Το 77% των στελεχών της βιομηχανίας καταναλωτικών αγαθών πιστεύουν ότι οι επενδύσεις στη βιωσιμότητα θα βοηθήσουν στην επιτάχυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Αν και πολλαπλές καταναλωτικές έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές θα έδιναν ακόμα και περισσότερα χρήματα για ένα βιώσιμο προϊόν με οικολογική συσκευασία, πολλές εταιρείες αναφέρουν ότι τέτοιας φύσης πρωτοβουλίες τους δεν μπόρεσαν να δημιουργήσουν επαρκή καταναλωτική ζήτηση και ότι τα νέα προϊόντα που κυκλοφόρησαν σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας τους δεν πωλούνται όσο αρχικά αναμενόταν.
Έπειτα, όμως, από τα αισιόδοξα αποτελέσματα αντίστοιχης μελέτης των εταιρειών McKinsey και η NielsenIQ, η οποία εντόπισε πως οι καταναλωτές προτιμούσαν πράγματι προϊόντα με δεσμεύσεις βιωσιμότητας, αλλά και πως η ανάπτυξη και οι πωλήσεις μπορεί να μην αυξάνονταν σε κάθε περίπτωση, νέα έρευνα από την από τους φορείς IBM και The Consumer Goods Forum ρίχνει κι άλλο φως στην υπόθεση.
Η έρευνα με τίτλο Επανασχεδιάζοντας τις αξίες της επωνυμίας: “Ο σκοπός και το κέρδος συγκλίνουν στις βασικές λειτουργίες”, εξέτασε συνολικά 1.800 στελέχη καταναλωτικών αγαθών σε 23 χώρες.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 77% των στελεχών της βιομηχανίας καταναλωτικών αγαθών πιστεύουν ότι οι επενδύσεις στη βιωσιμότητα θα βοηθήσουν στην επιτάχυνση της επιχειρηματικής ανάπτυξης, ενώ το 61% λέει ότι ευθυγραμμίζει τους λειτουργικούς του στόχους με τους στόχους βιωσιμότητας.
Για να μπορέσει να πετύχει την επιθυμητή λειτουργική βιωσιμότητα, περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) σχεδιάζει να επενδύσει στην τεχνολογία για την επόμενη τριετία. Αναλυτικότερα, οι ηγέτες του κλάδου δείχνουν ως επί τω πλείστω ενδιαφέρον στην επένδυση στους παρακάτω τεχνολογικούς τομείς: αυτοματισμός (71%), αναλυτικά στοιχεία (69%), IoT (62%), τεχνητή νοημοσύνη (55%) και έξυπνες ροές εργασίας, μεταξύ άλλων.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση εδώ.