Πέντε κορυφαίες συμβουλές για το πώς θα αυξήσετε την κατανάλωση από την «Add People»
Σύμφωνα με την ειδική στην εμπειρία πελατών της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ «Add People», Jade Jordan, υπάρχουν τρόποι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προκειμένου να πείσουν τους πελάτες τους να παραγγείλουν άρα και να ξοδέψουν περισσότερα!
Κάνε τη σωστή ερώτηση
Η Jordan επισημαίνει ότι πολύ σημαντική είναι η σωστή ερώτηση κατά την παραγγελία. Για παράδειγμα, το προσωπικό στα Wetherspoons έχει εκπαιδευτεί να πουλάει onion rings μαζί με τα burgers ρωτώντας «πόσα θέλετε» αντί για «θέλετε onion rings;». Αυτή η ερώτηση κατά πάσα πιθανότητα κάνει τον πελάτη να παραγγείλει δύο αντί για ένα προϊόν ή καθόλου!
Θα θέλατε ένα «διπλό»;
Όταν πρόκειται για αλκοολούχο ποτό η σωστή ερώτηση είναι «Θα θέλατε ένα διπλό ή μονό;» δίνοντας στον πελάτη την επιλογή να επιλέξει αυτό που στην πραγματικότητα συμφέρει καλύτερα το κατάστημα!
Παραγγελίες μέσω εφαρμογών
Η Jordan σημειώνει ότι στα περισσότερα μεγάλα κλαμπ οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω εφαρμογών για κινητά, οι οποίες – σε αντίθεση με τους πραγματικούς υπαλλήλους – γνωρίζουν πάντα τα πιο προσοδοφόρα προϊόντα που πρέπει να προωθήσουν και δεν είναι ποτέ πολύ απασχολημένες με το σερβίρισμα για να αυξήσουν τις πωλήσεις!
Μενού χωρίς σύμβολα νομισμάτων
Πολλά μενού παραλείπουν σύμβολα νομισμάτων δίπλα στις τιμές όπως € ή $ και ο λόγος δεν είναι σχεδιαστικός αλλά αποτέλεσμα έρευνας που έδειξε ότι η αφαίρεση συμβόλων νομισμάτων αποσυνδέει το νόμισμα από τους αριθμούς στον εγκέφαλο του πελάτη! Χωρίς το σύμβολο του ευρώ, του δολαρίου ή της λίρας η τιμή έχει μικρότερη αξία!
Ο πελάτης κοιτάζει πάντα πρώτα πάνω δεξιά!
Τέλος, η Jordan αποκάλυψε πώς έρευνες έχουν δείξει ότι οι πελάτες κοιτάζουν συχνά την πάνω δεξιά γωνία του καταλόγου, και μετά τη μέση! Οπότε οι υπεύθυνοι της εστίασης που σχεδιάζουν το μενού θα πρέπει να ακολουθούν τον κανόνα του «χρυσού τριγώνου», βάζοντας στα σημεία που «πέφτει το μάτι» τα πιο κερδοφόρα είδη τροφίμων και ποτών, δηλαδή, τοποθετώντας στρατηγικά επιλογές με υψηλό περιθώριο κέρδους στα βασικά σημεία!