Μία νέα καμπάνια λανσάρεται στην Τουρκία, με στόχο οι καταναλωτές να μπορούν από το χρώμα της κέτσαπ να καταλάβουν εάν είναι Heinz ή όχι.
Την νέα της καμπάνια λάνσαρε την προηγούμενη εβδομάδα Heinz, η οποία έφερε τον τίτλο “Ketchap Fraud, στοχοποιώντας καταστήματα που παρουσιάζουν ως Heinz, κέτσαπ χαμηλότερης ποιότητας.
Όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο αντίστοιχο δημοσίευμα, η έντυπη καμπάνια παρουσίαζε το προσωπικό της κουζίνας ενός εστιατορίου να γεμίζει γυάλινα μπουκάλια Heinz με κέτσαπ άλλων εταιριών, και προβάλλονται στις ΗΠΑ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το σλόγκαν “Ακόμη και όταν δεν είναι Heinz, πρέπει να είναι Heinz”.
Σε αυτό το πλαίσιο, το πρακτορείο Wunderman Thompson στην Τουρκία επινόησε μια λύση για να ελέγχουν οι πελάτες εάν η κέτσαπ που σερβίρεται είναι πραγματικά Heinz.
Η εταιρεία εντόπισε την ακριβή απόχρωση του κόκκινου στα μπουκάλια με πραγματική κέτσαπ Heinz και πρόσθεσε αυτό το χρώμα στην άκρη της ετικέτας, ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να την αναγνωρίσουν. Η καμπάνια λέγεται “Is That Heinz?” και κυκλοφορεί στη μορφή ετικέτας.
Σύμφωνα με τον, Ümit Taşlı, εκτελεστικός διευθυντής δημιουργικού της Wunderman Thompson Τουρκίας, αν και οι Τούρκοι λατρεύουν την κέτσαπ Heinz, μερικά μικρά παραδοσιακά εστιατόρια ή επιχειρήσεις γεμίζουν το μπουκάλι Heinz με διαφορετικές μάρκες κέτσαπ και τα σερβίρουν ως αυθεντικά, ενώ έχουν μέσα πολλές φορές διαφορετικό ή φθηνότερο προϊόν.
Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία ξεκινά να λανσάρεται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις τουρκικές εφημερίδες, στοχεύει στο να βάλει τέλος στη λεγόμενη “απάτη με κέτσαπ”.
Τα μπουκάλια με τη νέα ετικέτα ελέγχου διανέμονται σε εστιατόρια σε όλη τη χώρα και θα υπάρχει επίσης ένα φίλτρο Instagram για τον έλεγχο του χρώματος της κέτσαπ, μετατρέποντας τους πελάτες σε όλη την Τουρκία σε αστυνομία της Heinz, αναφέρει το ειδησεογραφικό μέσο The Drum.