Η Nestlé ανακοινώνει αναδιάρθρωση στελεχών καθώς βρίσκεται εκτός στόχων με βάση τις προβλέψεις για τις οργανικές πωλήσεις εννεαμήνου.
H Nestlé ανανεώνει την ανώτερη ηγεσία και τη λειτουργική της δομή, σύμφωνα με ανακοίνωση του γίγαντα τροφίμων, καθώς μείωσε τις προοπτικές του για το σύνολο του έτους μετά την ασθενέστερη από την αναμενόμενη αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το εννεάμηνο.
Ο κλάδος των συσκευασμένων τροφίμων έχει τα τελευταία χρόνια αγωνιστεί με την εκτίναξη του κόστους, καθώς τα πάντα, από το ηλιέλαιο και τη ναυτιλία μέχρι τη συσκευασία, τα σιτηρά και την ενέργεια, έγιναν πιο ακριβά κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία.
Φέτος, καθώς ο πληθωρισμός έχει υποχωρήσει, πολλοί από τους ανταγωνιστές της Nestlé έχουν επιβραδύνει τις αυξήσεις των τιμών, ελπίζοντας να προσελκύσουν πίσω τους αγοραστές που στράφηκαν σε φθηνότερα προϊόντα.
Ο ελβετικός όμιλος, ωστόσο, δεν χαλάρωσε το ίδιο γρήγορα και για χρόνια έκοψε πολύ βαθιά τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ και καινοτομίας, είπαν οι αναλυτές. Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider απομακρύνθηκε τον Αύγουστο μετά από αρκετά τρίμηνα αδύναμου όγκου πωλήσεων.
Η Nestlé δήλωσε ότι αναμένει τώρα ότι το 2024 η οργανική αύξηση των πωλήσεων θα είναι περίπου 2% και ένα υποκείμενο περιθώριο λειτουργικού κέρδους συναλλαγών (UTOP) περίπου 17%. Τον Ιούλιο, μείωσε την πρόβλεψή της για την αύξηση των οργανικών πωλήσεων σε τουλάχιστον 3% και είδε μια μέτρια αύξηση του περιθωρίου UTOP από το 17,3% του 2023.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Laurent Freixe δήλωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος του εκτελεστικού συμβουλίου της Nestlé, να συγχωνεύσει τις μονάδες Λατινικής και Βόρειας Αμερικής της εταιρείας και να συγχωνεύσει τις επιχειρήσεις της Ευρύτερης Κίνας και της Ασίας, Ωκεανίας και Αφρικής, μεταξύ άλλων αλλαγών.
Η αύξηση των τιμών της Nestlé στο εννεάμηνο κατά 1,6% ήταν πίσω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,7%. Η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ή ο όγκος των πωλήσεων – αυξήθηκε κατά 0,5% έναντι αναμενόμενης αύξησης 0,8%.
Συγκριτικά, οι αναλυτές αναμένουν ότι η ανταγωνίστρια Unilever θα ανακοινώσει αύξηση 1% στις υποκείμενες τιμές τρίτου τριμήνου και αύξηση 3,2% στον υποκείμενο όγκο πωλήσεων, όταν υποβάλει έκθεση την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τη συναίνεση που παρείχε η εταιρεία.
Η Nestlé δήλωσε ότι οι όγκοι συγκρατήθηκαν επίσης από τους λιανοπωλητές και τους διανομείς που μειώνουν τα αποθέματα επειδή ο κόσμος δεν αγοράζει τόσο πολύ, ιδίως σε χώρες με ασθενέστερες οικονομίες στη Λατινική Αμερική.