Σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας SevenRooms πολλοί είναι αυτοί που θα έλεγαν ένα ψέμα προκειμένου να αποφύγουν να πληρώσουν για μια ακύρωση κράτησης.
Σκεφτείτε να γιορτάζετε ένα σημαντικό γεγονός και να έχετε κλείσει τραπέζι σε ένα καλό εστιατόριο εδώ και αρκετό καιρό. Αλλά όταν έρχεται εκείνη η μέρα, είστε πολύ κουρασμένοι από τη δουλειά και προτιμάτε να κάτσετε σπίτι με την παρέα σας να δείτε μια ταινία. Έτσι, παίρνετε τηλέφωνο στο μαγαζί, λέτε μια δικαιολογία με αρκετά «επείγων» χαρακτήρα και ακυρώνετε την κράτησή σας, ούτως ώστε να αποφύγετε να πληρώσετε τα τέλη.
Το να λέτε ψέματα για να ακυρώνετε μια κράτηση δεν είναι σίγουρα καλό, αλλά δεν είστε οι μοναδικοί. Σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας κρατήσεων για εστιατόρια SevenRooms, την οποία παραθέτει το Food & Wine, το 71% των Αμερικανών θα έλεγε σε κάθε περίπτωση ένα ακραίο ψέμα, όπως το θάνατο ενός συγγενικού προσώπου ή κάποιο θέμα υγείας, προκειμένου να αποφύγει το να πληρώσει για μια ακύρωση κράτησης.
Το να ακυρώνει κανείς τελευταία στιγμή μια κράτηση ή να μην εμφανίζεται καν σε αυτήν είναι κακό, όχι μόνο σαν κίνηση, αλλά και για έσοδα του εστιατορίου,Josh Todd, CMO της SevenRooms, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα.
Ωστόσο, ακόμη και με την απειλή των τελών, το 20% των ερωτηθέντων προσποιείται λόγους υγείας, οικογενειακά επείγοντα περιστατικά ως δικαιολογία για να μην πάει.
Αλλά οι πιο «καλοί πελάτες» δεν αποτελούν είδος υπό εξαφάνιση, καθώς η ίδια έρευνα δείχνει πως ένα 35% θα άλλαζε τα σχέδιά του για να μην αργήσει στην κράτησή του, ενώ ένα 55% θα παραχωρούσε την κράτησή του σε έναν φίλο αν δεν μπορούσε να πάει.
Σε τι εξυπηρετούν, όμως, αυτά τα δεδομένα; Σύμφωνα με τον Todd, βοηθάνε στο να δημιουργηθούν νέες ή βελτιωμένες πολιτικές στα εστιατόρια, επωφελείς τόσο για τους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις.
Ενώ τα εστιατόρια γνωρίζουν ότι είναι βέβαιο ότι θα προκύψουν ακυρώσεις, είτε βασίζονται σε πραγματικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης είτε όχι, πολλοί ζητούν να τηρείται η κατάλληλη εθιμοτυπία κατά την ακύρωση. Αυτό μπορεί να είναι καλό για τον πελάτη, καθώς αν είχε λογαριασμό σε μια πλατφόρμα κρατήσεων, η εφαρμογή θα ανέστειλε το λογαριασμό του εάν είχε προβεί σε πολλές ακυρώσεις.