Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, 2024
28.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ηλεκτρονική “πύλη” καταγγελιών για τους πολίτες άνοιξε το ΥπΑΑΤ

ΑρχικήΝέαΗλεκτρονική "πύλη" καταγγελιών για τους πολίτες άνοιξε το ΥπΑΑΤ
spot_img

Όπως αναφέρει στο σχετικό δελτίο τύπου το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με στόχο πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και ιδιαίτερα των αγροτών, από 1/1/2022 υπάρχει η δυνατότητα υποβολής καταγγελιών για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του.

Οι καταγγελίες υποβάλλονται στο gov.gr και συγκεκριμένα στις παρακάτω θέσεις:

Οι καταγγελίες αυτές υποβάλλονται με τους εξής τρόπους, όπως διατυπώνονται στο άρθρο 4 της Υ.Α.5030/2021:

α) Ψηφιακά, στον ιστότοπο του ΥπΑΑΤ (www.minagric.gr), στη θέση «Καταγγελίες».

β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση kataggelies@minagric.gr.                     

γ) Μέσω της εφαρμογής του ΥΠΑΑΤ για κινητές συσκευές i-AGRIC, στην επιλογή Υποβολή Αιτήματος / Κατηγορία «Καταγγελίες».  

δ)  Ταχυδρομικά, προς το ΥΠΑΑΤ, στην ταχυδρομική διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα 

ε) Στη Γραμματεία, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, στη διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα.                                

στ) Τηλεφωνικά, στην τηλεφωνική γραμμή 1540.

Το Π.Σ.Δ.Κ. (Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών) αποτελείται από 2 υποσυστήματα:  την Ψηφιακή Υπηρεσία και την Εφαρμογή Διαχείρισης (back-office).

Η Ψηφιακή Υπηρεσία αναρτάται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) και στον ιστότοπο του ΥΠΑΑΤ (www.minagric.gr).

Με την είσοδο στην ψηφιακή υπηρεσία γίνεται η ταυτοποίηση των στοιχείων του καταγγέλλοντος μέσω του TAXISNET (myAADE) και στη συνέχεια ο καταγγέλλων συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία οθόνης τυποποιημένου εντύπου καταγγελίας on line και κάνει upload όλα τα συνοδευτικά αρχεία που σχετίζονται με την καταγγελία. Τόσο στις οθόνες της Ψηφιακής Υπηρεσίας όσο και στην εκτός αυτής οθόνη, θα έχει πρόσβαση ο καταγγέλλων όπως ορίζεται στη παρ.4 του άρθ.2 της Υ.Α.5030 /2021  [ορισμοί: ‘‘Καταγγέλλων’’].  

Όταν ο καταγγέλλων ολοκληρώσει την καταχώρηση, κάνει υποβολή της καταγγελίας.

Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα ο καταγγέλλων να υποβάλλει μια καταγγελία χωρίς να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή υπηρεσία, αν δεν επιθυμεί να ταυτοποιηθεί μέσω του taxisnet ή δεν είναι δυνατό αυτό, τόσο τηλεφωνικά στο 1540 όσο και πραγματοποιώντας λήψη, είτε από τον ιστότοπο του ΥΠ.Α.Α.Τ. είτε  από τον σύνδεσμο «Χρήσιμοι Σύνδεσμοι» του gov.gr, του τυποποιημένου εντύπου και στη συνέχεια εκτυπώνοντας και αποστέλλοντας το με τους τρόπους (β’, δ’, ε’).

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ευκαιρία να παρακολουθήσετε το best seller σεμινάριο TÜV: Food safety culture advanced training course TÜV NORD σε συνεργασία με τo cibum.gr

Εισηγητής Νίκος Γδοντέλης, Βιολόγος MSc Food Science, σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων.

5 μωρά πέθαναν από ασφυξία σε κούνιες της Fisher-Price – Ανακαλούνται πάνω από 2 εκατομμύρια κούνιες

Νέα ανάκληση προϊόντων της Fisher-Price λόγω σοβαρού κινδύνου για τα βρέφη.

Μέγα σκάνδαλο στη Τουρκία: Πουλούσαν χοιρινό κρέας ως μοσχάρι και κοτόπουλο! Έντονες αντιδράσεις

Το σκάνδαλο προκάλεσε εκτεταμένη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων της γείτονος χώρας.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο