Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023
13.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κατεψυγμένα τρόφιμα: Πώς η βιομηχανία τροφίμων χειρίστηκε την κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση

ΑρχικήΝέαΚατεψυγμένα τρόφιμα: Πώς η βιομηχανία τροφίμων χειρίστηκε την κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση
spot_img

cibum team

Όταν λόγω COVID και lockdown οι άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη αναγκάστηκαν να τρώνε στο σπίτι η αγορά κατεψυγμένων τροφίμων και γευμάτων παρουσίασε κατακόρυφη αύξηση. Σε αυτό συνέτεινε, η ανησυχία για το εάν οι προμήθειες θα είναι αρκετές και εάν στα σουπερ μάρκετ θα υπάρξει έλλειψη προϊόντων καθώς και το γεγονός ότι πολλοί  αναγκάστηκαν να μαγειρεύουν στο σπίτι ενώ πριν δεν το έκαναν, και έτσι αναζήτησαν βολικές, έτοιμες προς κατανάλωση επιλογές, όπως τα κατεψυγμένα τρόφιμα.

Όλα τα παραπάνω οδήγησαν τη ζήτηση κατεψυγμένων τροφίμων  σε πρωτοφανή επίπεδα. Μόνο στις ΗΠΑ η αξία των πωλήσεων κατεψυγμένων τροφίμων σε δολάρια αυξήθηκε 21% πέρυσι και οι πωλήσεις ανά μονάδα αυξήθηκαν 13,3%, σύμφωνα Αμερικανικό Ινστιτούτο Κατεψυγμένων Τροφίμων (AFFI).

Η αγορά κατεψυγμένων τροφίμων κυμάθηκε στα 65,1 δισεκατομμύρια δολάρια στις λιανικές πωλήσεις το 2020 είπε ο Πρόεδρος/Διευθύνων Σύμβουλος της AFFI, Άλισον Μπόντορ σύμφωνα με τον οποίο, η ζήτηση για τα κατεψυγμένα αυξήθηκε πολύ περισσότερο από άλλους τομείς τροφίμων.

Πολλές εταιρείες κατεψυγμένων «έτριβαν» τα χέρια τους αφού είδαν τις πωλήσεις να αυξάνονται μέχρι και 150% ενώ οι αντίστοιχες πωλήσεις στη λιανική έφτασαν το 200% αύξηση.

Η δυσκολία που αντιμετώπισαν οι εταιρείες κατεψυγμένων ήταν η επάρκεια του ξηρού πάγου, ο οποίος είναι απαραίτητος για τις μεταφορές. Πολλές μεγάλες εταιρείες αναγκάστηκαν να επενδύσουν εκατομμύρια δολάρια σε εξοπλισμό παραγωγής ξηρού πάγου ώστε να μπορούν να φτιάξουν τον δικό τους ξηρό πάγο και να μην βασίζονται σε εξωτερικούς προμηθευτές. Ο νέος εξοπλισμός, όπως και η αυξημένη παραγωγή απαιτούσε νέους χώρους για επεξεργασία και αποθήκες κατάψυξης.

Αυτά τα νέα δεδομένα κατά συνέπεια, οδήγησαν σε αύξηση κύκλου εργασιών και για τις εταιρείες που κατασκευάζουνεξοπλισμό και προμήθειες για κατάψυξη, οι οποίες αναγνώρισαν την ευκαιρία και αύξησαν την παραγωγή τους.

Μια εταιρεία που άρπαξε την ευκαιρία ήταν η Pelton Shepherd, η οποία κατασκευάζει τεχνολογία ψυχρής αλυσίδας. Ο Tim Shepherd, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας λέει:  «Ήταν μια σημαντική αύξηση. Όταν όλοι είχαν παραγγελίες για το σπίτι, χρειάζονταν κατεψυγμένα και ψυγμένα τρόφιμα περισσότερο από ποτέ. Έτσι, διαμορφώσαμε τα προϊόντα μας σε αυτήν την αλυσίδα εφοδιασμού». Μεταξύ των προϊόντων της Pelton Shepherd που γνώρισαν μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια του COVID ήταν το Glacier Ice ( πακέτα ψύξης χαμηλού κόστους, που παρέχουν έλεγχο θερμοκρασίας +30 βαθμών F, μη τοξικό, μη καυστικό σκεύασμα) και το Curatemp Pro Premium Gel, το οποίο εξασφαλίζει ακρίβεια θερμοκρασίας σε ορισμένα συγκεκριμένα σημεία χρησιμοποιώντας ημι-στερεό μη τοξικό τζελ με ουδέτερο pH.

Επίσης η πανδημία «γέννησε» το Enviro Ice, το οποίο διατηρεί τα τρόφιμα κατεψυγμένα και μπορούν να ανακυκλωθούν ως φυτικά, με βάση το άζωτο μόλις αποψυχθούν και αραιωθούν με νερό, το οποίο αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλές για τους κατασκευαστές κιτ γεύματος.

Μια άλλη εταιρεία που επωφελήθηκε από το άλμα στις πωλήσεις κατεψυγμένων τροφίμων ήταν ο πάροχος συστατικών Ingredion.

«Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το φαγητό στο σπίτι γνώρισε μεγάλη αύξηση και η ζήτηση αυξήθηκε για τα συστατικά μας που συνοδεύουν σούπες, κατεψυγμένα λαχανικά και κρούστα πίτσας», λέει ο Ron Pagaoa, ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ της Ingredion.

Μελλοντική ζήτηση

Θα συνεχιστούν οι αυξημένες πωλήσεις κατεψυγμένων τροφίμων καθώς υποχωρεί η πανδημία COVID;

Η Adrienne Seiling, ανώτερη αντιπρόεδρος στρατηγικών επικοινωνιών για το AFFI, υποστηρίζει ότι τα σημάδια δείχνουν πως ναι. Εξηγεί ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα καλύπτουν όλες τις ώρες των γευμάτων και με την τάση εργασίας από το σπίτι να συνεχίζεται σε κάποιο επίπεδο μετά την πανδημία, η ζήτηση για βολικά γεύματα στο σπίτι θα παραμένει ισχυρή. Επιπλέον, οι πωλήσεις online τροφίμων αυξήθηκαν κατά 84% το 2020 και τα κατεψυγμένα τρόφιμα παίζουν τεράστιο ρόλο σε αυτήν την κατηγορία. Όλα τα σημάδια δείχνουν ένα λαμπρό μέλλον για τη ζήτηση κατεψυγμένων τροφίμων, υποστηρίζει η Seiling.

Πληροφορίες από food processing

Ακολουθήστε μας στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βιολογικά προϊόντα: Μόνο με πιστοποίηση οι εξαγωγές στις ΗΠΑ – Διευκρινήσεις από την  TÜV AUSTRIA Hellas

Η Μ. Αγαπητού της TÜV AUSTRIA Hellas, παραθέτει βήμα βήμα τις νέες προϋποθέσεις και διαδικασίες που απαιτούνται για τις εξαγωγές βιολογικών προϊόντων στις ΗΠΑ.

Σοκ: 30% αυξήθηκε το κόστος παρασκευής πίτσας Μαργαρίτα στην Ιταλία

Σύμφωνα με τον μηνιαίο δείκτη Pizza Margherita Index του Bloomberg.

EFSA: Μεγάλη μείωση της ανώτερης ανεκτής ημερήσιας πρόσληψης σεληνίου – Προκαλεί τριχόπτωση!

Από 300 μg/ημέρα πάει στα 255 μg/ημέρα - H αλωπεκία επιλέχθηκε από την ομάδα της EFSA ως το κρίσιμο τελικό σημείο στο οποίο βασίζεται ένα UL για το σελήνιο.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα