Από τη “νεονοσταλγία” μέχρι το σκούρο κυανό και από τη βιωσιμότητα μέχρι τις πρόσθετες βιταμίνες.
Η Γερμανική εταιρεία παραγωγής χρωμάτων τροφίμων Exberry by GNT, δημοσίευσε έρευνα σχετικά με τις τελευταίες τάσεις στα χρώματα για το 2023 και ποιους παράγοντες καθοδηγούνται. Σύμφωνα με την έρευνα:
-Οι καταναλωτές στρέφονται σε αγαπημένα παλιά χρώματα ( απαλά παστέλ και έντονα ροζ) μία τάση που αναφέρεται ως «νεονοσταλγία».
-Στροφή στη βιωσιμότητα: Μεταξύ των παγκόσμιων καταναλωτών ζαχαροπλαστικής, το 84% λέει ότι οι ισχυρισμοί βιωσιμότητας είναι σημαντικοί όταν επιλέγουν προϊόντα. Είναι η εποχή του λεγόμενου «υγιούς ηδονισμού». Πρόκειται για παγκόσμια αύξηση της ζήτησης για εντυπωσιακά προϊόντα με ψυχεδελικούς χρωματισμούς συνδυασμούς.
-Ένας βασικός αντίκτυπος της πανδημίας είναι ότι οι καταναλωτές έχουν γίνει περισσότερο ευαισθητοποιημένοι για την υγεία τους, ακόμη και με τις γλυκές λιχουδιές. Με το 66% να θέλει να βελτιώσει την ανοσία του το 2023, επιλέγει ολοένα και περισσότερο προϊόντα με λειτουργικούς ισχυρισμούς υγείας και πρόσθετες βιταμίνες.
-Τέλος οι καταναλωτές δείχνουν προτίμηση και σε σκούρες και βαθιές αποχρώσεις όπως το μωβ και οι σκούρες αποχρώσεις του κυανού.