Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς είναι να είσαι μπάρμαν και να πρέπει να ανεχτείς ορισμένες, ενοχλητικές συνήθειες πελατών; Ορισμένοι άνθρωποι του επαγγέλματος τις μοιράστηκαν στο φόρουμ «Ask Reddit», ως απάντηση στην ερώτηση ενός χρήστη «ποιοι είναι οι άρρητοι κανόνες που πρέπει να μάθει ξανά η γενιά του Covid;» Ας δούμε, λοιπόν ποιοι είναι αυτοί, όπως ομολόγησαν ορισμένοι χρήστες-μπάρμεν στην πλατφόρμα.
- Έχετε έτοιμη την παραγγελία σας! Όταν έρθει η σειρά σας, καλό είναι να ξέρετε τι θέλετε να παραγγείλετε. Το να ρωτάτε ανθρώπους δεξιά και αριστερά «τι θέλουν» εκείνη την ώρα απλά σπαταλά το χρόνο μου.
- Αν ζητήσω την ταυτότητά σας, μην εκνευριστείτε! Ειδικά αν είστε μετά βίας ενήλικες…
- Όταν με ρωτά κάποιος «τι μπύρες έχετε;» την ώρα που κάνω άλλη δουλειά. Μπορείτε κάλλιστα να κοιτάξετε τις «βρύσες» ή τον κατάλογο.
- Ο μπάρμαν είναι άνθρωπος. Όχι μηχανή. Δώστε μας λίγα δευτερόλεπτα. Ίσως σκεφτόμαστε κάτι. Θα σας εξυπηρετήσουμε.
- Άνθρωποι που είναι πρόθυμοι να παλέψουν μέχρι θανάτου για να υποστηρίξουν ότι δεν έχουν παραγγείλει όλα αυτά τα ποτά και ότι χρεώθηκε κάτι λάθος στο λογαριασμό τους. Γνωρίζω μετά βεβαιότητάς, ότι συνήθως τα έχουν πιεί όλα!
Αν, λοιπόν, βρεθείτε στη θέση να κάνετε κάτι από τα παραπάνω την επόμενη φορά που θα πάτε για ποτό…ξανασκεφτείτε το! Στο κάτω κάτω, οι άνθρωποι κάνουν τη δουλειά τους, ενώ εσείς διασκεδάζετε. Λίγη υπομονή και κατανόηση δεν βλάπτει.