Τετάρτη, 2 Απριλίου, 2025
14.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι καταναλωτές γυρίζουν την πλάτη στο φυτικό και το καλλιεργημένο κρέας

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΟι καταναλωτές γυρίζουν την πλάτη στο φυτικό και το καλλιεργημένο κρέας
spot_img

Δημοσκόπηση σε 4.421 καταναλωτές σχετικά με τις προτιμήσεις τους στην επιλογή κρέατος και προϊόντων κρέατος.

Έρευνα σε 4.421 καταναλωτές από το Tokyo Institute of Technology (Tokyo Tech) και το Shinshu University, έδειξε πως οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες προτιμούν το ντόπιο συμβατικό κρέας όμως τόσο οι επιλογές των μεθόδων παραγωγής τους όσο και η προτίμησή τους για υποκατάστατα κρέατος επηρεάζονται από ένα ευρύ φάσμα παραγόντων όπως το κόστος, η εξοικείωση και διάφορα κοινωνικοδημογραφικά χαρακτηριστικά.

- Advertisement -

Το 32% των ερωτηθέντων, (γενναιόδωροι πελάτες) εμφανίστηκαν πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για βιολογικό κιμά βοείου κρέατος. Η δεύτερη μεγαλύτερη ομάδα, που περιελάμβανε πάνω από το 19% των ερωτηθέντων ήταν συντηρητικοί καταναλωτές που προτιμούσαν τον κιμά που παράγεται με συμβατικές μεθόδους. Το 18,3% των ερωτηθέντων ήταν εξισορροπητές ιδιοτήτων-οικονομίας και το 18,1% ήταν πελάτες με συνείδηση ​​των τιμών, που μοιράζονταν παρόμοιες προτιμήσεις με τους γενναιόδωρους πελάτες, αλλά επηρεάζονταν περισσότερο από την τιμή του κρέατος όταν έπαιρναν τις αποφάσεις τους.

Όλοι οι συμμετέχοντες στην έρευνα έδειξαν χαμηλή προτίμηση στα υποκατάστατα φυτικής προέλευσης και το καλλιεργημένο κρέας.

Συνολικά, η έρευνα διαπίστωσε ότι το 80% των ερωτηθέντων προτιμούσε το βιολογικό βοδινό κρέας για το οποίο είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω. Ωστόσο, οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες ήταν απίθανο να στραφούν σε κρέας φυτικής προέλευσης ή καλλιεργημένο κρέας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδηλώνουν ότι υπάρχει ποικίλο φάσμα προτιμήσεων και συμπεριφορών μεταξύ των καταναλωτών όσον αφορά τους τύπους παραγωγής βοείου κρέατος και τα υποκατάστατα κρέατος. Η συνεκτίμηση των αξιών και των προτιμήσεων κάθε τμήματος των καταναλωτών μπορεί να βοηθήσει στην παροχή κινήτρων για τη χρήση εναλλακτικών και βιώσιμων πηγών πρωτεΐνης.

Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο Meat Science.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Άνοιξαν “ύπουλα” τα πρώτα σουπερμάρκετ ASDA και MORRISONS στην Ελλάδα – Δείτε φωτογραφίες

Οι πρώτες αντιδράσεις Σκλαβενίτη, ΑΒ και Lidl - Η σιωπή της ΜΑΣΟΥΤΗΣ - Τα άρθρα στα βρετανικά μέσα

Τι γίνεται με τα πατατάκια; Νέα ανάκληση δημοφιλούς μάρκας

Γιατί συμβαίνουν τόσες πολλές ανακλήσεις σε πατατάκια τους τελευταίους μήνες;

Νέα αποκάλυψη για το πιο δημοφιλές γλυκαντικό – Οδηγεί και σε αθηροσκλήρωση!

Το αμφιλεγόμενο γλυκαντικό εκτός από τις κατηγορίες για πρόκληση καρκίνου αντιμετωπίζεται και ως αιτία καρδιαγγειακής νόσου σύμφωνα με νέα μελέτη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα