Η M&S ακολουθεί τα βήματα πολλών άλλων εταιρειών λιανικής και γαλακτοβιομηχανίας.
Η μεγάλη Βρετανική πολυεθνική εταιρεία λιανικής Marks&Spencer καταργεί τις ημερομηνίες λήξης στο γάλα με στόχο να βοηθήσει όπως τονίζει τους καταναλωτές να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές.
H εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει αφαιρέσει τις ημερομηνίες «Use By» από το RSPCA Assured Select Farms Βρετανικό βιολογικό φρέσκο γάλα, ως μέρος της δέσμευσής της να μειώσει στο μισό τη σπατάλη τροφίμων έως το 2030 και να φτάσει στο μηδέν μέχρι το 2040.
Στο γάλα θα αντικατασταθεί η ημερομηνία «Χρήση έως» με την ημερομηνία “ανάλωση κατά προτίμηση πριν από“.
Τα νοικοκυριά στο Ηνωμένο Βασίλειο εκτιμάται ότι σπαταλούν πάνω από 490 εκατομμύρια πίντες γάλακτος το χρόνο σύμφωνα με το WRAP και η M&S κάνει την αλλαγή για να βοηθήσει τους πελάτες της να αποφύγουν την περιττή σπατάλη χωρίς καμία επίπτωση στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της, στα πρότυπα προμήθειας ή στην προσφορά αξιόπιστης αξίας. Σήμερα το 4-pint RSPCA Assured M&S Select Farms Semi Skimmed milk (£1,55) είναι η νούμερο ένα σε πωλήσεις σειρά Remarksable της M&S – με πάνω από 12 εκατομμύρια πωλήσεις πέρυσι.
Το γάλα θα κυκλοφορήσει σε όλα τα καταστήματα της M&S στο Ηνωμένο Βασίλειο από αυτήν την εβδομάδα. Η M&S είναι ο πρώτος λιανοπωλητής που προσφέρει την ετικέτα «Best Before» σε πλήρως ανακυκλώσιμα μπουκάλια γάλακτος. Είχε προηγηθεί αφαίρεση των χρωματιστών πλαστικών καλυμμάτων στο γάλα.
Πριν από δύο περίπου μήνες και η μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ της Βρετανίας Tesco κατήργησε τις ημερομηνίες λήξης στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας και τις αντικατέστηsε με ετικέτα «ανάλωση κατά προτίμηση πριν από» ( Best before), ενώ και η Co-op o δεύτερος μεγαλύτερος γαλακτοκομικός συνεταιρισμός της Ιρλανδίας προχώρησε στην ίδια κίνηση ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να μυρίζουν το γιαούρτι για να καταλάβουν εάν είναι χαλασμένο. Είχε προηγηθεί κατάργηση από δεκάδες άλλες εταιρείες όπως η Morrisons και η Danone.
Να σημειωθεί ότι τον περασμένο Ιούλιο, η M&S αφαίρεσε τις ημερομηνίες σε περισσότερες από 300 σειρές φρούτων και λαχανικών. Αυτά αντικαταστάθηκαν με έναν νέο κωδικό που χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι των καταστημάτων M&S για να διασφαλίζουν τη διατήρηση της φρεσκάδας και της ποιότητας, ενώ επιτρέπει στους πελάτες να πετούν λιγότερο φαγητό , χρησιμοποιώντας την κρίση τους για το τι είναι ακόμα καλό.