Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022
26.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει το λιανεμπόριο – Η επιτυχία της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΠως η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει το λιανεμπόριο - Η επιτυχία της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες
spot_img

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μεταμορφώνει το τοπίο του λιανικού εμπορίου. Από τη χρήση όρασης μέσω συστήματος υπολογιστών για την προσαρμογή των προσφορών σε πραγματικό χρόνο, έως την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης για την παρακολούθηση των αποθεμάτων, ο εμπορικός κόσμος μπορεί να αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να συνδεθεί με τους πελάτες πιο αποτελεσματικά. Οι λιανοπωλητές πρέπει να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους, όπως ποτέ στο παρελθόν.

Η ψηφιακή βελτίωση του λιανικού εμπορίου έχει να κάνει περισσότερο με τη σύνδεση των πραγμάτων. Έχει να κάνει με τη μετατροπή δεδομένων σε πληροφορίες, οι οποίες ενημερώνουν ενέργειες που οδηγούν σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα υπηρεσιών. Η τεχνητή νοημοσύνη στο λιανικό εμπόριο είναι ζωτικής σημασίας. Για τους εμπόρους, αυτό φέρνει εκπληκτικές εμπειρίες πελατών, ευκαιρίες για επέκταση των κερδών, γρήγορη προσαρμογή και επίσης πιο σοφές διαδικασίες.

Πολλά σούπερ μάρκετ χρησιμοποιούν επί του παρόντος AI σε κάποιο μέρος των διαδικασιών τους. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την τεχνητή χρήση στην εφαρμογή λογισμικού CRM για να αυτοματοποιήσετε διαφημιστικές δραστηριότητες ή να προβλέψετε αναλυτικά στοιχεία για να προσδιορίσετε ποιοι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ορισμένα είδη. Το cloud επιτρέπει την αποθήκευση και επεξεργασία όγκων πληροφοριών από διάφορες πηγές. Ορισμένες περιπτώσεις εργασιών λιανικής στο cloud, είναι η μηχανική μάθηση πρόβλεψης ζήτησης και επίσης οι παραπομπές προϊόντων στο διαδίκτυο.

Ο υπολογιστής στο λιανικό εμπόριο λειτουργεί ως διεγερτικό της διορατικότητας, της συγκέντρωσης καθώς και της μετατροπής σημαντικών ποσοτήτων ακατέργαστων δεδομένων σε χρήσιμη, εφαρμόσιμη νοημοσύνη. Για παράδειγμα, η ρομποτική εφοδιασμού θα αναπληρώνει αυτόματα τα ράφια. Ή οι μονάδες ανίχνευσης που παρακολουθούν τα μοτίβα επισκεψιμότητας ιστότοπων καταναλωτών για να ειδοποιούν για τις ευκαιρίες διασταυρούμενης πώλησης καθώς και τις γενικότερες ευκαιρίες πώλησης.

Εμπειρίες καταναλωτών που είναι πρακτικές και προσωπικές

Είτε πρόκειται για μια μικρή μπουτίκ είτε για ένα πολυεθνικό υπερκατάστημα, οι λιανοπωλητές προσπαθούν να αναπτύξουν εμπειρίες αγορών που είναι βολικές, προσαρμοσμένες και ευχάριστες. Οι πελάτες πρέπει να είναι σε θέση να βρουν γρήγορα αυτό που αναζητούν, να λάβουν βοήθεια όταν το χρειάζονται. Η τεχνητή νοημοσύνη βάζει σε μια τάξη αυτές τις διεργασίες, για να βοηθήσει στην ανάπτυξη πιο ικανοποιητικών εμπειριών για τους καταναλωτές.

Οι ψηφιακές πινακίδες που είναι συνδεδεμένες με υπολογιστική όραση, μπορούν να μετρήσουν τη συμμετοχή των πελατών και επίσης να παρέχουν διαφημίσεις που μιλούν στο κοινό σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα άμεσου υπολογισμού του κόστους του καλαθιού ενός πελάτη με σύστημα POS (point of sale), χωρίς να ακουμπήσει άλλο χέρι τα πράγματά του στην έξοδο, συνεπώς μειώνεται η πιθανότητα να υπάρξει επιμόλυνση με κάποιο μικρόβιο (όπως πολλοί πελάτες φοβούνται).

Ένα σύστημα POS πιάνει πληροφορίες σχετικά με το τι αγοράστηκε και χρησιμοποιείται για την παραγωγή ολοκαίνουργιων παραπομπών προϊόντων για έναν καταναλωτή. Η ψηφιακή σήμανση συγκεντρώνει πληροφορίες σχετικά με το είδος των πελατών που ψωνίζουν καθώς και το πότε, για να διασφαλιστεί ότι το merchandising μπορεί να κάνει τις καλύτερες επιλογές σχετικά με τις προσφορές των ειδών. Όλα αυτά προκαλούν πολύ πιο ακριβή τμηματοποίηση και επίσης εμπειρίες που προσαρμόζονται στα πρότυπα και τις επιλογές ενός καταναλωτή.

Πρόβλεψη ζήτησης και λιανική πώληση

Όσο περισσότερο κατανοείτε τις συμπεριφορές των καταναλωτών καθώς και τα πρότυπα, τόσο καλύτερα μπορείτε να ικανοποιήσετε την εκάστοτε ανάγκη και να προσφέρετε τα καλύτερα δυνατά είδη. Η AI βοηθά τους πωλητές να βελτιώσουν την προβολή της ζήτησης, να κάνουν επιλογές τιμολόγησης και επίσης να μεγιστοποιήσουν την τοποθέτηση αντικειμένων. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες έρχονται σε επαφή με τα ιδανικά αντικείμενα, στην καλύτερη περιοχή, την κατάλληλη στιγμή.

Τα ολοκαίνουργια είδη τεχνητής νοημοσύνης στην υπηρεσία της λιανικής, αναγνωρίζουν την πρόθεση του πελάτη καθώς και ενισχύουν ανάλογα το «ταξίδι» του αγοραστή. Ο συνδυασμός ηλεκτρονικών καμερών καθώς και υπολογιστικής όρασης δείχνει ποια αντικείμενα λαμβάνονται, ποια επιστρέφονται και πού ο καταναλωτής επιδιώκει να εγκαταλείψει ένα ράφι. Αυτήν η ευφυΐα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αναπτυχθούν εμπειρίες που ενισχύουν την αφοσίωση.

Αυτοματοποιημένη διαχείριση αποθεμάτων

Η διατήρηση ενός ακριβούς αποθέματος αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για τα καταστήματα. Συνδέοντας περισσότερα μέρη των διαδικασιών τους και χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, οι έμποροι αποκτούν μια λεπτομερή εικόνα των καταστημάτων, των αγοραστών και των αντικειμένων για να βοηθήσουν στη διαχείριση των αποθεμάτων.

Ένα άλλο είδος παρακολούθησης αποθέματος μέσω τεχνητής νοημοσύνης,  χρησιμοποιεί τα έξυπνα ράφια για να αναγνωρίσει γρήγορα τα εκτός αποθέματος είδη, καθώς και τα λάθη των τιμών. Τα ρομπότ εφοδιασμού μπορούν να ενημερώσουν την ομάδα για χαμηλή διαθεσιμότητα ή και χαμένα προϊόντα, για πιο ενημερωμένα αποθέματα. Και η όραση του συστήματος υπολογιστών για το check out στα καταστήματα, μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση της απώλειας αντικειμένων σε πραγματικό χρόνο.

Οι έξυπνες διαφημίσεις μέσω οθόνης προβολής χρησιμοποιούν το συμπέρασμα που προκύπτει από τη χρήση AI για να αναγνωρίσουν την αφοσίωση και το ενδιαφέρον των πελατών. Το περιεχόμενο web μπορεί να προσαρμοστεί στο κοινό σε πραγματικό χρόνο.

Τα έξυπνα ράφια ελέγχουν αμέσως την προσβασιμότητα των ειδών για να διασφαλίσουν ότι αυτά μπορούν να αποκατασταθούν γρήγορα σε περίπτωση έλλειψης.

Τα έξυπνα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης δέχονται κάρτες loyalty, κωδικούς προσφοράς και συναλλαγές με κινητά τηλέφωνα. Τα ενσωματωμένα αναλυτικά στοιχεία του βίντεο αναγνωρίζουν το είδος όταν λείπει ή δεν είναι αναγνώσιμος ένας γραμμωτός κώδικας (barcode).

Μια νέα σειρά επιλογών λιανικής, όπως τα ανέπαφα περίπτερα που αναγνωρίζουν την ομιλία και επίσης τις χειρονομίες, καθώς και η ρομποτική που αλληλεπιδρά με τους πελάτες, βοηθούν τους καταναλωτές να ελαχιστοποιήσουν την επαφή με άτομα αλλά και αντικείμενα.

Πηγή: ISN

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Τέλος η “περίοδος χάριτος” για το διοξείδιο του τιτανίου – Πότε ένα τρόφιμο μπορεί να περιέχει το πρόσθετο;

Ο κανονισμός (ΕΕ) 2022/63 περιλάμβανε μια εξάμηνη μεταβατική περίοδο, ώστε να δοθεί χρόνος στις επιχειρήσεις τροφίμων να καταργήσουν σταδιακά τη χρήση αυτού του προσθέτου τροφίμων, η οποία έληξε στις 7 Αυγούστου 2022.

Ευρωπαϊκή Νομοθεσία: Νέα μέγιστα επιτρεπτά επίπεδα ωχρατοξίνης Α σε ορισμένα τρόφιμα

Δημοσιεύθηκε πρόσφατα ο νέος Κανονισμός (ΕΕ) 2022/1370 για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1881/2006 όσον αφορά τα μέγιστα επιτρεπτά επίπεδα ωχρατοξίνης Α σε ορισμένα τρόφιμα.

Φακελάκι… μαγικό! Αναστέλλει την ωρίμανση φρούτων και λαχανικών και επιμηκύνει το χρόνο ζωής τους

Μια καινοτόμος λύση βασισμένη σε φυτικά συστατικά, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα των ενεργών συσκευασιών σε φρούτα και λαχανικά.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα