Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
18.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το μεγάλο ψέμα της Heinz

ΑρχικήΝέαΙστορία ΤροφίμωνΤο μεγάλο ψέμα της Heinz
spot_img

Πώς η Heinz χρησιμοποιεί έναν ψεύτικο αριθμό για να διατηρήσει την επωνυμία της διαχρονική

Η κέτσαπ Heinz εδώ και 100 και πλέον χρόνια, έχει υιοθετήσει το σλόγκαν «57 ποικιλίες» της μάρκας της ως βασικό μέρος της πρώιμης στρατηγικής της για την προσέλκυση καταναλωτών. Ayt;o to sl;ogkan εξακολουθεί να εμφανίζεται στα μπουκάλια κέτσαπ Heinz σήμερα και είναι κεντρικό στην ταυτότητα της μάρκας.

Ωστόσο, ο αριθμός αυτός βασίζεται σε ένα ψέμα, καθώς δεν υπήρχαν 57 ποικιλίες Heinz όταν ο επιχειρηματίας HJ Heinz εφηύρε για πρώτη φορά το σλόγκαν το 1896. Ούτε όταν η σάλτσα “Heinz 57” κυκλοφόρησε αλλά ούτε και σήμερα.

Υπάρχουν, στην πραγματικότητα, εκατοντάδες ποικιλίες Heinz. Κι όμως, ο αριθμός 57 παραμένει εδώ και 126 χρόνια, επειδή ενισχύει τη Heinz ως μια νοσταλγική και ευδιάκριτα αμερικανική μάρκα τροφίμων, σύμφωνα με  ειδικούς στο μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με το CNN, υπάρχουν διάφορες θεωρίες με το γιατί ο Heinz, που χαρακτηρίζεται ως ιδιοφυία του μάρκετινγκ κατέληξε στον αριθμό 57. Η μια αναφέρει ότι επισκεπτόμενος τη Νέα Υόρκη το 1896, ο Heinz εντόπισε μια διαφήμιση για παπούτσια «21 στυλ» που του φάνηκε αξιομνημόνευτη και σκέφτηκε ότι η επισύναψη ενός αριθμού στη δική του επωνυμία θα το βοηθούσε στην ανταπόκριση από τους καταναλωτές.

Μια άλλη θεωρία αναφέρει πως ο Ashleigh Gibson, διευθυντής μάρκας της Heinz, είπε σε ένα email ότι ο ιδρυτής της εταιρείας ένιωθε ότι υπήρχε κάτι «μυστικό, μαγικό και αξέχαστο» στον αριθμό 57, ο οποίος ήταν ένας συνδυασμός του πέντε, του τυχερού του αριθμού και του επτά, του τυχερού αριθμού της συζύγου του. Αλλά ο προσωπικός γραμματέας του Heinz, ο οποίος έγραψε μια πρώιμη βιογραφία του αφεντικού του, είπε ότι όταν ο Heinz μετρούσε τον αριθμό των ποικιλιών που πούλησε η εταιρεία το 1896, ο αριθμός επτά τον συγκλόνισε, λόγω των πολλών ψυχολογικών απεικονίσεων και σημασιών του αριθμού 7. Όποια και εάν είναι η αλήθεια, το σλόγκαν με τον αριθμό εξελίχθηκε σε τεράστια επιτυχία.

Το σλόγκαν χρησιμοποιείται πια για να μεταφέρει μια αίσθηση διαχρονικότητας και αυθεντικότητας στους καταναλωτές και έχει συνδεθεί και με πολλές «ιστορικές στιγμές». Για παράδειγμα, όταν το ρεκόρ επιτυχιών του Joe DiMaggio τελείωσε στους 56 αγώνες το 1941, ο παίκτης των Yankees είπε σε συμπαίκτη του ότι έχασε τα $10.000 που του είχε υποσχεθεί η Heinz εάν ταίριαζε με την ετικέτα της. Επίσης, ο Noel Geoffrey, ο οποίος ηγήθηκε του τμήματος κέτσαπ της Heinz από το 2008 έως το 2011, είπε ότι το 57 ήταν «σαν γούρι για καλή τύχη» στην εταιρεία. Ο αριθμός τηλεφώνου για τον κεντρικό πίνακα διανομής στα προηγούμενα κεντρικά γραφεία της, το Heinz 57 Center, ήταν, φυσικά, 57.

Ο διάσημος αριθμός έχει επιζήσει, από πολλές αλλαγές, από διαφημιστικές καμπάνιες  μέχρι και διαφορετικούς εταιρικούς ιδιοκτήτες, ακριβώς επειδή οι άνθρωποι αρέσκονται τόσο στην ιδέα πολυπληθών διαφορετικών ποικιλιών, οι οποίες ενισχύουν την πεποίθηση μιας εξειδίκευσης στον τομέα των τροφίμων, όσο και στην παράδοση. Οπότε προβλέπεται ότι θα μείνει εκεί για πολλά χρόνια ακόμα.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα