Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
20.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μάρκετινγκ Τροφίμων: Η επίδραση της μουσικής

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΜάρκετινγκ Τροφίμων: Η επίδραση της μουσικής
spot_img

Οι εταιρείες που πωλούν ηθικά και βιώσιμα προϊόντα θα πρέπει να χρησιμοποιούν up-tempo main mode μουσικής στο μάρκετινγκ!

Μελέτες έχουν δείξει ότι περίπου το 30% των καταναλωτών ισχυρίζεται ότι ενδιαφέρεται για την ηθική της επωνυμίας, αλλά μόνο ένα 3% μεταφράζει τα λόγια του σε πράξη. Ένας παρόμοιος αριθμός ισχυρίζεται ότι ενδιαφέρεται για την πράσινη κατανάλωση, αλλά μόνο το 5% αγοράζει πράσινα προϊόντα.

“Αυτό το χάσμα στάσης είναι ένα σοβαρό πρόβλημα μάρκετινγκ. Έρευνα του πανεπιστημίου του Μπαθ προτείνει ένα τρόπο για να γεφυρωθεί αυτό το χάσμα: τη χρήση της διαφημιστικής μουσικής πιο δημιουργικά — συγκεκριμένα, τη χρήση μουσικής τέμπο, main mode», δήλωσε ο Δρ Haiming Hang από τη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου. Η μουσική up-tempo σημαίνει ότι ο παλμός κινείται γρήγορα, ακόμα κι αν η μελωδία φαίνεται να είναι αργή.

 Η λειτουργία μουσικής είναι ένας τύπος κλίμακας με διακριτά μελωδικά χαρακτηριστικά. Μπορεί να ταξινομηθεί ως μείζον ή δευτερεύον και μπορεί να προκαλέσει έντονα αλλά πολύ διαφορετικά συναισθήματα και συναισθηματικές αντιδράσεις μεταξύ των καταναλωτών. Ενώ η μουσική main mode συνδέεται συχνά με θετικά συναισθήματα όπως η ευτυχία και η χαρά, η δευτερεύουσα μουσική συνδέεται συχνά με αρνητικά συναισθήματα όπως η λύπη και ο θυμός.

“Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η μουσική επηρεάζει τους καταναλωτές — γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές που απολαμβάνουν τη μουσική που σχετίζεται με επωνυμίες θα βλέπουν αυτή τη μάρκα πιο θετικά και θα τους κάνει πιο πιθανό να αγοράσουν το προϊόν. Αυτή είναι η υποκειμενική πτυχή της μουσικής — το πιο σημαντικό είναι η αντικειμενική πτυχή — ο ρυθμός και ο τρόπος”, είπε ο Χανγκ.

Η έρευνά μας δείχνει ότι η κύρια μουσική είναι αποτελεσματική στη μείωση του χάσματος στάσης-συμπεριφοράς κατά 40% έως 50%. Και δεδομένου ότι η μουσική γρήγορου ρυθμού τείνει να δημιουργεί θετικά συναισθήματα όπως η ευτυχία, η έρευνά προτείνει ότι το χάσμα στάσης-συμπεριφοράς είναι μικρότερο όταν υπάρχει μουσική σε γρήγορο ρυθμό», είπε. 

Οι ερευνητές δημιούργησαν πολλές ραδιοφωνικές διαφημίσεις για δύο πλασματικά προϊόντα: ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EcoCar) και μια επαναχρησιμοποιήσιμη κούπα καφέ (EcoMug) και εξέτασε πώς η μουσική επηρέασε τις προθέσεις αγοράς σε πολλαπλά πειράματα.

Ο Hang είπε ότι τα ευρήματα της έρευνας ισχύουν ανεξάρτητα από το μουσικό υπόβαθρο των καταναλωτών και για οποιοδήποτε είδος πράσινου προϊόντος που διαφημίζεται.

 Όταν ενσωματώνουν μουσική σε διαφημίσεις, οι έμποροι πρέπει να αναγνωρίζουν τη σημασία της μουσικής λειτουργίας και του ρυθμού μουσικής για να διασφαλίσουν ότι μια ευνοϊκή στάση απέναντι σε μια επωνυμία μεταφράζεται σε πωλήσεις.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τα «φάουλ» της Ελληνικής βιομηχανίας Τροφίμων το 2023 – Κατασχέθηκαν 128,8 τόνοι μη ασφαλών τροφίμων

Απολογισμός ελέγχων του ΕΦΕΤ για το 2023 - Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είχαν το υψηλότερο ποσοστό μη συμμορφούμενων εγκαταστάσεων.

Άρχισαν οι εγγραφές στα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Διάκριση, προβολή και σημαντικά έπαθλα που προσφέρουν οι χορηγοί των FΕΑ 2024 στους νικητές.

Απογοητευτικά τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας του Campden BRI για την εκπαίδευση ασφάλειας τροφίμων στη Βιομηχανία

Αυτή είναι η 8η παγκόσμια έρευνα κατάρτισης για την ασφάλεια τροφίμων που διοργανώθηκε με την Intertek Alchemy σε συνεργασία με τις BRCGS, BSI, Intertek, SGS, SQF, TSI.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα