Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024
24.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ρετσίνα “Μαλαματίνα”: Με επενδύσεις εκατομμυρίων μπαίνει στη νέα εποχή

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΡετσίνα "Μαλαματίνα": Με επενδύσεις εκατομμυρίων μπαίνει στη νέα εποχή
spot_img

Επενδύσεις συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία, τόσο σε μηχανολογικό εξοπλισμό, όσο και σε πάγια στοιχεία, σχεδιάζει στη «Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», ο όμιλος «Mantis Group», που την 1η Μαρτίου ξεκίνησε την εμφιάλωση και τυποποίηση κρασιών και ρετσίνας με το γνωστό ανθρωπάκι στην ετικέτα, και ήδη «ρίχνει» στην ιστορική οινοποιία τα πρώτα κεφάλαια για το πέρασμά της στη νέα εποχή της.

Οι επενδύσεις αυτές υπερβαίνουν κατά πολύ τις υπεσχημένες από τον όμιλο (σ.σ. περίπου 9 εκατ. σε δεκαετή ορίζοντα, στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης της ιστορικής οινοποιίας) και «δένουν» με την πρόθεση του «Mantis Group» να αναπτύξει σημαντικά τη «Μαλαματίνα», αξιοποιώντας και το μεγάλο δίκτυο διανομής του σε όλη την Ελλάδα. Ήδη, ο όμιλος επενδύει περί το 1,5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό για τα οινοποιεία, ώστε να προλάβει τον τρύγο, ενώ έχει ήδη βάλει στην αγορά -μέσα σε περίπου ενάμιση μήνα- πέντε ετικέτες αρετσίνωτων κρασιών και λευκής και ροζέ ρετσίνας.

Τα παραπάνω επισήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια γεύματος εργασίας με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αλέξανδρος Κρομμύδας, ο οποίος γνωστοποίησε και τον στόχο για υπερδιπλασιασμό των καθαρών πωλήσεων της οινοποιίας στην επόμενη πενταετία, με προοπτική αυτές να ανέλθουν στα 20 εκατ. ευρώ (έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021) και οι εξαγωγές να φτάσουν στο 25% του τζίρου της. Μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει τη σύσταση θυγατρικής στη Γερμανία για την καλύτερη προώθηση των ετικετών της στην κεντροευρωπαϊκή αγορά.

Για τον Αλέξανδρο Κρομμύδα η γνωριμία με τη «Μαλαματίνα» χρονολογείται από τα φοιτητικά του χρόνια. Ο επιχειρηματίας γνώρισε τη ρετσίνα «Μαλαματίνα» στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδαζε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο Πολυτεχνείο, και έκτοτε παρακολουθούσε την πορεία της εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο το ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand της πουλούσε στη Βόρεια Ελλάδα.

Όταν λοιπόν πριν από πέντε-έξι χρόνια ο όμιλος «Mantis Group» (που δραστηριοποιείται στη διανομή αναψυκτικών, οινοπνευματωδών ποτών και καταναλωτικών προϊόντων, από αναψυκτικά όπως το «Red Bull» μέχρι τα ξυραφάκια «Wilkinson»), αποφάσισε να μπει και στην παραγωγή πέρα από το εμπορικό κομμάτι του, η «Μαλαματίνα» βρέθηκε στο επενδυτικό του στόχαστρο.

«Τη “Μαλαματίνα” θέλαμε, ένα προϊόν που να έχει ισχυρό brand» είπε ο κ.Κρομμύδας, ο οποίος επισήμανε ότι η ιστορική ρετσίνα θα επωφεληθεί και από το μεγάλο δίκτυο διανομής του ομίλου, που αριθμεί χιλιάδες σημεία σε όλη την Ελλάδα, σε σούπερ μάρκετ και στην αγορά ΗORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, catering).

Με τη σημερινή δυναμικότητα των εγκαταστάσεων της εταιρείας είναι εφικτή η εμφιάλωση 25.000 φιαλών την ώρα, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Κεράνης. Η εταιρεία μπαίνει δε και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label), σε συνεργασία αρχικά με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Market In».

Υπενθυμίζεται, ότι η νέα εποχή για την ιδρυθείσα το 1895 “Μαλαματίνα”, υπό την ομπρέλα του ομίλου Mantis (η διοίκηση του οποίου ελέγχεται πλειοψηφικά από τους αδελφούς Αλέξανδρο και Χαράλαμπο Κρομμύδα), ξεκίνησε μετά τη σχετική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης τον Δεκέμβριο του 2021._

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να σταματήσει την επιδείνωση του καρκίνου του προστάτη

Σύμφωνα με μελέτη, οι άνδρες που καταναλώνουν μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, έχουν βραδύτερη εξέλιξη του καρκίνου του προστάτη σε σχέση με όσους τρώνε περισσότερο κρέας.

Η Οδύσσεια μίας μικρής ελληνικής επιχείρησης από την αγκύλωση των Εθνικών αρχών – Του Δημήτρη Γεωργαντέλη

Το ''παιχνίδι'' με την τεράστια διαφορά στο ανώτατο επιτρεπτό όριο της κουμαρίνης σε παραδοσιακά και μη κουλουράκια κανέλας!

Ηλεκτρονικό τσιγάρο: Κίνδυνος έκθεσης των εφήβων σε τοξικό μόλυβδο και ουράνιο σύμφωνα με μελέτη

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη εφαρμογής κανονισμών και προσπαθειών πρόληψης με πρωταρχικό στόχο τους εφήβους.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα