Μια πελάτισσα διαπίστωσε πως η παραγγελία της από κατάστημα Burger King περιείχε κρέας, παρότι είχε ζητήσει φυτικά προϊόντα.
H Lianna Hutchins από τη Μεγάλη Βρετανία έκανε μια παραγγελία 45 λιρών (περίπου 52 ευρώ) από τα Burger King για την οικογένειά της στις 14 Οκτωβρίου. Μιας και η ίδια διατηρεί έναν vegan τρόπο διατροφής, η παραγγελία περιελάμβανε χορτοφαγικά προϊόντα, μαζί με φυτικά Nuggets.
Όταν η Hutchins δοκίμασε τα Nuggets, διαπίστωσε ότι η μυρωδιά και η υφή τους ήταν διαφορετική από εκείνη αυτά φυτικής προέλευσης. Διαπίστωσε, έπειτα, πως τα nuggets της περιείχαν κρέας! Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην Daily Echo μετά το περιστατικό, ένιωσε πως ήθελε να βάλει τα κλάματα μετά από αυτό.
Έπειτα, επικοινώνησε με το κατάστημα, αλλά η αντιμετώπιση που έλαβε ήταν εντελώς απορριπτική. Ο διευθυντής του καταστήματος Burger King στο οποίο η Hutchins εξυπηρετήθηκε την προώθησε απλώς να καλέσει τα κεντρικά. Τελικά, η γυναίκα, μετά από επικοινωνία με τα κεντρικά, έλαβε μια αποζημίωση μόνο για τα nuggets, περίπου 5 λίρες Αγγλίας.
Η Hutchins δήλωσε πως, ειδικά μετά τη θέσπιση του νόμου της Natasha στη Μεγάλη Βρετανία, ο οποίος τέθηκε σε ισχύ τον Οκτώβριο του 2021 και απαιτεί από τις επιχειρήσεις τροφίμων να περιλαμβάνουν πλήρη λίστα συστατικών και αλλεργιογόνων στην επισήμανση για προσυσκευασμένα τρόφιμα που διατίθενται για άμεση πώληση στους επαγγελματικούς χώρους, καθώς και λεπτομερή ενημέρωση του καταναλωτή, πως κάτι τέτοιο δεν θα συνέβαινε, ειδικά σε μια τόσο μεγάλη αλυσίδα.
Η Burger King της Μεγάλης Βρετανίας δήλωσε μετά εκπροσώπου της πως “αναγνωρίζει την ανησυχία του πελάτη και ζητά συγγνώμη για τον αντίκτυπο που προκάλεσε”. Ανέφερε, επιπλέον, πως θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, τόσο απέναντι στον πελάτη της όσο και αναφορικά με το προσωπικό για να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.