγμα της Tesco

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠώς να μετατρέψετε τους απλούς επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πελάτες – Το παράδειγμα της Tesco
spot_img

Η Tesco μετατρέπει τον υψηλότερο αριθμό επισκεπτών της ιστοσελίδας της σε πελάτες, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το SimilarWeb και δημοσιεύτηκε από το περιοδικό The Grocer.

Κατά την χρονική περίοδο Ιανουάριος – Νοέμβριος, το 28% των ατόμων που επισκέφθηκαν το ηλεκτρονικό κατάστημα της Tesco κατέληξαν να αγοράσουν ένα προϊόν, σημειώνοντας το υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από όλα τα σούπερ μάρκετ που περιλαμβάνονται στη μελέτη.

- Advertisement -

Η Sainsbury’s είχε το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από επισκέπτες σε πελάτες, ενώ ήταν τρίτη με 27,4% ήρθε η Ocado, ακολουθούμενη από τη Waitrose (25,5%) και τη Morrisons (25%). Με ποσοστό σχεδόν 21% ο ιστότοπος της Asda έρχεται ένατος στην κατάταξη πίσω από την Iceland και την Co-op.

Η μελέτη, η οποία εξέτασε μόνο τους επισκέπτες που είχαν πρόσβαση στον ιστότοπο από τον υπολογιστή τους, έλαβε υπόψη τον αριθμό των επισκεπτών που ήρθαν στους ιστότοπους απευθείας, καθώς επίσης, από διαφημίσεις, email links, organic και επί πληρωμή αναζητήσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Tesco είχε επίσης τη μεγαλύτερη συνολική επισκεψιμότητα μέσω του ιστότοπου, έχοντας 136,2 εκατομμύρια επισκέψεις κατά την εν λόγω χρονική περίοδο, 50 εκατομμύρια περισσότερες από αυτές του Sainsbury.

Αιτίες για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που υπολείπονται στη μετατροπή «Θα μπορούσαν να είναι έλλειψη επιλογών εκπλήρωσης: το κόστος παράδοσης, οι υψηλότερες χρεώσεις που μειώνουν τη μετατροπή του απλού επισκέπτη σε πελάτη, η διαθεσιμότητα προϊόντων και η έλλειψη επιλογών πληρωμής. Όσο περισσότερες οι ψηφιακές επιλογές πληρωμής, τόσο υψηλότερη είναι και η μετατροπή από απλό web- επισκέπτη σε πελάτη», δήλωσε στο The Grocer η Seema Shah, ανώτερη διευθύντρια έρευνας και ανάλυσης του Similarweb.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Άργος: Ξένο σώμα σε δημοφιλές γαλακτοκομικό προϊόν που αγοράστηκε από μεγάλο σούπερ μάρκετ – Καταγγελία στο cibum

Το ξένο σώματα ήταν αρκετά μεγάλο και βρισκόταν περίπου στο μέσο του κυπέλου με το τυρί

Μετανάστευση καρκινογόνων χημικών από τις κάψουλες εσπρέσο – Ευρήματα επιστημονικής μέτρησης

Πόσο επικίνδυνες είναι οι κάψουλες καφέ για απελευθέρωση στον παρασκευασμένο καφέ, χημικών ουσιών που υπάρχουν στη συσκευασία της κάψουλας

Μελέτη ΣΟΚ: Αυτά είναι τα δημοφιλή ποτά που μπορούν να προκαλέσουν θανατηφόρο καρκίνο του στόματος

Τα ευρήματα της μελέτης μπορεί να εξηγούν την ανεξήγητη αύξηση των καρκίνων του στόματος, ειδικά μεταξύ των γυναικών, που καταγράφηκε τα τελευταία χρόνια
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα