Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
20.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ήρθαν τα αυτοματοποιημένα super market

ΑρχικήΝέαΉρθαν τα αυτοματοποιημένα super market
spot_img

cibum team

Τα τελευταία χρόνια αναπτύσσονται διάφορες τεχνολογίες που στοχεύουν στο να μειώνεται ο χρόνος παραμονής σε ουρές των πελατών στα σούπερμαρκετ. Το πιο προηγμένο εγχείρημα σε αυτό τον τομέα έχει κάνει η Amazon που ανοίγει σε ΗΠΑ και Ευρώπη σούπερμαρκετ που δεν υπάρχουν ταμεία και δεκάδες κάμερες και αισθητήρες καταγράφουν τα προϊόντα που βάζει κάποιος στο καλάθι του και στο τέλος χρεώνουν αυτόματα το τελικό ποσό των αγορών στον λογαριασμό που διατηρεί κάποιος στον διαδικτυακό εμπορικό γίγαντα.

Η Carrefour θέλησε να προχωρήσει την αυτοματοποιημένη διαδικασία αγορών ένα βήμα παρακάτω και άνοιξε ένα σούπερμαρκετ το οποίο όπως λένε τα στελέχη του γαλλικού κολοσσού της λιανικής πώλησης είναι το πρώτο 100% αυτοματοποιημένο κατάστημα του είδους. Το σούπερμαρκετ άνοιξε σε ένα εμπορικό κέντρο στο Ντουμπάι.

Όπως και τα σούπερμαρκετ της Amazon έτσι και το σούπερμαρκετ της Carrefour κάμερες και αισθητήρες καταγράφουν τα προϊόντα που βάζει στο καλάθι του ο πελάτης. Στο σύστημα της Amazon ο πελάτης του καταστήματος πρέπει να είναι και πελάτης της Amazon και φεύγοντας από αυτό να καταγράψει σε μια οθόνη τον κωδικό του λογαριασμού του στην εταιρεία για να γίνει η χρέωση.

Στο κατάστημα της Carrefour ο πελάτης κατεβάζει μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο και αφού επιλέξει τα προϊόντα που επιθυμεί τα παίρνει και φεύγει από το κατάστημα χωρίς να σταματήσει πουθενά. Πέντε λεπτά μετά δέχεται μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο με τον λογαριασμό για να κάνει την πληρωμή ηλεκτρονικά. 

«Το μέλλον θα μοιάζει κάπως έτσι. Πιστεύουμε στην ύπαρξη φυσικών και όχι εικονικών καταστημάτων στο μέλλον αλλά η εμπειρία σε αυτά θα αλλάξει» δηλώνει ο Χάνι Βάις, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Majid Al Futtaim που κατέχει το φραντσάιζ της Carrefour στη Μέση Ανατολή.

Οι λόγοι που ωθούν τις εταιρείες λιανικής πώλησης σε αυτές τις τεχνολογίες είναι από τη μια πλευρά η μείωση του προσωπικού άρα και του κόστους λειτουργίας και σε δεύτερο επίπεδο ότι με αυτό τον τρόπο συλλέγουν περισσότερα δεδομένα για τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών τους η μελέτη των οποίων βοηθά στη βελτίωση των στρατηγικών προώθησης των προϊόντων.

Πηγή: Naftemporiki

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ελληνικά σουπερμάρκετ: Εκτίναξη της τιμής σε εμφιαλωμένα νερά και σνακ!

Οι τιμές των προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Μάρτιο 2024 καταγράφονται σταθερές σε σχέση με τον Μάρτιο 2023 σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

Πιστοποίηση: Ο “Σκελετός στη ντουλάπα” και η αλήθεια για την Διαπίστευση των Φορέων Πιστοποίησης και της ισχύος των πιστοποιητικών

Άρθρο του Γ. Μπάστα, Ιδρυτικό στέλεχος και επικεφαλής αξιολογητής του ΕΣΥΔ για 10 χρόνια.

Σχολικά Κυλικεία: Αλλάζουν οι προδιαγραφές των τροφίμων που διατίθενται στα Ελληνόπουλα

Πρώτη συνεδρίαση της Εθνικής Επιτροπής Διατροφής για τα τρόφιμα στα κυλικεία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα