Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Χριστουγεννιάτικo marketing τροφίμων – H περιφρόνηση για το “άσχημο Χριστουγεννιάτικο πουλόβερ”

ΑρχικήΝέαmarketingΧριστουγεννιάτικo marketing τροφίμων - H περιφρόνηση για το "άσχημο Χριστουγεννιάτικο πουλόβερ"
spot_img

Το νέο κουτί της μπύρας Corona με τη δωρεάν ρόμπα εμπνευσμένη από το “άσχημο χριστουγεννιάτικο πουλόβερ”.

   Παρά την κρίση κόστους ζωής μελέτες έχουν δείξει και έχει αποδειχτεί πολλάκις πως οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα (ακόμα και από αυτά που δεν έχουν) πριν και κατά τη διάρκεια των γιορτών. Το γεγονός αυτό αποτελεί «χρυσή ευκαιρία» και για τη βιομηχανία τροφίμων που τις παραμονές των Χριστουγέννων κινητοποιεί και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα τμήματα marketing. Από στολισμένα πακέτα δώρων γεμάτα σοκολατάκια, καραμέλες και σνακ μέχρι πολυτελείς συσκευασίες για σαμπάνιες και ποτά, από χριστουγεννιάτικες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι φιλανθρωπικές δράσεις (και αυτό εντάσσεται σε στρατηγική Marketing) και από διαγωνισμούς για ταξίδια μέχρι καινοτόμα προϊόντα περιορισμένης κυκλοφορίας που κάνουν εκτός από εντύπωση και τη διαφορά.

Τελευταίο και χαρακτηριστικό παράδειγμα το νέο κουτάκι της μπύρας Corona. Η διάσημη σχεδιάστρια μόδας Talia Coles πρωτοστάτησε στον επανασχεδιασμό του κουτιού μπύρας Corona Extra με το Feliz Navi-Drip το οποίο αλλάζει χρώμα. Διαθέτει συσκευασία περιορισμένης έκδοσης και δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να κερδίσουν ασορτί ρόμπες.

    Η τεχνολογία θερμοχρωμικής μελάνης που αλλάζει χρώμα έχει εφαρμοστεί στο εξωτερικό του κουτιού, και καθώς η παγωμένη μπύρα καταναλώνεται και το κουτάκι ζεσταίνεται, αποκαλύπτεται η παραλιακή καλύβα από την ευρέως γνωστή γιορτινή διαφήμιση της Corona. Σαρώνοντας έναν κωδικό QR στο πίσω μέρος του κουτιού, οι καταναλωτές θα μεταφερθούν στον ιστότοπο Corona Holiday Sweepstakes, όπου μπορούν να εισέλθουν για την ευκαιρία να κερδίσουν μια αντίστοιχη ρόμπα Feliz Navi-Drip. 

   Το ρούχο συνδυάζει τις λατινικές ρίζες της μάρκας Corona με την έννοια του «άσχημου χριστουγεννιάτικου πουλόβερ» και την αισθητική της Coles, και φαίνεται ότι μπορεί να φορεθεί τόσο στο σπίτι όσο και σε εξωτερικούς χώρους. Ο Saul Trejo, διευθυντής μάρκετινγκ επωνυμίας στην Corona, σχολίασε: “Οι διακοπές αντιπροσωπεύουν εδώ και καιρό μια στιγμή που τα άσχημα πουλόβερ παίρνουν το επίκεντρο, αλλά εδώ στην Corona, σκεφτήκαμε ότι ήρθε η ώρα να το αλλάξουμε αυτό. Αναβαθμίζουμε την εορταστική ενδυμασία των γιορτών από το τυπικό άσχημο πουλόβερ σε μια δροσερή και άνετη ρόμπα, και τα κουτάκια μας ανανεώνονται αντικατοπτρίζοντας τις εμβληματικές εικόνες της κλασικής γιορτινής μας διαφήμισης, καθιστώντας αυτό το τέλειο ζευγάρι”.

Τι είναι το «Άσχημο Χριστουγεννιάτικο πουλόβερ»;

Ένα τυπικό «Άσχημο Χριστουγεννιάτικο πουλόβερ» αποτελείται ουσιαστικά από υπερβολικές χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις, εικόνες και χρώματα που θεωρούνται κομψά και φανταχτερά. Είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ακριβώς ποιος επινόησε την ιδέα αυτού του ενδύματος, αλλά όπως προσθέτει ο συγγραφέας Nikki Lackowski, «Λίγα ρούχα έχουν εκτεθεί σε τόση περιφρόνηση, παρόλα αυτά παρέμειναν μια τόσο δημοφιλής παράδοση». Όσον αφορά την προέλευση του πουλόβερ, δηλώνει ότι υπάρχουν «μοτίβα πλεξίματος από χιονισμένα πεύκα που χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1950», και αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη εμπορευματοποίηση των Χριστουγέννων εκείνη την εποχή, καθιστά ένα ασφαλές στοίχημα ότι η παράδοση του πουλόβερ ξεκίνησε από τότε.

   Αρχικά ονομαζόταν “Jingle Bell Sweaters”, και σύμφωνα με το TIME, ο πρωτοπόρος αυτής της τάσης υποδεικνύεται ότι είναι ο Bill Cosby, καθώς φορούσε συνεχώς σχεδιασμένα πουλόβερ στο εξαιρετικά δημοφιλές τηλεοπτικό του πρόγραμμα, “The Cosby Show”. Η εμβληματική του θέση στη δεκαετία του ’80 βοήθησε το ένδυμα να κερδίσει την αναγνώριση. Ο σχεδιαστής των πουλόβερ του Cosby και ο πρώτος καινοτόμος της τάσης ήταν ο Koos Van Den Akker, ένας σχεδιαστής μόδας της Νέας Υόρκης, γνωστός για τα out-of-the-box μοτίβα και τα άγρια prints του. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι είναι ο μόνος σχεδιαστής που πούλησε περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια σε εμπορεύματα σε μία ώρα στο QVC, το τηλεοπτικό κανάλι για αγορές σπιτιού.

    Η δημοτικότητα αυτής της μόδας έφτασε στο αποκορύφωμά της τη δεκαετία του ’80 και στη συνέχεια άρχισε να εξασθενεί τη δεκαετία του ’90. Όταν όμως ξεκίνησε η νέα χιλιετία, ανέβηκε στα ύψη, χάρη στη γέννηση του «Ugly Christmas Sweater Party». Το πρώτο πάρτι Ugly Christmas Sweater υποστηρίζεται ότι ξεκίνησε στο Βανκούβερ της Βρετανικής Κολομβίας και ο όρος “άσχημο χριστουγεννιάτικο πουλόβερ” ήταν σήμα κατατεθέν στον Καναδά από τους Chris Boyd και Jordan Birch, οι οποίοι ξεκίνησαν το πρώτο πάρτι με πουλόβερ.

Η χριστουγεννιάτικη έκδοση της Corona, έρχεται μετά την προηγούμενη δουλειά της σχεδιάστριας Talia Coles με τον ράπερ και ηθοποιό Snoop Dogg στην καμπάνια La Vida Más Fina της Corona. Έτσι έγινε η πρώτη σχεδιάστρια που ξαναδούλεψε το κουτάκι Corona Extra, το οποίο συνοδεύεται από μια μοντέρνα αναπαράσταση των παραδοσιακών χριστουγεννιάτικων ενδυμάτων.

https://packagingeurope.com/news/colour-changing-christmas-can-designed-for-corona-by-talia-coles/10668.article

https://www.picocleaners.com/blog/the-history-of-the-ugly-christmas-sweater-trend/

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Διορθωτικό στην ανακοίνωση της Επιτροπής για την επισήμανση αλκοολούχων ποτών

 Διορθώσεις στα ενδεικτικά παραδείγματα των κατευθυντήριων γραμμών για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/787.

ΕΒΕΠ: Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων

Τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας «State of Grocery Europe» η οποία εξετάζει τις πιο διαδεδομένες τάσεις που θα επηρεάσουν τον κλάδο των καταστημάτων και αλυσίδων τροφίμων από το 2024 και μετά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα