Μελέτη αποκαλύπτει ανισότητα των φύλων στην κατανάλωση μπύρας.
Μια σημαντική οπισθοδρόμηση παρατηρείται στον τομέα μπίρας όσον αφορά τα φύλα, με το χάσμα ανάμεσα τους να γιγαντώνει την τελευταία πενταετία. Τα ευρήματα νέα μελέτης, που συγκεντρώθηκαν από τη γυναικεία κολεκτίβα Dea Latis, δημοσιεύτηκαν στην έκθεσή της «The Gender Pint Gap: Revisited», δείχνουν πως όλο και λιγότερες γυναίκες πιστεύουν πως η μπίρα είναι γι’ αυτές. Μιλώντας στο TheDrinkBusiness σχετικά με τα δεδομένα που συγκέντρωσε η YouGov, η συγγραφέας της έκθεσης και σομελιέ μπύρας Annabel Smith είπε: «Όταν ξεκινήσαμε να διεξάγουμε μια περαιτέρω έρευνα για τη στάση και τη συμπεριφορά των γυναικών απέναντι στην μπίρα στη Μεγάλη Βρετανία, ήμασταν αρκετά αισιόδοξοι ότι το καντράν θα είχε κινηθεί σε θετική κατεύθυνση από το πρώτο Gender Pint Gap”. Κάτι τέτοιο όπως φαίνεται δεν συνέβη.
Η Smith είπε ότι ήλπιζε ότι, μέχρι τώρα, «οι κοινωνικοοικονομικοί και πολιτιστικοί παράγοντες σίγουρα θα είχαν παίξει ρόλο στην αλλαγή και τη μετατόπιση των απόψεων των γυναικών για την μπίρα στα πέντε χρόνια από τη διεξαγωγή της τελευταίας έρευνας», αλλά επεσήμανε ότι η βιομηχανία μπίρας έχει μείνει πίσω από άλλα ποτά όπως το κρασί, όσον αφορά τις διαφορετικές αναπαραστάσεις του φύλου τόσο στο μάρκετινγκ μπίρας όσο και στους κύκλους ζυθοποιίας.
Τα ευρήματα της έρευνας προσδιόρισαν επίσης τι πιστεύουν οι γυναίκες ότι θα μπορούσε να κάνει ο κλάδος για να ξεπεράσει αυτές τις προκλήσεις και διερεύνησαν αλλαγές στη στάση και τις πεποιθήσεις των γυναικών σχετικά με την μπίρα για να βοηθήσουν τη βιομηχανία να προχωρήσει τις συζητήσεις όσον αφορά την εκπροσώπηση και το στοχευμένο μάρκετινγκ. Η Smith επίσης τόνισε ότι η έκθεση δεν ήταν απλώς μια άσκηση για την αντανάκλαση των δεδομένων για τους πότες, αλλά μια γνήσια εικόνα των παραγόντων που περιορίζουν τη συνάφεια της μπίρας στη ζωή των γυναικών. Η ίδια μάλιστα εξέφρασε παράπονο ότι «υπήρξε πολύ λίγη ακαδημαϊκή έρευνα που έχει γίνει σε αυτόν τον τομέα, αλλά ανακαλύψαμε μια πληθώρα ανέκδοτων στοιχείων που διαιωνίζουν την ιδεολογία ότι η μπύρα είναι για άντρες. Και όταν αυτό είναι στο πρόσωπό σου κάθε μέρα, αρχίζεις να το πιστεύεις».
Η αποστολή της έρευνας και της επακόλουθης έκθεσης, σύμφωνα με τον Dea Latis ήταν να εντοπίσουν πού υπάρχουν ευκαιρίες για αλλαγή και να «διατυπώσουν πιθανές λύσεις για την αντιμετώπιση της ανισότητας των φύλων στο τοπίο της μπύρας». Ωστόσο, αυτή η εικόνα πρέπει να γίνει πράξη από τις ζυθοποιίες και τους ιδιοκτήτες εμπορικών σημάτων μπύρας για να επαναφέρουν την μπύρα σε έναν δρόμο προς την ισότητα.