cibum team
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τη 2η διοργάνωση της FMS – FOOD MARKET SHOW, της Νο1 διαδικτυακής έκθεσης τροφίμων – ποτών στην Ελλάδα, που θα φιλοξενηθεί στο LiveOn Expo Complex στις 11-14 Μαΐου 2021 και διοργανώνεται από την GREAT EXHIBITIONS. Η έκθεση έχει την υποστήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών και τελεί υπό την αιγίδα του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης, του Ελληνογερμανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, του Σ.Ε.ΒΙ.Τ.ΕΛ. και της Beyond Exports – I.S.T. Παράλληλα, στην έκθεση συμμετέχουν ως Χρυσός Χορηγός η εταιρεία FLEX FIN – Υπηρεσίες factoring και ως Υποστηρικτής η εταιρεία ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ Α.Ε. – Μεταφορές.
Μεγάλες εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας έχουν δηλώσει ήδη τη συμμετοχή τους, δείχνοντας την εμπιστοσύνη τους στο μοναδικό αυτό, για την Ελλάδα, γεγονός που απευθύνεται σε αγοραστές από 85 και πλέον χώρες.
Μεταξύ των εταιρειών που μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους, ξεπερνώντας τις 70, συμπεριλαμβάνονται:
- ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΑΕ (ΟΛΥΜΠΟΣ ΧΑΛΒΑΔΟΠΟΙΙΑ)
- ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ – BIOSITIA
- ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ – ΑΦΟΙ ΦΑΚΛΑΡΗ
- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΥΣΙΚΟΣ ΑΒΕΕ (MEMOS FRUITS)
- ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΕΠΕ – TAKE FROZEN / VEGAN ACT
- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΑΕΒΕ (PETIT DEJEUNER)
- ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΜΠΑΝΤΑΚΗΣ ΑΕΒΕ (CRETAN OLIVE MILL)
- ΣΙΟΥΡΑΣ ΑΕ
- ΦΑΡΜΑ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ (MITSOPOULOS FARM)
- BNS Biocyclic Network Services Ltd
- DSAM AE (HELLENIC GROCERY – SPITIKO)
Επιπλέον, πολλές Περιφέρειες της Ελλάδας στηρίζουν τους παραγωγούς και εξαγωγείς τους από διαφορετικούς κλάδους, προκειμένου να τους βοηθήσουν στη διεύρυνση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας.
Η GREAT EXHIBITIONS προκειμένου να διευρύνει τον αριθμό των αγοραστών έχει ήδη ξεκινήσει τη διαφημιστική προβολή της έκθεσης, επενδύοντας σημαντικά ποσά σε επαγγελματικά και κοινωνικά δίκτυα ενημέρωσης, στοχεύοντας όχι μόνο στη ποιοτική αύξηση του αριθμού των αγοραστών, αλλά και του αριθμού των χωρών από όπου προέρχονται. Η στοχευμένη προσέγγιση των αγοραστών γίνεται μέσω Google, LinkedIn, Facebook, Instagram με ενημερωτικές καμπάνιες σε 15 χώρες αρχικά, και με άμεσο στόχο την αύξηση του αριθμού των χωρών, που θα επενδύσει η GREAT EXHIBITIONS στο επόμενο χρονικό διάστημα. Με την έναρξη της προβολής οι εγγραφές ξεκίνησαν και πυκνώνουν με γρήγορους ρυθμούς.
Η FMS – Edition 2 είναι η μοναδική έκθεση στην Ελλάδα με ολοκληρωμένα ψηφιακά περίπτερα που έχει ανοίξει νέους δρόμους διάδρασης της εξαγωγικής κοινότητας με την παγκόσμια αγορά.
Η FMS – Edition 2 είναι ένα πολυχρηστικό εργαλείο για τους Έλληνες εξαγωγείς και βασίζεται στη λογική της διασύνδεσης των παραγωγών και των αγοραστών μέσα από την ετήσια λειτουργία της πλατφόρμας www.foodmarketshow.com, αξιοποιώντας παράλληλα τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
- Εκθεσιακή συμμετοχή
- Ετήσια προβολή
- Διασύνδεση – Αλληλεπίδραση με προκαθορισμένες και όχι μόνο B2B συναντήσεις
- Επικοινωνία με αγοραστές σε ετήσια βάση
- Ενημέρωση – Επιμόρφωση
- Παράλληλες εκδηλώσεις
- Παράλληλη συμμετοχή σε άλλες μεγάλες εκθέσεις του κλάδου
Οι συμμετέχουσες εταιρείες έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας των ψηφιακών περιπτέρων τους στο ψηφιακό εκθεσιακό κέντρο κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους σε άλλα σημαντικά εκθεσιακά γεγονότα που θα έχουν την φυσική τους παρουσία. Έτσι υπάρχει η δυνατότητα της παράλληλης συμμετοχής, δίνοντας την ευκαιρία στους αγοραστές που δεν μπορούν να ταξιδέψουν, να τους επισκεφθούν διαδικτυακά.
Επίσης οι ίδιες οι εξαγωγικές εταιρείες, αν δεν μπορούν να συμμετέχουν σε ένα εκθεσιακό γεγονός με φυσική παρουσία, θα οργανώσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία σε αυτό μαζί με άλλους Έλληνες εκθέτες, εξοικονομώντας παράλληλα ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους, χωρίς να χάσουν την ευκαιρία της προβολής τους παγκοσμίως.
Η GREAT EXHIBITIONS, αντιλαμβανόμενη τη συγκυρία των καιρών, επενδύει σημαντικά στη διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων, στη δημιουργία έξυπνων και οικονομικών λύσεων που θα μας ακολουθήσουν και μετά την επιστροφή στα δια ζώσης εκθεσιακά γεγονότα.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Managing Director της GREAT EXHIBITIONS: “Δεν επαναπαυθήκαμε, δεν εφυσυχαστήκαμε, και αντίθετα προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να δίνουμε διεξόδους στους εξαγωγείς μας. Το διαδικτυακό γίγνεσθαι έχει ακόμη τις δυσκολίες του, θέλει χρόνο αλλά εμείς τολμήσαμε και έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα.