Η λύση συσκευασίας Twist Wrap για την Cadbury, Mondelez International, επιτρέπει στους καταναλωτές (αφού καταναλώσουν τη μισή) να στρίψουν και να σφραγίσουν την άλλη μισή μπάρα σοκολάτας από τη σειρά Duos και να την κρατήσουν για αργότερα, με σκοπό να ενθαρρύνουν μειωμένες μερίδες.
Οι νέες συσκευασίες χρησιμοποιούν μια λύση τεχνολογίας μνήμης για να διασφαλίσουν ότι μια μόνο περιστροφή είναι αρκετή για να διατηρήσει τη γεύση, την υφή και το σχήμα της υπόλοιπης μισής πλάκας σοκολάτας, ώστε να μπορεί να καταναλωθεί αργότερα.
Τα Cadbury Wispa, Cadbury Wispa Gold, Cadbury Boost, Cadbury Double Decker και Cadbury Dairy Milk θα πωλούνται όλα στη νέα συσκευασία, με την κυκλοφορία να αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη Ιανουαρίου 2022.
Για τη Mondelēz, η νέα συσκευασία αποτελεί μέρος της δέσμευσής της για την προώθηση επιλογών υγιεινού τρόπου ζωής, με τον έλεγχο των μερίδων προφανώς να είναι ένας βασικός τρόπος για να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξισορροπήσουν την πρόσληψη θερμίδων.
Η Kelly Lawrence, brand manager για την Cadbury στο Mondelēz International, σχολιάζει: «Μετά από καλά αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών, είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη νέα συσκευασία φέτος, επιτρέποντας στους αγοραστές να απολαύσουν μια γλυκιά απόλαυση και στη συνέχεια να ξανασφραγίσουν και να αποθηκεύσουν το υπόλοιπο προϊόν για αργότερα. Έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο και επενδύσεις σε μερίδες συσκευασίες ως τρόπο να δώσουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να τρώνε σνακ με πιο προσεκτικό τρόπο και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τι σκέφτονται οι αγοραστές.
Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι, η Mondelēz ανακοίνωσε άλλη μια αλλαγή στη συσκευασία της Cadbury στο Ηνωμένο Βασίλειο: η σειρά Dairy Milk της πωλείται με συσκευασία που περιέχει έως και 30% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Και άλλες εταιρείες τροφίμων έχουν επίσης επιδιώξει να εξισορροπήσουν τα οφέλη για την υγεία με την ευκολία μέσω της συσκευασίας. Για παράδειγμα, το 2021, η Danone κυκλοφόρησε τη φόρμουλα σε μετρημένες ταμπλέτες και φακελάκια για να βοηθήσει τους γονείς να μειώσουν τον χρόνο και το χάος κατά την προετοιμασία της παιδικής τροφής, διασφαλίζοντας παράλληλα το σωστό μέγεθος μερίδας. Επιπλέον, η τάση χρήσης έξυπνων συσκευασιών για την ενθάρρυνση των καταναλωτών να ακολουθήσουν πιο υγιεινό τρόπο ζωής φαίνεται να κερδίζει έδαφος, με την Tetra Pak και την Appetite Creative να συνεργάζονται σε ένα “σαρώσιμο” μπουκάλι γάλακτος με επαυξημένη πραγματικότητα που προσφέρει ασκήσεις και διατροφικές συμβουλές.