Η KFC ξεπέρασε τα 30.000 εστιατόρια παγκοσμίως.
Ο κολοσσός fast food KFC ανακοίνωσε το άνοιγμα της 30.000ης τοποθεσίας της παγκοσμίως με ένα νέο εστιατόριο στη Ρώμη της Ιταλίας, εδραιώνοντας τη σταθερή, συνεχή επέκτασή της αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Αφού η μάρκα άνοιξε το πρώτο της εστιατόριο το 1952, μια νέα τοποθεσία KFC ανοίγει τώρα κάπου στον κόσμο κάθε 3,5 ώρες κατά μέσο όρο. Με σχέδια να εισέλθει στην 150η χώρα της αργότερα αυτό το έτος, η KFC εξυπηρετεί δισεκατομμύρια ανθρώπους, ενώ παράλληλα δημιουργεί σχεδόν ένα εκατομμύριο θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο. Η παγκόσμια μάρκα κατείχε τον τίτλο της ταχύτερα αναπτυσσόμενης μάρκας λιανικής το 2021 και το 2022.
“Το άνοιγμα του 30.000ου εστιατορίου μας αποτελεί απόδειξη της υποστήριξης των τοπικών επιχειρηματικών συνεργατών, των εργαζομένων και των πελατών μας τα τελευταία σχεδόν 75 χρόνια”, δήλωσε ο Sabir Sami, Διευθύνων Σύμβουλος της KFC Global. «Ενώ είμαστε μια παγκόσμια μάρκα, στοχεύουμε να ανταποκρινόμαστε στις μοναδικές ανάγκες και προσδοκίες των επισκεπτών μας σε τοπικό επίπεδο, με μενού που αντηχούν στην τοπική κουλτούρα και τις γεύσεις κάθε κοινότητας. Αυτό περιλαμβάνει επίσης την εξυπηρέτηση των τοπικών κοινοτήτων μέσω των προγραμμάτων δωρεάς τροφίμων και αναβάθμισης των δεξιοτήτων μας, τα οποία λειτουργούν σε πολλές από τις αγορές μας, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας».
Το KFC έχει αυτήν τη στιγμή το μεγαλύτερο παγκόσμιο αποτύπωμα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα εστιατορίου γρήγορης εξυπηρέτησης. Το 2023, η KFC άνοιξε σχεδόν 2.700 νέα εστιατόρια σε 96 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της εντυπωσιακής αύξησης των καθαρών νέων μονάδων σε όλη την Ινδία και τη Λατινική Αμερική. Ως μέρος του Yum! Η Brands, η μεγαλύτερη εταιρεία εστιατορίων στον κόσμο, το χαρτοφυλάκιο της KFC είναι μια σημαντική μηχανή ανάπτυξης που αντιπροσωπεύει το 50% των κερδών λειτουργίας του τμήματος της Yum!.
Για να διατηρήσει σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη, η KFC επικεντρώνεται στο να είναι ο καλύτερος εργοδότης στην κατηγορία του που καλλιεργεί μια κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς, με προτεραιότητα τους ανθρώπους και εμπειρία εργαζομένων.
Το νέο εστιατόριο στη Ρώμη προσφέρει μια σχετική, εύκολη και ξεχωριστή εμπειρία KFC στους πελάτες με χαρακτηριστικά όπως περίπτερα διπλής όψης και ψηφιακές πινακίδες μενού. Ο franchisee COB SRL και οι συνεργάτες του franchise σχεδιάζουν να ανοίξουν 25+ νέα KFC σε όλη την Ιταλία και συλλογικά θα ξεπεράσουν τα 100 εστιατόρια KFC αργότερα φέτος. Ως μέλος των τοπικών κοινοτήτων σε όλη την Ιταλία, το KFC δωρίζει το πλεόνασμα τροφίμων σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για να το διανείμει σε όσους έχουν ανάγκη και λειτουργεί ένα πρόγραμμα αναβάθμισης δεξιοτήτων που βοηθά τους πρόσφυγες να αποκτήσουν τεχνικές και δεξιότητες ζωής για να αυξήσουν τις ευκαιρίες απασχόλησής τους.
Σχετικά με το KFC
Το KFC είναι μια παγκόσμια μάρκα εστιατορίων κοτόπουλου με πλούσια, μακρόχρονη ιστορία επιτυχίας και καινοτομίας. Όλα ξεκίνησαν με έναν μάγειρα, τον συνταγματάρχη Χάρλαντ Σάντερς, ο οποίος δημιούργησε την Αυθεντική Συνταγή πριν από περισσότερα από 90 χρόνια, μια λίστα με 11 μυστικά βότανα και μπαχαρικά στο πίσω μέρος της πόρτας της κουζίνας του. Σήμερα, ενώ τιμούμε την κληρονομιά μας, παραμένουμε προσηλωμένοι στον εκσυγχρονισμό του οράματος του συνταγματάρχη, σερβίροντας φαγητό σε μεγάλη κλίμακα, μέσω μη αποκλειστικών, δίκαιων και βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών. Συνεχίζουμε να ακολουθούμε τη φόρμουλά του για επιτυχία, με πραγματικούς μάγειρες να ψήνουν και να προετοιμάζουν φρεσκοκομμένα το νόστιμο κοτόπουλο μας στο χέρι σε περισσότερα από 30.000 εστιατόρια σε σχεδόν 150 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Η KFC είναι θυγατρική της Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM.)