Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γυναίκες, αλκοόλ και θερμίδες: Νέα μελέτη αποδεικνύει την άμεση σχέση που επηρεάζει την ποσότητα κατανάλωσης

ΑρχικήυγείαΓυναίκες, αλκοόλ και θερμίδες: Νέα μελέτη αποδεικνύει την άμεση σχέση που επηρεάζει την ποσότητα κατανάλωσης
spot_img

Η ανάμνηση ενός προηγούμενου επεισοδίου κατανάλωσης αλκοόλ καθώς και οι θερμίδες μειώνουν τα επακόλουθα κίνητρα για αλκοόλ στις γυναίκες.

Το αλκοόλ είναι ένα από τα πιο ευρέως καταναλωτικά ναρκωτικά με περίπου 2,3 δισεκατομμύρια παγκόσμιους καταναλωτές (ΠΟΥ, 2018) και συνδέεται με περίπου το 5% όλων των παγκόσμιων θανάτων. Η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο για την υγεία σε μια σειρά καταστάσεων, όπως η ηπατική νόσο και οι πολλαπλοί τύποι καρκίνου. Παρόλα αυτά, υπολογίζεται ότι το 28 % των καταναλωτών καταναλώνουν αλκοόλ σε επίπεδα πάνω από τις κατευθυντήριες γραμμές κατανάλωσης χαμηλού κινδύνου.

Η έρευνα έχει αποδείξει με συνέπεια τις επιδράσεις του αλκοόλ στη μνήμη, αλλά ο βαθμός στον οποίο η μνήμη επηρεάζει την μελλοντική συμπεριφορά κατανάλωσης αλκοόλ δεν έχει μελετηθεί εκτενώς. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Food Quality and Preference προσάρμοσε και επέκτεινε τη θεωρία από τον τομέα των τροφίμων (αναμνήσεις από διατροφικές “κρίσεις” εμπλέκονται στον έλεγχο της πρόσληψης τροφής) για να διερευνήσει εάν η μνήμη για ένα προηγούμενο “επεισόδιο “κατανάλωσης αλκοόλ μπορεί να μειώσει το κίνητρο για κατανάλωση αλκοόλ.

Οι γυναίκες συμμετέχουσες ( N  = 50) ολοκλήρωσαν το Τεστ Αναγνώρισης Διαταραχής Χρήσης Αλκοόλ (AUDIT) και στη συνέχεια κλήθηκαν να ανακαλέσουν είτε ένα προηγούμενο επεισόδιο κατανάλωσης αλκοόλ είτε να υπολογίσουν τον αριθμό των θερμίδων αλκοόλ που καταναλώθηκαν. Στη συνέχεια, κατανάλωσαν ένα αλκοολούχο ποτό στον δικό τους χρόνο και παρείχαν μια εκτίμηση της επακόλουθης πρόσληψης αλκοόλ. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η διάρκεια για να τελειώσουν το ποτό οι συμμετέχουσες ήταν μεγαλύτερη όταν είχε προηγηθεί επεισόδιο με αλκοόλ. Επίσης τα άτομα που θυμήθηκαν ένα προηγούμενο επεισόδιο κατανάλωσης αλκοόλ, σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου, είχαν χαμηλότερα κίνητρα να καταναλώσουν αλκοόλ. Το αποτέλεσμα ήταν πιο ξεκάθαρο στις γυναίκες και όταν ως μέρος της μνήμης, τους ζητήθηκε να υπολογίσουν τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώθηκαν από αλκοόλ. Οι γυναίκες ήταν πιο πιθανό από τους άνδρες, να αλλάξουν τη συνήθη κατανάλωση αλκοόλ λόγω ανησυχιών σχετικά με την ενέργεια (θερμίδες).

Αυτά τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι για τις γυναίκες, η μνήμη για ένα προηγούμενο επεισόδιο κατανάλωσης αλκοόλ, μειώνει την επακόλουθη επιθυμία για αλκοόλ και θα μπορούσε να προσφέρει έναν δυνητικά χρήσιμο τρόπο για την αποφυγή υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο