Κυριακή, 13 Ιουλίου, 2025
27.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Προβολή και προώθηση των Ελληνικών Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. προϊόντων μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα “GO POP”

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΠροβολή και προώθηση των Ελληνικών Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. προϊόντων μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα "GO POP"
spot_img

Η συμμετοχή στο δίκτυο είναι ανοιχτή για κάθε επιχείρηση που διαθέτει τουλάχιστον ένα προϊόν Π.Ο.Π. ή Π.Γ.Ε. από μικρούς τοπικούς παραγωγούς έως και σύγχρονες επιχειρήσεις αστικών κέντρων

Μια νέα προσπάθεια για τη στήριξη της ελληνικής παραγωγής και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς κάνει την εμφάνισή της στον ψηφιακό χώρο: το GO POP, μια πρωτοβουλία που στοχεύει στη χαρτογράφηση, ανάδειξη και διασύνδεση των ελληνικών προϊόντων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.) και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (Π.Γ.Ε.), με άξονα την αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Πρόκειται για ένα ψηφιακό δίκτυο επιχειρήσεων που διαθέτουν προϊόντα Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε., το οποίο φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως κόμβος ενημέρωσης, δικτύωσης και προβολής, με έμφαση στην ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα.

Η βασική καινοτομία του GO POP έγκειται στο γεγονός ότι δεν περιορίζεται σε μια λίστα προϊόντων, αλλά προσφέρει στις επιχειρήσεις που εγγράφονται τη δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού προφίλ, όπου παρουσιάζουν τη δραστηριότητά τους, ενώ έχουν πρόσβαση σε αναλυτικά στατιστικά δεδομένα (πλήθος επισκεπτών, προέλευση επισκεψιμότητας, τύπος συσκευών κ.ά.) που συμβάλλουν στη στοχευμένη προβολή και εμπορική αξιοποίηση.

Η συμμετοχή στο δίκτυο είναι ανοιχτή για κάθε επιχείρηση που διαθέτει τουλάχιστον ένα προϊόν Π.Ο.Π. ή Π.Γ.Ε.. Αυτό περιλαμβάνει από μικρούς τοπικούς παραγωγούς έως και σύγχρονες επιχειρήσεις αστικών κέντρων, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός πολυεπίπεδου, πολυσυλλεκτικού οικοσυστήματος γύρω από την αυθεντικότητα και την ποιότητα της ελληνικής παραγωγής.

Πίσω από αυτή την καινοτόμο πρωτοβουλία βρίσκονται δύο ελληνικές εταιρείες: η Netics και η Digital Scope. Η Netics, είναι κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση με εμπειρία χρόνων στην ανάπτυξη προηγμένων διαδικτυακών εφαρμογών,όπως το Agridata.  Και η Digital Scope, εταιρεία με εμπειρία στο Digital Marketing, στην ψηφιακή στρατηγική και την προβολή επιχειρήσεων.

Η κοινή αυτή προσπάθεια επιδιώκει να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην προβολή και προώθηση των Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. προϊόντων, τα οποία αποτελούν δομικό στοιχείο της ελληνικής ταυτότητας και παράδοσης, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν αναπτυξιακές ευκαιρίες για την περιφέρεια και τη μικρή επιχειρηματικότητα.

Επιπλέον, στόχος του GO POP είναι η εκπαίδευση του καταναλωτή στη σημασία των πιστοποιημένων τοπικών προϊόντων: τα Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε. δεν αποτελούν απλώς εμπορικά σήματα, αλλά τεκμήρια πολιτιστικής και γεωγραφικής συνέχειας, καθώς και εργαλεία βιώσιμης ανάπτυξης.

Τα Π.Ο.Π. προϊόντα δεν είναι μόνο σύμβολα ποιότητας. Είναι αποτέλεσμα αυστηρών ελέγχων, σαφώς ορισμένης γεωγραφικής παραγωγής και παραδοσιακών τεχνικών. Το ίδιο ισχύει και για τα Π.Γ.Ε., που συχνά προκύπτουν από μακρόχρονη τοπική εξειδίκευση. Με την ανάδειξη αυτών των προϊόντων, το GO POP ενισχύει την αξιοπιστία του ελληνικού brand στον τομέα των τροφίμων, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και διεθνώς.

Σε μια περίοδο που η ζήτηση για αυθεντικότητα, ιχνηλασιμότητα και ποιότητα στα τρόφιμα αυξάνεται διεθνώς, το GO POP τοποθετείται στρατηγικά στο σταυροδρόμι παραγωγής, τεχνολογίας και αγοράς. Αποτελεί μια ώριμη απάντηση στην ανάγκη για ψηφιακό εκσυγχρονισμό τoυ αγροδιατροφικού τομέα και παράλληλα είναι ένα εργαλείο εξωστρέφειας για μικρές αλλά δυναμικές επιχειρήσεις. Το εγχείρημα έχει τις προϋποθέσεις να εξελιχθεί σε ένα σημείο αναφοράς για τον κλάδο, ενισχύοντας την εθνική οικονομία και προβάλλοντας διεθνώς τα ποιοτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας.  Ένα δίκτυο που ενώνει παραγωγούς και επιχειρήσεις, ενισχύει την τοπική οικονομία και προβάλλει διεθνώς την αυθεντική ελληνική γεύση. Πρόκειται, τελικά, για μια επένδυση στο μέλλον της ελληνικής γεύσης με κοινωνικό και παραγωγικό αντίκτυπο.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Θάνατοι μωρών από βρεφικό γάλα: Ευρήματα μελέτης για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου Cronobacter sakazakii

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ βρίσκουν γενετικές ενδείξεις για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου του βρεφικού γάλακτος

Καλλυντικά: Σοβαρός κίνδυνος από τις απομιμήσεις – Συναγερμός για τοξικές ουσίες, βαρέα μέταλλα και παθογόνα

Εκτός από τον κίνδυνο αλλεργίας, τα προϊόντα κακής ποιότητα» μπορεί να περιέχουν «τοξικές» ουσίες, είτε απαγορευμένες είτε πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια, παθογόνα και βαρέα μέταλλα - Χωρίς φίλτρα προστασίας τα αντηλιακά

Ελλάδα: Η McDonald’s κατήγγειλε τα KFC στο ΣΕΕ και δικαιώθηκε πανηγυρικά

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ η διαφήμιση των KFC, περιέχει δήλωση μοναδικότητας και υπεροχής που δεν τεκμηριώνεται, στοχεύει ευθέως στα Nuggets της McDonald's, μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση και σε απαξιωτικά συμπεράσματα για τα McDonald’s και να λειτουργήσει δυσφημιστικά για τον ανταγωνισμό
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα