Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
21.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Παγκόσμια έλλειψη κακάο: Η πρώτη σοκολάτα χωρίς κακάο σύντομα κοντά μας!

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΠαγκόσμια έλλειψη κακάο: Η πρώτη σοκολάτα χωρίς κακάο σύντομα κοντά μας!
spot_img

Σοκολάτα χωρίς κακάο; Μπορεί να ξενίζει στο άκουσμα, μπορεί να μην είμαστε σε θέση να βάλουμε το χέρι μας στη φωτιά για τη γεύση της – τουλάχιστον συγκριτικά με την “κλασική” σοκολάτα -, αλλά το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία QOA, με έδρα το Μόναχο, ετοιμάζεται, ώστε να είναι μεταξύ των πρώτων που θα κυκλοφορήσει στην αγορά ένα προϊόν σοκολάτας 100% χωρίς κακάο.

Το εγχείρημά της υποστηρίζεται από χρηματοδότηση εκκίνησης, ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής την Cherry Ventures με συμμετοχή των Fifty Years, World Fund, Nucleus Capital, Trellis Road, Pioneer Fund και Tet Ventures.

Η εταιρεία ιδρύθηκε φέτος από τα δύο αδέρφια, τη Dr. Sara Marquart, χημικό τροφίμων με ειδικότητα στον σχηματισμό γεύσης και τον Maximilian Marquart, επιστήμονα υλικών για τον οποίο δεν είναι το πρώτο επιχειρηματικό εγχείρημα.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η παγκόσμια βιομηχανία σοκολάτας ξεπέρασε τα 208 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, αποτελώντας το μεγαλύτερο μέρος της βιομηχανίας στις ΗΠΑ.

Τα δύο τρίτα του κακάο που χρησιμοποιείται παγκοσμίως, προέρχονται από τη Δυτική Αφρική, αλλά η παγκόσμια παραγωγή απειλείται από παθογόνους παράγοντες και την κλιματική αλλαγή. Αυτή η εξέλιξη στην παραγωγή κακάο είναι ένας από τους λόγους που τα αδέρφια Marquarts αποφάσισαν να επικεντρωθούν σε αυτό το εγχείρημα. Επιπλέον, να σημειωθεί ότι το κακάο παίζει ρόλο τόσο στην αποψίλωση των δασών όσο και στην καταναγκαστική παιδική εργασία.

“Τα αποθέματα τροφίμων μας απειλούνται λόγω του τρόπου με τον οποίο τρώμε”, είπε ο Max Marquart στο TechCrunch και πρόσθεσε: “Λατρεύουμε τη σοκολάτα. Ωστόσο, συνειδητοποιήσαμε ότι υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι βιωσιμότητας και θέλαμε να κάνουμε κάτι γι ‘αυτό, ώστε να μπορούμε να την έχουμε στο μέλλον”.

Η QOA ανέπτυξε μια διαδικασία ζύμωσης που χρησιμοποιεί φυσικά υποπροϊόντα από άλλες διαδικασίες παρασκευής τροφίμων σα βασικό υλικό της, ενώ στη συνέχεια, χρησιμοποιεί μικροβακτήρια και σχηματισμό γεύσης για να δημιουργήσει ένα vegan προϊόν που μιμείται την υφή και τη γεύση της σοκολάτας χωρίς τεχνητά πρόσθετα.

Η διαδικασία ζύμωσης θα επιτρέψει στην εταιρεία να κλιμακώσει την παραγωγή έως το 2035 και η τιμή των προϊόντων της να κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με την τιμή της παραδοσιακής σοκολάτας ή και πιο κάτω.

Μάλιστα, η Marquart προβλέπει ότι στο μέλλον, η αγορά σοκολάτας θα χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: η μία θα είναι ακριβά προϊόντα που θα παρασκευάζονται με κανονικό κακάο και τα άλλα θα είναι προϊόντα τύπου QOA.

Εξάλλου, η QOA δεν είναι η μόνη εταιρεία που επιχειρεί να φτιάξει σοκολάτα χωρίς κακάο, αλλά το ίδιο προσπαθούν με διαφορετικό τρόπο παρασκευής οι εταιρείες California Cultured και Voyager Foods.

Το πρώτο προϊόν της QOA αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022, σύμφωνα με τη Dr. Sara Marquart, ενώ η νέα χρηματοδότηση θα διατεθεί για την κατασκευή της πρώτης πιλοτικής μονάδας παραγωγής στο Μόναχο για να ενισχύσει μια ακόμα που έχει στην Ελβετία.

Τέλος, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τους πρώτους πελάτες της από επιχείρηση σε επιχείρηση και εκτιμά ότι σύντομα θα κλείσει ορισμένα μικρότερα συμβόλαια, δήλωσε ο Max Marquart.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.

Η σημασία του “Branding” στις επιχειρήσεις τροφίμων – Της Δέσποινας Χάρου

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επωνυμία.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα