Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
12.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε can: Silver διάκριση στα Packaging Awards 2022!

Τ. Εξάρχου: " Η διάκριση αυτή, που αποτελεί την 20η διάκριση της μάρκας ΖΑΓΟΡΙ μέσα στη χρονιά, μας τιμά ιδιαίτερα, και μας γεμίζει αισιοδοξία και πάθος..."

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε can: Silver διάκριση στα Packaging Awards 2022!
spot_img

Τ. Εξάρχου: “ Η διάκριση αυτή, που αποτελεί την 20η διάκριση της μάρκας ΖΑΓΟΡΙ μέσα στη χρονιά, μας τιμά ιδιαίτερα, και μας γεμίζει αισιοδοξία και πάθος…”

Με Silver Βραβείο στην κατηγορία “Μarketing/Successful Branding”, στα Packaging Awards, διακρίθηκε το νέο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε βιώσιμη συσκευασία can με φιλότεχνο εικαστικό.

Πρόκειται για μία νέα, υγιεινή πρόταση γεμάτη απόλαυση σε μοντέρνα και κομψή συσκευασία can 330ml που ξεχωρίζει! Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από το ιδιαίτερο στυλ του Γάλλου ζωγράφου Matisse, και «παντρεύει» μοναδικά τους δύο κόσμους, του υγιεινού και του απολαυστικού, με έναν «φρέσκο» και εμπνευσμένο τρόπο. Στο ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε can συνδυάζoνται μοναδικά η αγνότητα του  Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ με τα φυσικά αρώματα, τις αναζωογονητικές φυσαλίδες και τα μοναδικά προιοντικά χαρακτηριστικά όπως 0% ζάχαρη, 0 θερμίδες, χωρίς τεχνητά γλυκαντικά, χωρίς συντηρητικά ή τεχνητά αρώματα! Προσφέρεται σε τρεις γευστικές επιλογές: φυσικό, με φυσικό άρωμα λεμόνι και με φυσικό άρωμα ροδάκινο. Διατίθεται σε  αλουμινένια συσκευασία που έχει τη δυνατότητα να ανακυκλώνεται άπειρες φορές, ενώ για την πολυσυσκευασία έχει χρησιμοποιηθεί 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (30% rPE).  Απευθύνεται στους καταναλωτές που αναζητούν μία «ψαγμένη» πρόταση ενώ ταυτόχρονα είναι μία επιλογή που σε ξεδιψά, σε αναζωογονεί κάθε στιγμή της ημέρας, σου αλλάζει τη διάθεση, σε “ανεβάζει”!

Η κ. Τίνα Εξάρχου, Marketing Director της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, με αφορμή τη διάκριση δήλωσε: «Το νέο λανσάρισμα Ζαγόρι Sparkling σε can ήταν μία μεγάλη πρόκληση για εμάς. Αναζητούσαμε έναν ανατρεπτικό αλλά και ταυτόχρονα στρατηγικά ορθό τρόπο να τοποθετηθούμε στην υποκατηγορία του ανθρακούχου νερού σε κουτί. Με την κίνηση αυτή στοχεύαμε επίσης στην περαιτέρω ενίσχυση του brand equity της μάρκας Ζαγόρι με νέες αξίες μέσα από την πιο σύχγρονη εικόνα των cans, καθώς και στην διεύρυνση της βάσης καταναλωτών μας μέσα από νέες περιστάσεις κατανάλωσης και επαφής με το Ζαγόρι. Το μοναδικό packaging artwork είχε ως αποστολή να επικοινωνήσει όλες τις αξίες της μάρκας φυσικού μεταλλικού νερού Ζαγόρι με μία σύγχρονη εκτέλεση που ξεχωρίζει οπτικά στο ράφι και σε κάθε σημείο πώλησης εμπνέοντας τον καταναλωτή να το δοκιμάσει και να το εντάξει στην καθημερινότητά του, δημιουργώντας έτσι και έναν νέο κύκλο αλληλεπίδρασής του και εμπειρίας του με τη μάρκα Ζαγόρι!  Η διάκριση αυτή, με το Silver Award για το νέο ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε can, αποτελεί την 20η διάκριση της μάρκας ΖΑΓΟΡΙ μέσα στη χρονιά, μας τιμά ιδιαίτερα, και μας γεμίζει αισιοδοξία και πάθος να συνεχίζουμε να δημιουργούμε αξία μέσα από προϊόντα που διακρίνονται για την υψηλή τους ποιότητα και τον υγιεινό τους χαρακτήρα!»

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, με κύριο στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές υγιεινά και καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας, που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες για ενυδάτωση, απόλαυση και αναζωογόνηση, συνεχίζει να προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις, αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες στους τομείς που δραστηριοποιείται.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο