Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
16.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν πιο ηθικά και ποιοτικά αρτοσκευάσματα

ΑρχικήΝέαΈρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν πιο ηθικά και ποιοτικά αρτοσκευάσματα
spot_img

Μια έρευνα της Fedima σε 3 ευρωπαϊκές χώρες προσπάθησε να προσδιορίσει τα βασικά κίνητρα των καταναλωτών όταν επιλέγουν να αγοράσουν βιενέζικα αρτοσκευάσματα, κέικ και αρτοπαρασκευάσματα.

Οι καταναλωτές τείνουν να αναζητούν προϊόντα υψηλότερης ποιότητας, χειροποίητα συστατικά και ηθικά, όταν ψωνίζουν είδη ζαχαροπλαστικής, σύμφωνα με νέα έρευνα από τη Fedima, την Ομοσπονδία Ευρωπαίων Κατασκευαστών και Προμηθευτών Συστατικών στις Βιομηχανίες Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η έρευνα προσπάθησε να προσδιορίσει τα βασικά κίνητρα των καταναλωτών όταν επιλέγουν να αγοράσουν βιενέζικα αρτοσκευάσματα, κέικ και προϊόντα φούρνου, καθώς και ποια πράγματα δεν τους αρέσουν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι καταναλωτές τείνουν να επιλέγουν κατά βάση υγιεινά προϊόντα, τα οποία, όμως παραμένουν γευστικά, ενώ εξέφρασαν επίσης ανησυχία για τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα.

Το φαίνεσθαι είναι αρκετά σημαντικό για τους καταναλωτές, καθώς οι συμμετέχοντες απάντησαν πως το πώς φαίνονται οπτικά τα κέικ και τα αρτοπαρασκευάσματα έπαιζε ρόλο ως προς την αγορά. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες ανέφεραν πως θέλουν τα προϊόντα τους να είναι «ελαφρώς γυαλιστερά», εάν επρόκειτο για βιενέζικα αρτοσκευάσματα, τα κέικ τους να έχουν μια «φρέσκια εμφάνιση» και τα υπόλοιπα γλυκά αρτοπαρασκευάσματά τους να έχουν όμορφα χρώματα.

Όσον αφορά στο ποιες ανάγκες θέλουν να τους ικανοποιούν οι γλυκές λιχουδιές, οι καταναλωτές απάντησαν πως θέλουν- εκτός από το να ικανοποιείται η πείνα τους, να αισθάνονται ένα αίσθημα χαράς, απόλαυσης και αγαλλίασης, αλλά και να κάνουν ένα διάλειμμα από όλα τα συνηθισμένα.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα εκλεκτά αρτοπαρασκευάσματα τείνουν να συνδέονται με «στιγμές απόλαυσης για τον εαυτό και όλη την οικογένεια», ενώ τα βιεννέζικα αρτοσκευάσματα συνδέονται με «ενέργεια, απόλαυση και άνεση». Ως κατηγορία, τα κέικ επιδρούν διαφορετικά στους καταναλωτές ανάλογα με το που ζουν, καθώς στη Γαλλία θεωρούνται μια «καθημερινή απόλαυση», ενώ στη Γερμανία συνδέονται πιο πολύ με κοινωνικές δραστηριότητες.

Η έρευνα έκανε ειδική μνεία σε ορισμένα σημεία της ζαχαροπλαστικής που χρειάζονται βελτίωση, σύμφωνα με τους καταναλωτές. Ορισμένα από αυτά περιλαμβάνουν την προσθήκη νέων στοιχείων, καθώς και τον πειραματισμό με νέες, μοναδικές γεύσεις.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα