Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
15.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καινοτομία στην πίτσα: Οι τάσεις στα υλικά και τις ζύμες για το 2022

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΚαινοτομία στην πίτσα: Οι τάσεις στα υλικά και τις ζύμες για το 2022
spot_img

Ζύμη με κάνναβη, από κουνουπίδι ή χωρίς γλουτένη, Vegan υλικά, ή “φρουτένιες” πίτσες, είναι μόνο κάποια από τα trends για την πίτσα του 2022

Η πίτσα αποτελεί αγαπημένη επιλογή για παραγγελία με παρέα στο σπίτι, ως φαγητό σε πάρτι, για κατανάλωση σε κάποια πιτσαρία ως μεσημεριανό ή βραδινό γεύμα, αλλά και την επόμενη μέρα ως πρωινό. Με δεδομένη την εξέλιξη της βιομηχανίας τροφίμων και τη στροφή σε προϊόντα βασισμένα σε λιγότερο επεξεργασμένα και βιώσιμα υλικά, ποια είναι τα σημερινά trend για το αγαπημένο σε όλους comfort food;

Vegan και gluten-free επιλογές στο προσκήνιο

Όπως αναφέρει το Food Business News, τα κλασικά toppings όπως το πεπερόνι και το λουκάνικο εξακολουθούν να κυριαρχούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον και για νέες επιλογές. Οι πίτσες που αναφέρουν τον αριθμό των θερμίδων ανά φέτα έχουν αυξητική τάση, ενώ οι επιλογές για vegan, χορτοφάγους και πίτσα χωρίς γλουτένη αυξάνονται τόσο σε μονάδες όσο και σε δολάρια, σύμφωνα με έρευνα της Dataessential. Πιο συγκεκριμένα, η vegan είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τύπος πίτσας, σύμφωνα με την έκθεση, σημειώνοντας αύξηση 187% στα Αμερικανικά μενού τα τελευταία τρία χρόνια. Οι πίτσες χωρίς γλουτένη αυξάνονται επίσης και βρίσκονται επί του παρόντος στο 11,4% των μενού, ενώ αναμένεται να αυξηθούν ακόμη κατά 27% τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Πολύχρωμα υλικά, φρούτα και super foods

Όσον αφορά τα υλικά στην πίτσα, το 29% των καταναλωτών ενδιαφέρεται για εναλλακτικές λύσεις με βάση τα λαχανικά, ενώ το 37% της Generation Z και το 43% των millenials ενδιαφέρονται για υποκατάστατα κρέατος, σύμφωνα με την Datassential. Super foods όπως το αβοκάντο, το kale και η ρόκα συγκαταλέγονται επίσης στα ταχύτερα αναπτυσσόμενα toppings. Σύμφωνα με μελέτη της Technomic στο Αμερικανικό κοινό, οι καταναλωτές θέλουν περισσότερο πίτσες με φυσικά (47%) και βιολογικά συστατικά (31%), ακολουθούμενες από αυτές που είναι χορτοφαγικές (25%), χαμηλών υδατανθράκων (24%) ή χωρίς γλουτένη (24%).

Ενώ το debate για το αν μπορούμε να βάλουμε ανανά στην πίτσα συνεχίζεται, η Chicago Town πραγματοποίησε έρευνα σύμφωνα με την οποία τα φρούτα στην πίτσα αποτελούν νέο trend. Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι λάτρεις της πίτσας θέλουν να δώσουν μια γεύση φρεσκάδας, με τα βατόμουρα και τα σύκα να βρίσκονται τώρα δίπλα στον ανανά ως trending toppings. Άλλες εκκεντρικές τάσεις για το 2022 περιλαμβάνουν επίσης τα μπαχαρικά, αλλαντικά όπως η ντούγια και το τσορίθο, και αργά μαγειρεμένα κρέατα, όπως το pulled pork και το κοκκινιστό μοσχαρίσιο κρέας.

Ζύμη από κουνουπίδι και κάνναβη

Η ζύμη μπορεί να θεωρηθεί το καλύτερο μέρος της πίτσας ή το μέρος που συνήθως πετιέται από πολλούς (από το 15% των καταναλωτών, σύμφωνα με την έκθεση καταναλωτικής τάσης για την πίτσα το 2022 της Technomic). Ποιες είναι όμως οι καινοτομίες σε ό,τι αφορά τη ζύμη πίτσας για το 2022;

Η ζύμη από κουνουπίδι αυξάνεται σε δημοτικότητα και είναι τώρα η προτιμώμενη ζύμη για το 12% των καταναλωτών, σύμφωνα με την Technomic. Με αφορμή αυτό, η DeIorio’s στη Νέα Υόρκη παρουσίασε ζύμη με έγχυση λαχανικών όπως γλυκοπατάτα, ρεβίθια, κουνουπίδι και μπρόκολο.

Το αρτοποιείο κυκλοφόρησε επίσης ζύμη κάνναβης, αξιοποιώντας την αναπτυσσόμενη αγορά τροφίμων με κάνναβη που αναμένεται να αυξηθεί κατά 15% από το 2021 έως το 2026. Το αλεύρι κάνναβης είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες και νάτριο και είναι απαλλαγμένο από χοληστερόλη και κορεσμένα λιπαρά. Σύμφωνα με την Datassential, οι εναλλακτικές ζύμες φαίνεται να προσελκύουν σχεδόν το ένα τρίτο όλων των καταναλωτών και το 41% των millenials. Από την άλλη, το trend για τη ζύμη με γέμιση φαίνεται να είναι σε πτώση, αφού μόνο το 19% των επαγγελματιών που σερβίρουν πίτσα προσφέρουν ζύμη με γέμιση και η παρουσία των συγκεκριμένων επιλογών μειώθηκε στα μενού κατά 17% τον τελευταίο χρόνο.

Το σίγουρο είναι πως με περισσότερες επιλογές στην πίτσα έχουμε επιπλέον ευκαιρίες να απολαύσουμε αυτό το κλασικό comfort food. Σε συνδυασμό με τις εφευρετικές επιλογές γεύσεων από τη βιομηχανία τροφίμων, οι πιτσαρίες μπορούν να συνεχίσουν να αυξάνουν τις πωλήσεις τους αλλά και τον ενθουσιασμό των καταναλωτών.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Lidl: Καταγγελία στο Cibum για σκουλήκι σε σοκολάτα από κατάστημα της Αττικής

Σκουλήκι μέσα σε σοκολάτα που πωλείται στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Lidl στην Ελλάδα βρήκε καταναλωτής.

Συναγερμός στην Ευρώπη – Θανατηφόρες τροφικές δηλητηριάσεις από καπνιστό σολομό

Ανακοίνωση ECDC και EFSA για παρατεταμένο ξέσπασμα Listeria monocytogenes σε πολλές χώρες που συνδέεται με προϊόντα καπνιστού σολομού.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα