Σάββατο, Ιανουάριος 11, 2025
13.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καταναλωτής και συσκευασία: Μία… “μπερδεμένη” σχέση

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτής και συσκευασία: Μία... "μπερδεμένη" σχέση
spot_img

Οι καταναλωτές θεωρούν τις συσκευασίες που βασίζονται σε βιολογικά προϊόντα ως την πιο φιλική προς το περιβάλλον επιλογή συσκευασίας, αλλά μόνο λίγοι βρίσκουν εύκολα κατανοητές τις ορολογίες που σχετίζονται με αυτήν, αποκάλυψε μια νέα έρευνα από την K Group της Φινλανδίας.

Ο διευθυντής ευθύνης του K Group στον κλάδο των παντοπωλείων, Timo Jäske, εξήγησε: «Τα βιολογικά, τα βιοδιασπώμενα και τα κομποστοποιήσιμα αναμειγνύονται εύκολα αν και δεν είναι αλληλεξαρτώμενα.

«Δεν είναι ακόμη σαφές στους περισσότερους καταναλωτές ότι οι συσκευασίες με βιολογική βάση δεν είναι πάντα βιοαποδομήσιμες».

Στη μελέτη, που διεξήχθη από την κοινότητα πελατών του K Group στο K-Kylä τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, συμμετείχαν 1.237 ερωτηθέντες σε ολόκληρη τη Φινλανδία.

Το χαρτόνι και το χαρτί (86%) και τα βιολογικά και βιοδιασπώμενα πλαστικά (62%) βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας όταν οι καταναλωτές ρωτήθηκαν για τα καλύτερα υλικά συσκευασίας για το περιβάλλον, πρόσθεσε η K Group.

Επιλογή Υλικού Συσκευασίας

Ο Jäske συνέχισε, «Η κύρια λειτουργία της συσκευασίας είναι να προστατεύει το προϊόν, επομένως, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος έχουν σημαντική επίδραση στην επιλογή του υλικού συσκευασίας.

«Για παράδειγμα, στην περίπτωση των τροφίμων, το σωστό είδος συσκευασίας προστατεύει το προϊόν έτσι ώστε να διατηρηθεί και να καταλήξει να είναι βρώσιμο. Τα απόβλητα τροφίμων είναι πολύ μεγαλύτερη περιβαλλοντική ενόχληση από τις συσκευασίες αφού οι συσκευασίες ευθύνονται μόνο για ένα μικρό ποσοστό του αντίκτυπου των τροφίμων στο κλίμα».

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα προϊόντα έχουν αποκτήσει συσκευασίες βιολογικής βάσης, προερχόμενες από πρώτες ύλες ανανεώσιμης προέλευσης, λόγω παραγόντων που σχετίζονται με το περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους, τη νομοθεσία και τις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό οι όροι και οι ιδιότητες που σχετίζονται με τα υλικά συσκευασίας να γίνουν οικεία στους καταναλωτές και να μπορούν να ταξινομηθούν σωστά.

Ταξινόμηση

Η έρευνα αποκάλυψε, επίσης, ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (43%) θεωρούν ότι η σωστή ταξινόμηση της συσκευασίας είναι πιο σημαντική από το υλικό συσκευασίας.

Ο Jäske πρόσθεσε, «Καμία συσκευασία, ούτε καν κομποστοποιήσιμη, δεν ανήκει στη φύση. Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο καθένας από εμάς μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της συσκευασίας ταξινομώντας τις σωστά – τα οικιακά απορρίμματα είναι πολύτιμη πρώτη ύλη για νέα προϊόντα».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ποιο λάδι έχει τις περισσότερες δηλητηριώδεις μυκοτοξίνες – Ανάλυση 250 δειγμάτων

Για πρώτη φορά, έχουν θεσπιστεί από την ΕΕ ανώτατα...

Τοξικές ουσίες σε δημοφιλή εσώρουχα – Διεθνής μελέτη – Πως να ξεχωρίσετε ποια εσώρουχα δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά

Οι τοξικές ουσίες εντοπίστηκαν περισσότερο σε γνωστές μάρκες εσωρούχων που πωλούνται και στην Ελλάδα.

Ελληνικό γιαούρτι: Γιατί είναι καλύτερο από τα άλλα – Επιστημονική μελέτη

Οι παράγοντες που οδηγούν την αποδοχή και την καινοτομία στο ελληνικό γιαούρτι.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο